Latias Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Haha, Rekdal driter ut journalisten. Gotta love him. Endret 19. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Troillan fortsatt på topp hvertfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Så vidt det var, men likevel. TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Skråblikk på 7. runde - Strømsgodset-spillerne blir stadig yngre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 noen av dere som var på Marienlyst igår? Skulle egentlig inn, men ble hindret pga jobb. Kanskje like greit... Hva i svarte er det Annan driver med i kveld? :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Selvfølgelig får Annan alt pes fra media. Hva med dine egne Rekdal? Hva med den taklingsgale langhårede ginger-kiddn som får gjøre hva han selv vil? Karatetaklinger i brysthøyde. Etterslengere der han kun går etter mannen og tenker kun at han skal kveste han. Har ikke sansen i det hele tatt for Carlsen, fyren må virkelig lære seg å kontrollere seg på banen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Haha, så sykt patetisk av Annan å bruke rasistkortet mot Aarøy etter å ha forsøkt å smitte han med rabies. Noen må få slengt ut et kjøttbein til tullingen før neste kamp så han får gnagd fra seg! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dalglish: Når blei du tankeleser? Veit du at Carlsen går inn for å skade eller kveste motspelarar? Ja han burde hatt gult kort for farleg spel, men noko særleg meir ville vere strengt. At han må kontrollere seg er eg delvis enig i. Aggresiviteten hans er ein av dei største styrkane han har, fordi han er oppe i duellar heile veien, vinner ballen og skaper litt kaos i toppen hos motspelarar. Han kan heilt klart bli litt klokare mtp kva duellar han går inn i, når han bør holde litt meir igjen og så vidare, men samtidig er det mange spelarar både i TL og ellers som er minst like stygtspelande og som burde ha erfaring til å vite bedre. Klart at Annan får pes, ville du venta noko anna? Eg skal ikkje felle dom over han, ettersom eg ikkje har sett tydelige nok bilde frå dei angivelige situasjonane, men samtidig så var det ikkje berre ein spelar som var opprørt over oppførselen hans, så då aukar sjansen for at det er noko i det. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Haha, så sykt patetisk av Annan å bruke rasistkortet mot Aarøy etter å ha forsøkt å smitte han med rabies. Noen må få slengt ut et kjøttbein til tullingen før neste kamp så han får gnagd fra seg! Helt enig. Negeren er en tulling. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Carlsen burde fått to gule, og da er det ut. Greit at aggresiviteten er den store styrken hans, men det rettferdiggjør INGEN av de akrobatiske taklingene hans. Jeg synes forresten også det så ut som om "likjfitta" (Skjelbreid?) var et mål Carlsen hadde fått pekt ut på forhånd... Annan som kjører rasistkortet blir for dumt i mine øyne. Han er jo en liten gnager utpå der, og Aarøy blir forbanna og slenger fra seg noen upassende kommentarer. Kjipt, men sånn er fotball. Artig kamp ihvertfall!! ----- Ære være Vål'enga! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Altfor mange som drar rasistkortet i det øyeblikket de møter motgang. Jeg påminte en i sameiet en gang om at det var hans tur til å trappevasken og ble kalt rasist med en gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når du blir kalt jævla afrikaner hele tiden skjønner jeg han godt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Når du blir kalt jævla afrikaner hele tiden skjønner jeg han godt. Når man oppfører seg som en drittsekk mot folk, bør man tåle å bli kalt "afrikaner" tilbake, ellers er man en pingle og en hykler. Noe Annan vel har bevist at han er nå. Å blande rasisme inn i en slik sak er jo i tillegg usmakelig nok da rasisme er et så stort problem i utgangspunktet. Tenk om hver svenske eliteseriespiller skulle begynte å grine om rasisme på samme måte hver gang de ble kalt "svenskefaen" eller liknende. Da hadde begrepet blitt rimelig utvannet. Idiotisk, tankeløst og feigt av Annan. Får håpe for hans del at han begynner å oppføre seg som en mann framover, om han fortsatt har ambisjoner om spill i gjevere ligaer. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hadde annan kalt Aarøy for hvite jævel hadde ingen reagert. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hadde annan kalt Aarøy for hvite jævel hadde ingen reagert. Nettopp, rasisme mot hvite = greit. Rasisme mot negre = ufint. Lenke til kommentar
jackoksen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hadde det vært rasisme det var snakk om hadde det ikke gjort noe om Aarøy fikk straff, men dette var ikke rasistisk ment. Aarøy kan jo si unnskyld, men da kan Annan si unnskyld og, ikke greit å bite og slå. Synes forsåvidt det å sammenlikne "rasistiske" hendelser på banen er uinterresant da hver og en situasjon er forskjellig... Er også for dumt å sammenlikne med "hvite jævel", da våre problemer på grunn av hudfarge er minimale i forhold til hva andre har vært igjennom. MEn, hva skjer egentlig videre med Aafk i år da? Er det noen her som har tro på at de kan bli topp tre?!?? Jeg for min del er skeptisk, mye pga at stallen er alt for tynn. Kanskje noen har noen andre synspunkter?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Tror AaFK skal få slite på de bortebaner der det ikke ligger kunstgress. Alle kampene utenom Haugesund-kampen var på kunstgress, og vi så jo hvordan det gikk når de først spilte på naturgress. Tipper en 5-6 plass på AaFK. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Var ikke helt se at det bare var Annan som var stygg ute på banen der i går... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Tror AaFK skal få slite på de bortebaner der det ikke ligger kunstgress. Alle kampene utenom Haugesund-kampen var på kunstgress, og vi så jo hvordan det gikk når de først spilte på naturgress. Tipper en 5-6 plass på AaFK. Du er klar over at AaFK tok alle bortepoengene sine på nettopp naturgress ifjor? Selv er jeg fornøyd egentlig om AaFK havner på øvre halvdel, håper også de trekker herlig motstand i EL. Tror AaFK hadde 0-0-5 på "bortebanekunstgress" ifjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå