Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Han har spilt i de fleste kampene, dog enten bak Årst eller som venstrekant. Bomma på et par sjanser, og hadde en i tverra mot Godset. Han har spilt bra, så er sikker på at målene kommer. Det er nesten synd Årst har vært så god, for Stokkelien fortjener å spille fast...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir spennende å se hvor lenge TIL holder serieledelsen. Tror verken Aafk eller Godset vinner sine kamper i morgen, mens Rosenborg nok blir for sterke for Lillestrøm. Får satse på at TIL klarer seg like godt som de har gjort de to siste bortekampene og drar med seg poeng mot Molde. Om det blir seier der kan ledelsen vare en god stund.

Lenke til kommentar

Hahaha, jeg kan ikke annet enn å le. Vi har ikke nok spillere tilgjengelige til å stille med full benk engang i dag :!:

Jesper på topp sammen med Årst, det kan bli spennende. Er jo en grunn til at han ble omskolert til stopper, så har ikke den store troa. Stort ansvar på Kleiven i dag, når Fevang, Bruer og Ola er ute.

Imponerende mye krutt på benken: Rune Nilssen, Espen Knudsen, Avni Pepa, Knut Henry Haraldsen, Branko og Morten Hæstad.

En keeper, tre stoppere, en venstreback og en totalt ubrukelig spiller som kaller seg høyreving/back.

Lenke til kommentar

Imponerende stemning på Sør Arena. Kan det være hele fem stykker som synger?

Hva er det med deg og å rakke ned på Start hver forbanna runde? Vi tok 3 poeng, dere 1 :p

Var ikke akkurat stemning til å rope hurra av, men helt greit. Ræva kamp tho, mye rare situasjoner. Godt med seier. Skjønner at Hønefoss ligger sist på tabellen, snakk om å misbruke sjanser...

Lenke til kommentar

Hva er det med deg og å rakke ned på Start hver forbanna runde? Vi tok 3 poeng, dere 1 :p

Jeg snakket ikke om poeng, snakket om tribuneliv. Du har skrytt så mange ganger at dere er så fantastiske, men jeg hører jaggu ikke en dritt av dere når jeg ser kamper dere spiller.

Lenke til kommentar

Husker under en viss kamp i Stavanger i fjor da dere "sang ut" et stille Viking Stadion. Da skrøt du jaggu en del gitt.

Det gjorde vi ja, men det var borte. Aldri skrytt av livet på Sør Arena, det er mye dårligere enn det burde være. Men, fint du trekker frem Viking-kampen i fjor, den var fantastisk. :)

Utrolig flau filming av Espen, håper han fikk en lærepenge og ikke gjør sånt igjen. Verste jeg vet er spillere som filmer.

Lenke til kommentar

For en nøytral supporter var det en drittkamp totalt blottet for finspill, mål (kun ett) og liv på tribunen.

Da må miccinga til NRK ha vært ræva, for liv på tribunen var det så definitivt. Men, man får ikke mye inntrykk av det gjennom TV, det ser vi stadige eksempler på. TV bruker den lyden de selv vil fra stadionene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...