emeritus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fy faen så store sjanser LSK skal bomme på Det er helt utrolig. Må ha straffe for å score.. og til og med da er det ikke sikkert de putter. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Faen for et keeper show fra moldekeepren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Faen for et keeper show fra moldekeepren. United-keeper, hva forventer du? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Molde? -- Lars Hirschfeld er helt vill i dag. Artig å se på. Jeg savner deg i RBK, Lars! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hehe, enga selvfølgelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hehe, enga selvfølgelig. Så ikke Molde-kampen, så trodde du faktisk mente det. Hadde jo vært heftig om Amos leverte en solid kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hva er greia med en tullete dame på nachspielet? Lavmål av TV2. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kjønnskvotering, hva ellers? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvem var denne dama? Håper VIRKELIG ikke det var deres eks-kommentator Anita Rapp... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du må ha noe pent å se på Latias. Derfor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Kjønnskvotering, hva ellers? Den kvoten kan brukes på noe annet, f.eks. han elendige Twitter-fyren som også er med på Waschera. Du må ha noe pent å se på Latias. Derfor Trenger jeg noe pent, kan jeg søke det opp på nettet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Thomas Holm er en idiot. Mener kampen idag ikke burde vært spilt, klager over at det er "kjedelig". Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kjønnskvotering, hva ellers? Den kvoten kan brukes på noe annet, f.eks. han elendige Twitter-fyren som også er med på Waschera. Jeg er helt sikker på at hun sitter i den stolen fordi hun er kvinne, ellers hadde de tatt en annen. Thomas Holms kommentar var forresten fantastisk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Kjedelig å sitte 10 timer i buss ja, men er enig med Bengt. Når de kun spiller fotball og ikke noe annet, burde de tåle å reise litt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Høres ut som om Ivar Hoff proklamerer dikt når han snakker. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Kjønnskvotering, hva ellers? Den kvoten kan brukes på noe annet, f.eks. han elendige Twitter-fyren som også er med på Waschera. Jeg er helt sikker på at hun sitter i den stolen fordi hun er kvinne, ellers hadde de tatt en annen. Thomas Holms kommentar var forresten fantastisk Er det programlederen det er snakk om? Hun er jo 10 ganger bedre enn en Alsaker som virker som en nervøs konfirmant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Høres ut som om Ivar Hoff proklamerer dikt når han snakker. Fy faen som jeg lo av det. Står midt på stadion og gir en hyllest til Nannskog. Noen som vet historien bak hvorfor han liker svensken så godt? Snakket jo varmt om han HVER gang han kommenterte tidligere i dag, pluss at han kommer med dikt. Må være en eller annen form for historie bak det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Høres ut som om Ivar Hoff proklamerer dikt når han snakker. Hahahahah, QFT. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Greit Nordkvelles mål var fint, men årets mål? Har da sett mange finere i år. Han tråkler seg jo gjennom 3 totalt stillestående Start-spillere. Helt utrolig latterlig forsvarsspill av oss, jeg blir så frustrert. Vi gir jo Godset sjanse på sjanse i dag. Glenn Andersen, vend hjem! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Bola sitt var bedre. Den mot VIF altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå