Sameboe Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Elyounoussi til LSK Han blir lånt ut til sommeren mest antagelig. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Elyounoussi til LSK Han blir lånt ut til sommeren mest antagelig. http://www.lsk.no/?did=9121928 "Mandag var Tarik Elyounoussi på plass på LSK-treningen. - Høyt tempo i LSK, var leiesoldatens første reaksjon." "Forskjellen til treningene i Nederland er tydelige. - Det er litt annerledes treninger i LSK enn i Nederland. Her er det høyere tempo og mer fart i spillet. Derfor ble jeg veldig sliten. Der er det mer ball og at vi lar ballen gå. Det er ikke så mye løping, sier Tarik og smiler." Heldigvis noen uker igjen til seriestart, så han har litt tid til å trene opp kondisen Er forøvrig lånt inn for 14 kamper, men kan muligens bli mer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Damn, blir spennende å se han i TL igjen. Synd han tenkte så kortsiktig da han forlot FFK, men gøy nå som han er tilbake. Kunne riktignok valgt en bedre klubb enn LSK, men det får gå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg gleder meg til Årst-Stokkelien settes igang, endelig er Årst tilbake i form Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Før han blir skadet igjen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Stokkelien blir også spennende ja. Fyren var rå i hele fjorårssesongen! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er smått ironisk at Årst fikk skade etter skade da han kom til Start mens han ikke hadde så mye som en skade mens han var i TIL. Har også stor tro på Stokkelien, ikke mange spisser som er så effektive i en så ung alder. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skuffende promo for TL jeg så på tv2sporten.no nå akkurat. Er vel den samme de viser på tv(?). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 12 dager igjen for min del (Vålerenga starter sesongen med en mandagskamp) gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ble plutselig glad for at vi har kunstgress på Odd Stadion. Kjørte forbi i går, og du kunne spilt fotball der nå. Regner med all snøen kan bli trøblete for alle naturgressbanene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ble plutselig glad for at vi har kunstgress på Odd Stadion. Kjørte forbi i går, og du kunne spilt fotball der nå. Regner med all snøen kan bli trøblete for alle naturgressbanene. Regner med at varmekabler gjør susen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bare gleder meg til April da Start kommer til Drammen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Gleder meg som en unge til å se Enga knuses på Ullevaal i slutten av mars! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Skal du på kampen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Litt vanskelig å vite, for du sa det ikke direkte. Er flere måter å se kamper på, og ikke bare på stadion. Men Enga vinner. Moa er tilbake i 08-form. Endret 3. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skuffende promo for TL jeg så på tv2sporten.no nå akkurat. Er vel den samme de viser på tv(?). Hvor på siden fant du den? Leter overalt og finner ikke noe promo. Bladet Tips plasserer TIL på 14 plass. Noen her som er i nærheten av å tro det samme? Ikke bare glemmer de flere spillere TIL har hentet inn, de er samtidig fraværende nok til å si at laget er svakt på midtbanen. Her har vi Yttergård Jenssen, Knarvik, Haugen, Reginniusen og nå vår nye senegaleser som har imponert stort. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Skuffende promo for TL jeg så på tv2sporten.no nå akkurat. Er vel den samme de viser på tv(?). Hvor på siden fant du den? Leter overalt og finner ikke noe promo. Bladet Tips plasserer TIL på 14 plass. Noen her som er i nærheten av å tro det samme? Ikke bare glemmer de flere spillere TIL har hentet inn, de er samtidig fraværende nok til å si at laget er svakt på midtbanen. Her har vi Yttergård Jenssen, Knarvik, Haugen, Reginniusen og nå vår nye senegaleser som har imponert stort. Aldri i livet at TIL kommer så langt ned! Dere har vel i tilleg Remi Johansen på midten også. Braaten tror jeg erstatter Moldskred ganske greit også. Mads tror jeg slår igjennom, hvis ikke ser vi nok han en halv sesong i Alta! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Litt vanskelig å vite, for du sa det ikke direkte. Er flere måter å se kamper på, og ikke bare på stadion. Men Enga vinner. Moa er tilbake i 08-form. You wish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå