Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du kanskje det er fett å knekke/knuse seter og gjøre herverk også?

Grunnen til at så mange seter knakk sist vi var der er at vi hadde fått ett alt for lite felt til alt for mye folk.. Blei rimelig kaos når hulsker scoret på slutten der;)

Haha, dere turte ikke engang å holde blusset i været.

Er litt forskjell på å ha flere tusen foran seg på tribunen og ha politiet 2 meter unna..

Lenke til kommentar

Tromsø har så vilt mye flaks, at jeg blir dårlig...

Møkkalag.

Hva er det du snakker om?? Tromsø overkjørte jo Sandefjord hele kampen, og vi kunne godt ha vunnet med både ett og to mål til.Idag viste vi jo for første gang i år at vi kan spille god fotball i en hel kamp.

Deilig å se at det er ungutta som scorer også. :D

Håper for din del at du mente Hønefoss! :p

Endret av Berbastic
Lenke til kommentar
Hva er det du snakker om?? Tromsø overkjørte jo Sandefjord hele kampen, og vi kunne godt ha vunnet med både ett og to mål til.Idag viste vi jo for første gang i år at vi kan spille god fotball i en hel kamp.

Deilig å se at det er ungutta som scorer også. :D

Håper for din del at du mente Hønefoss! :p

Alltid 1 målsseiere. Idag ble det det igjen helt på overtid. Hadde ikke sett kampen da jeg uttalte meg da riktignok, så jeg fikk ikke med meg at Tromsø faktisk fortjente å vinne :p

Men er lei av at de hele tiden vinner såvidt. Går nok litt mer innpå meg siden jeg taper på det både på TL-manager og tabelltipping :p

Lenke til kommentar

Det var uten tvil en fortjent seier ja. Sandefjord fikk en sjangse, og den scorte de på. Utenom det var de ikke i nærheten av å score.

Det er liten tvil om at TIL vil falle litt nedover på tabellen utover sesongen, men syns likevel det er komisk at folk skylder på at TIL har hatt så lett start. Hvis det er så lett, hvorfor tapte Stabæk i går? Og hvorfor kjørte ikke LSK over Haugesund? Trodde de tre opprykkede lagene var tre klare poeng.

TIL har rett og slett klart å skape veldig god defensiv trygghet, sånt er veldig viktig når man ikke har den typen kreative spillere andre lag har offensivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...