DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nå har vel RBK til gode å få tidlig mål i år da... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Trur RBK får et tidlig mål, TIL utligner og kanskje øker til 2-1. Men så kommer RBK i 60min og 90min å vinner kampen knapt. Eller så vinner TIL 1-0, 2-1 og Hamrén skylder på dommern Endret 28. april 2010 av Masterfifty Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hamrén er ikke den som pleier å skylde på dommeren. Den eneste gangen han har gjort det var under en viss kamp mot Glimt i fjor som jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Tror hovedgrunnen til at TIL er en vanskelig bortekamp er nok banen i seg selv, den maner ikke særlig opp til fint spill. Ser for meg mye lemping fra TIL sin side, får håpe begge lag prøver å spille god fotball. Tipper Henriksen starter på midten, Olsen og Skjelbred på kant så tror det blir nok fart fremover i allefall. Uavgjort eller seier til RBK, tviler på at RBK taper her (1 tap på 1.5år) så oddsen er nok god for RBK. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bana på Alfheim står i vegen for fint spel? Trudde ballen rulla heilt greit på kunstgras eg. "Norges største nyeste kunstgressbane Siste generasjon kunstgress som er utviklet i Nederland 110 lang, 70 meter bred Undervarme Plastdekke Flomlys - 1200 lux Spillbar hele året" http://www.til.no/www/Alfheim/Om-stadion Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Alfheim har kanskje en av TLs dårligste kunstgressbaner, men at den oppfordrer til lemping er bare tull. Tror mer at TIL kommer til å variere mellom lange baller mot Rushfeldt og løp mot Remi Johansen og Thomas Drage. Er første gang i år jeg er veldig usikker på hvordan laget vil bli. Knarvik er mest sannsynlig tilbake og går inn på midten sammen med Yttergård Jenssen og Kara. Men om alle de tre skal spille fra start må enten Mourad vrakes, eller en av dem må gå ut på kant. Tror nok Høgmo vil bruke en god del tid på å se RBK på video, og gjøre en vurdering utifra det han ser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Fint om du, DanielL, kan skrive Tromsøs del på kamptråden. EDIT: Kamptråd: TIL-RBK Endret 29. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke noe problem. Skal jeg sende det på PM eller skrive det rett inn i tråden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 PM hadde vært fint. Legg gjerne med noen bilder og. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Meget severdig kamp mellom Godset og VIF i dag. Strømsgodset imponerte med utrolig gode trekk til tider. Shelton hos VIF var overraskende god. Gledelig resultat også, ihvertfall i min verden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Ikke bra for min del, jeg hadde tre VIF-spillere på laget mitt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg hadde Aunan og Pedersen på laget mitt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Alltid morsomt hvor stille det er her uansett hvor mange kamper som spilles samtidig. Morsomt at Hønefoss har tatt ledelsen over Molde, håper de klarer å endelig få sin første hjemmeseier. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Alltid morsomt hvor stille det er her uansett hvor mange kamper som spilles samtidig. Fullt forståelig at man velger å se kampene framfor å snakke om dem. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Nå var det ikke skrevet et eneste innlegg på kampdagen før mitt, så å argumentere med at folk heller ser kamp blir svakt Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fordi kampen ikke varer hele døgnet,men kun fra 18.00?.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ja, ok, men siden du skrev dette; Alltid morsomt hvor stille det er her uansett hvor mange kamper som spilles samtidig. Trodde jeg du mente nettopp det, altså at det var stille mens det ble spilt flere kamper samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå