Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, jeg blir dårlig av å se på NRK-kamper. Elendig produksjon, pluss at de bruker en skiskytterkommentator og en løk som ikke har peiling. Får ikke noe TL-stemning av å se på dette, og det hjelper ikke noe særlig at Hønefoss er innblandet heller.

Lenke til kommentar

Er jo litt av sjarmen at småttisser skal få se hva Tippeliga handler om før de ryker ned igjen. Synes det er bedre å ha en knøttarena som de klarer å fylle, i motsetning til Lyn som har godt over 20.000 tomme seter.

TV2 har jo et ganske urettferdig overtak over NRK på fotballsendingene, når de kan velge hvilke kamper de vil ha mest fokus på. NRK ser ut til å stå fast med de lørdagskampene de får tildelt. Samtidig så lukter det gammel mann av hele fotballproduksjonen deres. TV2 er ikke så mye bedre, med overdose grafikk og selvreklamering, men de prøver hvertfall.

Lenke til kommentar

Viking er et latterlig lag som må ha billige straffer for å klare å lage mål, og Hareide beviste igjen at han er en dårlig trener. Dagens dårligste er dommerne. Viking får et billig straffespark hvor spilleren er på vei bort fra mål samtidig som han legger seg ned og leker Gerrard. Målet som var annulert var faen meg feil det, spilleren som scorte var minst 1m onside. Hadde vi bare hatt noen dugelige avsluttere hadde det stått 4-0 til pause.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Forstår det er kjipt for deg som Hønefoss supporter å tape en kamp dere hadde fortjent å vinne utifra først omgang, men dere var vel så heldige med dommerne kontra Viking. For det første: Ingelstens mål i først omgang var aldri offside, og straffesituasjonen ser helt grei ut. Obiefules mål ble også korrekt annulert, den var det ingenting å si på. De eneste du kan skylde på i dag er spillerne deres, som sløste bort 5-6 100% sjanser. Hareide en dårlig trener, hvorfor dét? Kanskje du skulle ta de i dine egne rekker før du begynner med skyllebøtter mot andre? Hønefoss er en skam for tippeligaen, punktum

edit: leif

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Forstår det er kjipt for deg som Hønefoss supporter å tape en kamp dere hadde fortjent å vinne utifra først omgang, men dere var vel så heldige med dommerne kontra Viking. For det første: Ingelstens mål i først omgang var aldri offside, og straffesituasjonen ser helt grei ut. Obiefules mål ble også korrekt annulert, den var det ingenting å si på. De eneste du kan skylde på i dag er spillerne deres, som sløste bort 5-6 100% sjanser. Hareide en dårlig trener, hvorfor dét? Kanskje du skulle ta de i dine egne rekker før du begynner med skyldebøtter mot andre? Hønefoss er en skam for tippeligaen, punktum

x2, utenom at Hønefoss er en skam for Tippeligaen :p Men blir nok til at de kommer til å ta heisen ned igjen etter sesongslutt, slik det ser ut nå..

Lenke til kommentar

Nå er det bare seks timer og førti minutter til det braker løs igjen!

Godset - Start. Håper kampen i dag blir like underholdende som seriekampene i fjor. Om jeg ikke husker helt feil endte det med to poengdelinger og 5-5 i målforskjell. Håper selvsagt at Godset tar hjem enda en hjemmeseier, men er ikke like sterk i troen i dag som jeg har vært tidligere.

Ellers observerer jeg at det er svært få interessante kamper i dag, annet enn Brann - Vålerenga. For meg personlig er det en kamp mellom to onder, da jeg ikke håper noen av de vinner. Håper egentlig mest på poengdeling der, selv om det hadde vært fryktelig morsomt om et av lagene gikk skikkelig på ræva i år.

Stabæk - Kongsvinger burde på papiret ikke være noe annet enn en hjemmeseier, men det hadde vært morsomt med Kongsvinger-seier, selv om det kanskje ikke er så veldig sannsynlig. Uavgjort hadde jo forsåvidt vært et kjempegodt resultat for Kongsvinger, mens alt annet enn seier for Stabæk vil være en fiasko.

Lillestrøm - Haugesund er vel også en kamp for spesielt interesserte. Synes det er hyggelig å ha Haugesund oppe i Tippeligaen igjen, og håper de klarer seg i år. Jeg regner med at Lillestrøm drar nytte av hjemmefordelen i dette oppgjøret.

Odd - Molde kan vel vise seg å bli en god kamp. Odd bør vel ta tre poeng på hjemmebane, men Molde blir en nøtt. Jeg personlig tror likevel på Odd i denne kampen.

Lenke til kommentar

Dette var en drittkamp. Totalt fortjent at Godset vinner, og jeg er nesten glad jeg måtte jobbe og ikke reiste til Drammen. Fikk bare se 2. omgang, men hørt fra kompiser at vi var enda dårligere da. Begynner jo ikke å kjøre fremover før det gjenstår 10 min. Kleivens herlige mål var en bitteliten glede i alle fall, moro at han endelig har slått gjennom for fullt!

Savnet av kaptein Fevang vår er virkelig stort, mangler en dimensjon på midtbanen. Sett det begge de to siste kampene. Får virkelig håpe på at han er tilbake til Hønefoss, poengtap mot dem hadde vært utrolig flaut.

EDIT: Ikke kan man vinne fotballkamper med Haraldsen og Ola fra start. Verste jeg har sett. For et ræva forsvarsspill :dontgetit:

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...