stwa Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 noen av dere som var på Marienlyst igår? Jeg var der.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Da så du meg kanskje, bilde av meg i den bluss-saken på fvn nederste gutten til venstre Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lol, Menigheden leker gærne Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Andre gangen på like mange oppgjør i Drammen Startfansen skjemmer seg ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bortetribunene i Drammen er artige. Jævla god sprett i dem. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Andre gangen på like mange oppgjør i Drammen Startfansen skjemmer seg ut. Å fyre opp bluss er å skjemme seg ut? Ok, da vet vi det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Andre gangen på like mange oppgjør i Drammen Startfansen skjemmer seg ut. Å fyre opp bluss er å skjemme seg ut? Ok, da vet vi det. Det er ikke "kult" med bluss? Er det vel? Synes du kanskje det er fett å knekke/knuse seter og gjøre herverk også? Bluss er ulovlig på kamper, og det er jo flaut at det er individer som ikke klarer å forholde seg til reglementet når det gjelder sikkerhet. Det er tross alt barn på kampene også. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bluss er kult. Og det er langt fra herverk. Noen få bluss dreper ikke barn. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Bluss er kult. Og det er langt fra herverk. Noen få bluss dreper ikke barn. Hva definerer du som herverk om ikke ødelegging av annen manns eiendom er det? Mener du det er akseptabelt om et barn, eller en uskyldig voksen blir skadet av blusset? Nei, klarer man ikke å holde seg til regelverket får man holde seg hjemme fra fotballkamp - eller vokse opp også dra på kamp når man er moden nok. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvordan kan bluss betegnes som herverk? Det er masse som ikke er akseptabelt og kan føre til skader. Bluss er ikke så utrolig farlig som nøff skal ha det til, og burde vært lovlig.. I det minste i moderert antall. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Andre gangen på like mange oppgjør i Drammen Startfansen skjemmer seg ut. Å fyre opp bluss er å skjemme seg ut? Ok, da vet vi det. Det er ikke "kult" med bluss? Er det vel? Synes du kanskje det er fett å knekke/knuse seter og gjøre herverk også? Bluss er ulovlig på kamper, og det er jo flaut at det er individer som ikke klarer å forholde seg til reglementet når det gjelder sikkerhet. Det er tross alt barn på kampene også. Bluss er kult. Å gjøre herverk på stadionanlegg er idiotisk. Det største sikkerhetsproblemet angående blussing er overivrige og uvitende vakter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bortetribunene i Drammen er artige. Jævla god sprett i dem. Nei, setene knekker jo bare... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bluss er hærverk faktisk :!: Bluss er artig, men er jo latterlig at nff ikke klar supportere bruke det i Norge. Hadde jo saken som var rundt VIF - Rbk, da Politiet, Brannvesenet sa ja, mens NøFF sa nei... Bortetribunene i Drammen er artige ja, digg at de har fått dem opp også. Var dritt før når man måtte stå i den gressbakken. Fikk jo vondt i knærne. Og var ett helvete om det hadde regnet. Blir nok en tur til Drammen nesten helg ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bortetribunene i Drammen er artige. Jævla god sprett i dem. Nei, setene knekker jo bare... Når du står på dem ja... Jeg var vel der da de var helt nye i fjor. Det var faen meg gøy. Ble fyrktelig mange hoppesanger den kampen. Bluss er da langt fra herverk. Det er visst ikke lov, men man ser jo at TV2 digger det når de har med blussing i mange av de filmene sine av folk og kamper. Trist ikke NøFF skjønner det. Spør du meg skaper bluss en kjempestemning og det er da virklig ikke farlig. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Da er Sandefjord på vei til Gardermoen og det blir heldigvis kamp på Alfheim i kveld. Blir deilig å se TIL på toppen av tabellen i kveld, er alt for lenge siden sist. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 anbefaler dere å lese kamptråden Strømsgodset-Start på menigheden sine sider, masse drittslenging der for tida http://www.youtube.com/watch?v=u5gKdxeiwzc Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg elsker bluss, og er tilhenger av det. Bluss som blir holdt oppe er nydelig. I Drammen turte ikke vedkommende det, fordi han risikerer utestengelse fra Starts kamper om han blir tatt. Derfor legges det ned på bakken, og dannes en ring rundt for å prøve å beskytte andre fra å komme i nærheten av det og eventuelt skades. Men, den visuelle effekten er bare latterlig, man ser bare en gjeng som er elleville i noe røyk. Jeg er absolutt tilhenger av bluss, men folk må forstå at å bryte regler ikke er måten å endre dem på. Som det ble fortalt var flere av supporterklubbene i god dialog med NFF-delegater, men en eller annen idiot i fotballforbundet ødela det. Vi får bare fortsette å kjempe, uten å bryte reglene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Haha, dere turte ikke engang å holde blusset i været. Dette er vakker og ordentlig blussing: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Nydelig Olum, slik det skal gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå