Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To sjansar og to mål omtrent. Elendig start av Aafk og det er ikkje sikkert det blir så mykje bedring med det første. Blir kjempa litt utav stilen og med verdsrekord i feilslåtte eller dårlege pasningar, på ei fotballbane som ser ut som at det er nypløgd. Ingen unnskyldningar likevel, Aafk har ikkje vore gode og Haugesund ledar fortjent.

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært utrolig flau om jeg var en spiller i Tippeligaen og laget mitt spilte på en dårlig bane potetåker. At Aalesund går på en smell mot Haugesund i dag er ene og alene banens skyld. Aalesund trente tidligere i uken på naturgress i 3.divisjon som var i bedre stand enn Haugesund potetåker (siden jeg faktisk ærlig talt ikke aner hva Haugesund stadion heter), dette er skammelig.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært utrolig flau om jeg var en spiller i Tippeligaen og laget mitt spilte på en dårlig bane potetåker. At Aalesund går på en smell mot Haugesund i dag er ene og alene banens skyld. Aalesund trente tidligere i uken på naturgress i 3.divisjon som var i bedre stand enn Haugesund potetåker (siden jeg faktisk ærlig talt ikke aner hva stadion heter), dette er skammelig.

Ikke overdriv. Du setter Norges potetåkere i dårlig lys når du sammenligner dem med "fotballbanen" til Haugesund. ;)

Lenke til kommentar

For en vanvittig tam kamp på Sør Arena, årets kjedeligste. Odd dominerer 1. omgang, men skaper lite store sjanser utenom Kovacs-heading. Vi har ballen omtrent hele 2. omgang og skaper kun en halvsjanse, skuddet til Bola. Tannløst, rett og slett. Goodson og Owello eneste som får godkjent i dag. Bola spilte greit, kom ofte til innlegg, men cornere og dødballer var helt på trynet.

Men hva i svarte skjedde på slutten? To gule ligger nede i 16-meteren, Edvartsen dømmer straffe. Så blir han omringet av Odd-spillere, og dømmer heller 5-meter. Den blir spennende å se igjen...

Lenke til kommentar

"VI ER PÅ TOPP" runget på Sør Arena i hele 5 minutter i dag :p

Spørs om ikke RBK har inntatt toppen for godt nå, tviler på noen kan ta fra dem den. Og, det bevises vel i dag hvilken stor fordel lag som har kunstgress på hjemmebane har på hjemmekampene sine. AaFKs første kamp på naturgress ender med å bli totalt rundspilt av Haugesund :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...