Liddell Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Bola sitt var bedre. Den mot VIF altså. Helt enig i den. Men også flere andre mål, bl. a. et av Berget tidligere i sesongen var fantastisk. EDIT: Tuelo Johannesen i dag også. Vakkert. Endret 18. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tuelo for Kongsvinger i dag har årets mål, til nå. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Målet til Bola var jo noe flaks i og med at den gikk via en Enga spiller, synes dagens mål av Nordkvelle var en av de bedre. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Herregud så teit at de løsner slipset i "nachspielet" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal det være,så skal det være vettu. Men kan godt sparke twitter-fyr'n. Makan til håpløst- Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Målet til Bola var jo noe flaks i og med at den gikk via en Enga spiller, synes dagens mål av Nordkvelle var en av de bedre. Tror ikke det gikk via noe som helst. Stod rett bak Bola og ballen i luftlinje, den gikk rett frem. Ser heller ikke ut som den går via Shelton etter at jeg så det på VG ca 20 ganger... Men om du kan bevise noe annet, og at ballen aldri hadde gått inn hvis ikke, skal jeg legge meg flat... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arrrgh for et tåpelig stykke kvinnemennekse tv2 har kjøpt seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hun har irritert meg også. Nachspielet blir kjedelig med slike tørre ledere. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvorfor tar de ikke inn hun fra sporten? Iallefall pen å se på Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Synes ikke hun er så pen heller. Hun er jo elendig på å snakke og når hun bommer en gang blir hun helt satt ut de neste 5 min. Ellers synes jeg Tuelos mål er årets mål så langt. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tror ikke det gikk via noe som helst. Stod rett bak Bola og ballen i luftlinje, den gikk rett frem. Ser heller ikke ut som den går via Shelton etter at jeg så det på VG ca 20 ganger... Men om du kan bevise noe annet, og at ballen aldri hadde gått inn hvis ikke, skal jeg legge meg flat... Se målet her. Det er faktigst ikke så lett og se nei, men synes faktigst det ser ut som om Shelton gjør en bevegelse som om han ble truffet, samtidig som ballen endrer retning. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Synes ikke det ser ut som om den går via han. På det første klippet ser du ballen ganske tydelig, og rett etter den har passert Shelton spinner den ikke, men ligger helt stille i lufta. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Usikker på den selv og for min del ser det ikke ut som den treffer noen. Likevel mer kudos til Tuelo. EDIT: Ei litta bokstav som havnet feil gjorde et ord veldig feil. Endret 19. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Min mening er at det ser ut som at ballen går vi Shelton, men er usikker Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den ballen treffer da ingen, ballen fortsetter med samme spin hele veien. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tar kanskje feil der ja, er i såfall et av de bedre frisparkmålene vi har sett i Norge de siste åra. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Blussing i drammen: http://fotball.fvn.no/eliteserien/article166941.ece Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 noen av dere som var på Marienlyst igår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå