Armageddon Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Føler at jeg kommer til å bli en ensom RBK-supporter på dette forumet snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Seriøst, jeg blir dårlig av å se på NRK-kamper. Elendig produksjon, pluss at de bruker en skiskytterkommentator og en løk som ikke har peiling. Får ikke noe TL-stemning av å se på dette, og det hjelper ikke noe særlig at Hønefoss er innblandet heller. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bra pauseinnslag iallefall. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Man skjønner at det er en liten stadion når man hører hva enkelttilskuere roper. Helt enig at dette mangler tippeligastemning. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er jo litt av sjarmen at småttisser skal få se hva Tippeliga handler om før de ryker ned igjen. Synes det er bedre å ha en knøttarena som de klarer å fylle, i motsetning til Lyn som har godt over 20.000 tomme seter. TV2 har jo et ganske urettferdig overtak over NRK på fotballsendingene, når de kan velge hvilke kamper de vil ha mest fokus på. NRK ser ut til å stå fast med de lørdagskampene de får tildelt. Samtidig så lukter det gammel mann av hele fotballproduksjonen deres. TV2 er ikke så mye bedre, med overdose grafikk og selvreklamering, men de prøver hvertfall. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Viking er et latterlig lag som må ha billige straffer for å klare å lage mål, og Hareide beviste igjen at han er en dårlig trener. Dagens dårligste er dommerne. Viking får et billig straffespark hvor spilleren er på vei bort fra mål samtidig som han legger seg ned og leker Gerrard. Målet som var annulert var faen meg feil det, spilleren som scorte var minst 1m onside. Hadde vi bare hatt noen dugelige avsluttere hadde det stått 4-0 til pause. Endret 17. april 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Forstår det er kjipt for deg som Hønefoss supporter å tape en kamp dere hadde fortjent å vinne utifra først omgang, men dere var vel så heldige med dommerne kontra Viking. For det første: Ingelstens mål i først omgang var aldri offside, og straffesituasjonen ser helt grei ut. Obiefules mål ble også korrekt annulert, den var det ingenting å si på. De eneste du kan skylde på i dag er spillerne deres, som sløste bort 5-6 100% sjanser. Hareide en dårlig trener, hvorfor dét? Kanskje du skulle ta de i dine egne rekker før du begynner med skyllebøtter mot andre? Hønefoss er en skam for tippeligaen, punktum edit: leif Endret 17. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Forstår det er kjipt for deg som Hønefoss supporter å tape en kamp dere hadde fortjent å vinne utifra først omgang, men dere var vel så heldige med dommerne kontra Viking. For det første: Ingelstens mål i først omgang var aldri offside, og straffesituasjonen ser helt grei ut. Obiefules mål ble også korrekt annulert, den var det ingenting å si på. De eneste du kan skylde på i dag er spillerne deres, som sløste bort 5-6 100% sjanser. Hareide en dårlig trener, hvorfor dét? Kanskje du skulle ta de i dine egne rekker før du begynner med skyldebøtter mot andre? Hønefoss er en skam for tippeligaen, punktum x2, utenom at Hønefoss er en skam for Tippeligaen Men blir nok til at de kommer til å ta heisen ned igjen etter sesongslutt, slik det ser ut nå.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nå er det bare seks timer og førti minutter til det braker løs igjen! Godset - Start. Håper kampen i dag blir like underholdende som seriekampene i fjor. Om jeg ikke husker helt feil endte det med to poengdelinger og 5-5 i målforskjell. Håper selvsagt at Godset tar hjem enda en hjemmeseier, men er ikke like sterk i troen i dag som jeg har vært tidligere. Ellers observerer jeg at det er svært få interessante kamper i dag, annet enn Brann - Vålerenga. For meg personlig er det en kamp mellom to onder, da jeg ikke håper noen av de vinner. Håper egentlig mest på poengdeling der, selv om det hadde vært fryktelig morsomt om et av lagene gikk skikkelig på ræva i år. Stabæk - Kongsvinger burde på papiret ikke være noe annet enn en hjemmeseier, men det hadde vært morsomt med Kongsvinger-seier, selv om det kanskje ikke er så veldig sannsynlig. Uavgjort hadde jo forsåvidt vært et kjempegodt resultat for Kongsvinger, mens alt annet enn seier for Stabæk vil være en fiasko. Lillestrøm - Haugesund er vel også en kamp for spesielt interesserte. Synes det er hyggelig å ha Haugesund oppe i Tippeligaen igjen, og håper de klarer seg i år. Jeg regner med at Lillestrøm drar nytte av hjemmefordelen i dette oppgjøret. Odd - Molde kan vel vise seg å bli en god kamp. Odd bør vel ta tre poeng på hjemmebane, men Molde blir en nøtt. Jeg personlig tror likevel på Odd i denne kampen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tror LSK - Haugesund fort kan ebbe ut i 0-0.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 hadde ikke overrasket meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Sundgot ferdig som trener i Hønefoss. Er målet å lage rekord i å sparke trenere denne sesongen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Familien Nordlie har pakket koffertene, og er på vei ned til Hønefoss as we speak! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fy fehn for en scoring av Nordkvelle! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Fy faen så store sjanser LSK skal bomme på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Skjer med at Godset leder 3-1? Hvor har det blitt av Bola? :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Start har sugd balle i dag. Eneste de har skapt av sjanse i dag har de putta på. Fatter forresten ikke at Pedersen bommet der. Tverlegger og over fra 3m. Endret 18. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Yeah, Nannskog igjen. Flott å ha han på TL-laget! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Dette var en drittkamp. Totalt fortjent at Godset vinner, og jeg er nesten glad jeg måtte jobbe og ikke reiste til Drammen. Fikk bare se 2. omgang, men hørt fra kompiser at vi var enda dårligere da. Begynner jo ikke å kjøre fremover før det gjenstår 10 min. Kleivens herlige mål var en bitteliten glede i alle fall, moro at han endelig har slått gjennom for fullt! Savnet av kaptein Fevang vår er virkelig stort, mangler en dimensjon på midtbanen. Sett det begge de to siste kampene. Får virkelig håpe på at han er tilbake til Hønefoss, poengtap mot dem hadde vært utrolig flaut. EDIT: Ikke kan man vinne fotballkamper med Haraldsen og Ola fra start. Verste jeg har sett. For et ræva forsvarsspill Endret 18. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå