DJ_Dark Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gresset i Trondheim så ganske greit ut i dag, utenom foran det ene målet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Klar offside på Odds scoring ja. Herlig! EDIT: Hvorfor dømmer egentlig Edvartsen fortsatt fotball? I dag ødela han hele kampen med all blåsinga. Det ble jo blåst på alle dueller, alltid mot angripende lag. Helt forferdelig, for en idiot av en dommer. For all del, skylder ikke på han for poengtap, for det gikk minst like mye ut over Odd, men han ødelegger hele kampen for begge lag. Send han ned i 5. divisjon i ishockey! Endret 14. april 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Det var ikke offside. En startspiller som stod over dødlinja opphever den. Edit: Helt enig om edvartsen. idioten blåste istykker kampen. Makan til pirkete. Endret 14. april 2010 av Corlan Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Artikkel om Odd Nå spiller jeg i en mye bedre posisjon enn i Lillestrøm. Der var jeg midtbane, mens her får jeg spille offensivt i 4-4-3 Endelig skjønner jeg hvorfor Odd gjør det så bra. Noe må gjøres! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Klar offside på Odds scoring ja. Herlig! Der tar du skrekkelig feil. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det var ikke offside. En startspiller som stod over dødlinja opphever den. Han svarte fyren deres ligger i offside idet Myklebust skyter. Han blokkerer for og sparker jo Kenneth i beinet, absolutt delaktig i spillet. Derfor skal det være offside. Det første skuddet var ikke offside nei, Branko opphevet den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det var ikke offside. En startspiller som stod over dødlinja opphever den. Han svarte fyren deres ligger i offside idet Myklebust skyter. Han blokkerer for og sparker jo Kenneth i beinet, absolutt delaktig i spillet. Derfor skal det være offside. Det første skuddet var ikke offside nei, Branko opphevet den. Dere hadde en spiller som stod utenfor banen ved siden av stanga som opphevde. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det var ikke offside. En startspiller som stod over dødlinja opphever den. Han svarte fyren deres ligger i offside idet Myklebust skyter. Han blokkerer for og sparker jo Kenneth i beinet, absolutt delaktig i spillet. Derfor skal det være offside. Det første skuddet var ikke offside nei, Branko opphevet den. Sorry, feil igjen. Se vedlagte bilde for ham som opphever. Branco tror jeg. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Ta av deg de gule brillene. Er du hundre prosent sikker? Jeg lurer på hvor startforsvareren var i skuddøyeblikket og hvordan offsideregelen blir praktisert i slike tilfeller. Det jeg er opplært med, er at dersom hele spilleren er utenfor spillebanen skal han betraktes som ikke delaktig i spillet, og da er det offside. Men bare dersom et lite hårstrå eller en lillefinger befinner seg på streken, så opphever nevnte person offsiden. Det jeg derimot mener det har kommet en endring på er at banelinjene ikke lenger har noen betydning. Da er det onside uansett. Endret 14. april 2010 av Insty Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jøss, der var han ja. Angrep på keeper er det i alle fall. Men, vi fortjente vel ikke mer enn et poeng i dag, så får satse på skuffelsen gir seg... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ta av deg de gule brillene. Er du hundre prosent sikker? Jeg lurer på hvor startforsvareren var i skuddøyeblikket og hvordan offsideregelen blir praktisert i slike tilfeller. Det jeg er opplært med, er at dersom hele spilleren er utenfor spillebanen skal han betraktes som ikke delaktig i spillet, og da er det offside. Men bare dersom et lite hårstrå eller en lillefinger befinner seg på streken, så opphever nevnte person offsiden. Det jeg derimot mener det har kommet en endring på er at banelinjene ikke lenger har noen betydning. Da er det onside uansett. Så vidt jeg vet har det ingenting å si om han er over linja eller ikke. Han er med i spillet, og kan løpe inn igjen når som helst, og opphever dermed offside. Når det gjelder angrep på keeper så er det meget diskutabelt. Synes det er helt greit å ikke annulere det der, selv etter å ha lagt av meg oddbrillene. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jøss, der var han ja. Angrep på keeper er det i alle fall. Men, vi fortjente vel ikke mer enn et poeng i dag, så får satse på skuffelsen gir seg... Nei, litt må keeper tåle. Keeper er overbeskyttet. En keeper må vise autoritet og muskler i eget felt. Keepere har jo en tendens til å få frispark selv om de hopper inn i spillere og bommer på ballen!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, men et totalt unødvendig spark rett i beinet mens han skal ut og forsøke å avverge målet? Moro å se at stopperne til Odd må ned og ta femmeterne i dag, Arason klarte det visst dårlig selv :!: Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP! TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, men et totalt unødvendig spark rett i beinet mens han skal ut og forsøke å avverge målet? Moro å se at stopperne til Odd må ned og ta femmeterne i dag, Arason klarte det visst dårlig selv :!: Legg merke til at denne spissen faktisk treffer ballen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Moro å se at stopperne til Odd må ned og ta femmeterne i dag, Arason klarte det visst dårlig selv Arason har slitt med lyskeproblemer i lang lang tid. Mye bedre å ha en stopper ta femmeteren, enn å risikere en strekk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ble du lei deg fordi Aalesund tapte mot Haugesund? :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP! TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP! TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN PÅ TOPP TROILLAN TROILLAN TROILLAN PÅ TOPP! TROILLAN snart på tidlig sommerferie fra forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå