DJ_Dark Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Tydeligvis idrett å kritisere Annan om dagen. Berg ut mot "usportslig Annan" Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Berg er tydeligvis fornøyd med å score ett mål og spille bare uavgjort på 5 kamper så jeg gir en lang faen i hva han synes om vår beste spiller. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Han er jævlig dirty. Taklinga på essediri rett før Rosenborg fikk "alle sjansers mor" ved lustig var absolutt ikke pen, og burde gitt gult kort .Jeg er ikke overrasket over at han igjen blir klaget på, for han er alt for ofte over kanten imo. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Den type taklinger ser vi ganske ofte egentlig. Det er som regel et uhell å stemple noen sånn der, når man er for sein inn i taklingen. Det er jo så klart et frispark og et gult kort, men tviler på at Annan gjorde det der med vilje. Men forventer ikke noe annet enn at Henning Berg hiver seg på den skuta. Hver gang han blir filmet står han å syter over dommerne, selv i soleklare riktige avgjørelser. Synes ikke Lustig fortjener å bli kalt syndebukk. Om den sjansen hadde kommet etter 80 minutter, så kanskje. Sundgodt sin er jo nesten hakket værre. Han har jo all tid i verden, mens Lustig sin kommer ganskje kjapt på, pluss at han får Sellin som forstyrrer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 For en nøytral supporter var det en drittkamp totalt blottet for finspill, mål (kun ett) og liv på tribunen. Da må miccinga til NRK ha vært ræva, for liv på tribunen var det så definitivt. Men, man får ikke mye inntrykk av det gjennom TV, det ser vi stadige eksempler på. TV bruker den lyden de selv vil fra stadionene. Man kan så godt som aldri høre hvor god/dårlig stemninga er ved å se kamper på TV. F.eks. på Ullevaal står micen til TV2 nesten alltid rett foran bortesupporterne. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Annan er en ganske ufin spiller, så er ikke rart han får kritikk. Men, god er han. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 God ja, men stiller på lik linje med Kovacs og Hulsker mtp grisete spillestil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Det samme gjelder Kippe og Bakke. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 God ja, men stiller på lik linje med Kovacs og Hulsker mtp grisete spillestil. :!: :!: :!: :!: Du gav meg dagens latter. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 God ja, men stiller på lik linje med Kovacs og Hulsker mtp grisete spillestil. Jeg synes ikke Kovacs og Hulsker er så ille generelt sett. Annan er definitivt TL's mest grisete spiller, når vi ser på det konsekvent stygge spillet hans. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Overbevisende argumentasjon fra de to siste trønderne her. Tynn is. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sånn utenom at jeg ikke er trønder da... Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 God ja, men stiller på lik linje med Kovacs og Hulsker mtp grisete spillestil. :!: :!: :!: :!: Du gav meg dagens latter. Glad jeg kan bidra. Skjønner at det er vanskelig å se gjennom trønderbrillene Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 God ja, men stiller på lik linje med Kovacs og Hulsker mtp grisete spillestil. Jeg synes ikke Kovacs og Hulsker er så ille generelt sett. Annan er definitivt TL's mest grisete spiller, når vi ser på det konsekvent stygge spillet hans. Enig angående Hulsker, han har jo ikke vært innblandet i noen episoder siden han kom hjem fra Sverige. Kovacs derimot, ingen mann i Norges land rekker han til knærne engang. Men Annan kommer på en solid annenplass. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Å knuse tanna til Nordtveit teller som ikke innblandet i noen episoder? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 RBK kjøpte ikke Annan på grunn av hans solide moral, men pga. at han er en av de beste defensive midtbanespillerne som finnes. Han er en jævlig hissig spiller, så når noen tråkker han på tærne så tråkker han gjerne hardere tilbake. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Å knuse tanna til Nordtveit teller som ikke innblandet i noen episoder? Den glemte jeg. Greit, en episode på tre år, han er en ufyselig spiller. Albuer forekommer hele tiden, vil ikke akkurat stemple Hulsker som en drittsekk pga det... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hulsker vil alltid ha drittsekk-stempelet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå