emeritus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Spiller ingen rolle om banene ser ut som et jorde når dere bare spiller lange baller på han høye jævelen årøy... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Forstår at du har sett mykje på Aafk i år. Ingen av dei 12 måla til no i årets Tippeliga er direkte resultat av at ein har blåst ballen opp på Aarøy på topp, men i dei aller fleste tilfella har ein spelt seg fram på ein av kantane og deretter slått innlegg. At Aarøy sine fire første mål kom med beina seier vel egentlig sitt. Det er ei ganske vanleg oppfatning at Aafk berre spelar lange ballar opp på Aarøy, men i hovudsak har angrepsspelet basert seg på å ha vingar som skal komme i gode innleggsposisjonar og spelet til Aafk har dei siste sesongange, meir og meir basert seg på pasningsspel langs bakken. Samstundes er det heilt klart ein stor fordel å ha ein spelar som Aarøy som er flink til å motta ballen feilvendt, halde på den til det kjem medspelarar som han kan vidareformidle den til. Veldig greit dersom laget er under press, få ballen opp til Aarøy som enten header den vidare, eller forsøker å holde på ballen til han får alternativ langs bakken. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så og si alle målene hans er vel scora innafor 11 meter. Tviler veldig på at han klarer å fortsette med slik hyppig scoring når lag klarer å stoppe innleggene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Klart det vil bli vanskeligare å score like hyppig som han har gjort til no, både fordi motstandarlaga vil vere meir oppsette på å stoppe innlegg mot Aarøy, men sjølvsagt også fordi Aafk møter tøffare motstand i perioden etter kampen mot Haugesund på onsdag. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Trodde det var landskamp mellom Uzbekistan og Mongolia når jeg slo på Zebra, men var visst kamp fra Ullevaal. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Matta på Ullevaal er ikke mye å skryte av, nei. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ikkje heilt nei, Smågal, men ikkje så veldig langt ifrå. PSV: Tosifra burde han heilt klart klare ja. Seks mål på fem kampar er veldig bra, men ikkje så bra at han kan la vere å score fire til på dei siste 25. Jo, det er vel klart. Men jeg tenkte det samme når jeg satt på CLS og han scorte 3 mot Kamma i 4.serierunde i 2008, da var han vel oppe i 5 på 4 eller noe slikt. Det året endte han opp med 6 mål totalt. @Smågal: Nja, bor i Giske kommune. Ett lite stykke utenfor. OT: Hvor nøyaktig archanios? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er Mini Liverpool-supporter eller? Drar frem en historie fra våre fantastiske supportere om hvordan man skal støtte laget, i motsetning til hva Brannfansen gjør. Edvartsen dømmer Start-Odd, huff og huff. At den mannen fortsatt dømmer TL er helt utrolig... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er Mini Liverpool-supporter eller? Drar frem en historie fra våre fantastiske supportere om hvordan man skal støtte laget, i motsetning til hva Brannfansen gjør. Herlig ironisk at det kommer fra en fan av et lag totalt UTEN supportere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Herlig ironisk at det kommer fra en fan av et lag totalt UTEN supportere. Vindbjart har faktisk to-tre hundre på kampene. Må være dem du tenker på? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tenkte på laget man ser i bildet ditt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tenkte på laget man ser i bildet ditt. Da må du være blind. Vi er absolutt ikke "totalt UTEN supportere". Da hadde ikke jeg vært her, eller noen av de 7-800 andre som synger og støtter laget i medgang OG MOTGANG. 7-800 som synger > 10k som piper. Som Mini sier, i Bergen er de en gjeng medgangssupportere, og stolte av det tydeligvis... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg skjønner jeg treffer en vond nerve hos deg her, men dette er basert på egne erfaringer både på Kristiansand Stadion og Sør Arena. Dere er kanskje stor nok til å bli kalt en "liten heiagjeng", men en ordentlig supportergruppe har dere ikke. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du kan ikke komme med motargumenter, må bare angripe oss? Hva med å svare på det jeg skriver? Du innrømmer altså at dere er medgangssupportere? Jeg er kjempestolt av laget mitt, medsupporterne mine og stemninga vi skaper på Sør Arena. Vi er kanskje ikke mange, men vi støtter i alle fall laget UANSETT. Jeg driter selvsagt i hva en bergenser mener. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Tja, jeg var ikke så interessert i å svare på beskyldninger om Brann-supportere. Vi bryr oss ikke så mye om hvordan andre ser på oss uansett. Men hvis du absolutt vil ha svar; Brann var det eneste laget som hadde over 15000 tilskuere på alle TL-kamper i fjor. Til tross for en veldig middelmådig sesong. 15000 faste tilskuere som betaler og møter opp for å se et relativt dårlig lag er det motsatte av det jeg kaller medgangssupportere. Jeg tror ikke du skjønner hva ordet betyr. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så det er antall tilskuere på kamp og penger brukt som har noe å si her? Når man ikke synger og prøver å gi laget et løft når de sliter, men heller velger å pipe på dem, synes jeg dere godt kan kalles medgangssupportere. Tenk om alle 15k hadde støttet laget, for en massiv støtte de hadde fått. Kanskje avgjørende i jevne kamper som i går. Men for all del, takk for at dere ikke gjør det Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Du skjønner som sagt overhodet ikke hva en medgangssupporter er. Det er blitt et populæruttrykk i norsk fotballdebatt akkurat som "upatriotisk" er et intetsigende populæruttrykk i amerikansk politikk. Med en gang noen slenger ut at andre er medgangssupportere eller nettopp upatriotiske vet man at denne personen er på defensiven. Når det gjelder disse angrepene på Brann-supportere vil jeg tro det mest er et resultat av mindreverdighetskomplekser. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå har jo Bergen en kvart million innbyggere, mens Kristiansand har litt over 80 000. Men ser ikke helt vitsen med å møte opp på kamp når en begynner å pipe etter første corner imot. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nå har jo Bergen en kvart million innbyggere, mens Kristiansand har litt over 80 000. Men ser ikke helt vitsen med å møte opp på kamp når en begynner å pipe etter første corner imot. Nei, du ser kanskje ikke vitsen med det, men så har du sannsynligvis aldri vært på en stadion i Norge hvor du har opplevd noe slik heller. Det er ikke slik det fungerer på Brann Stadion ihvertfall. Forøvrig; Noen norske supportere mener det er dårlig supporterkultur å vise misnøye med piping, mens mange andre av oss synes det er blodharry med "hjelpemidler" som ropert og tromme. Det er lov å være uenige, men jeg ler av folk som prøver å skape inntrykk av en supportergruppering som en gjeng med medgangssupportere uten at de vet hva ordet betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå