CraigFinn Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 RBK tar seriegull, det er dessverre klart. Og de som nå skal rykke ned er Hønefoss og Start. Men årets beste spiller blir nok Huseklepp i Brann. Om han ikke selges tidlig til en klubb i annet land. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Både Haugesund og Kongsvinger har en dårligere stall enn Hønefoss for øyeblikket. Sistnevnte må være den klareste nedrykkskandidaten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Det svinger i vinger! Kompis av meg er fra kongsvinger, så håper de makter å holde seg oppe i tippeligaen minst en sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Fint dikt, Finn! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Både Haugesund og Kongsvinger har en dårligere stall enn Hønefoss for øyeblikket. Sistnevnte må være den klareste nedrykkskandidaten. Skal nevnes at FK Haugesund slo brann 2-0 i helgen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Både Haugesund og Kongsvinger har en dårligere stall enn Hønefoss for øyeblikket. Sistnevnte må være den klareste nedrykkskandidaten. Skal nevnes at FK Haugesund slo brann 2-0 i helgen. Brann stilte med Bakke i midtforsvaret grunnet at Yaw er skadet. Er enda en stund til sesongen begynner. Vi får se hvordan det går i serieåpningen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Brann har vel ikke vært så svake som de er nå på lenge. Tror de skal kjempe om å holde seg blant de beste midt på tabellen. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mange sier at Hønefoss er overgangsvinner i vinter. De har kjøpt Sigurdsson, Paul Obiefule og Davy Claude Angan blant annet. Sigurdsson er en profil ja og en god signering, men Angan og særlig Obiefule er vel ikke noe å hyle over? Odd Grenland har hentet Magnus Myklebust og Jone Samuelsen. To forholdsvis unge spillere. Begge er under 25 år, men begge har spilt mange år på høyeste nivå. Jone Samuelsen har over 100 kamper for Viking. Myklebust har spilt mange sesonger i LSK og hadde en kanonsesong for 2-3 år siden. Fagermo har gjor smarte kjøp tidligere og jeg tror han kan få skikk på karrieren igjen for Magnus M og Jone S. Odd kan være vinneren på markedet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Mangler at dem kjøper Sundgot nå.. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Magnuis Myklebust har aldri hatt en kanonsesong i LSK.. Sorry mac.. men det er fakta. Han kan blomstre under rette forholdt, men fram til nå har han ikke han noen kanoensesong ass. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Fagermo Er et svin. Kjøpene er ellers ikke noe å rope hurra for. Siggi til Hønefoss, Moldskred til RBK og Mjelde til Brann er tre bedre signeringer. Endret 23. januar 2010 av HeHauken Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Så har Hønefoss signert med Madiou Konate da Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fagermo Er et svin. Kjøpene er ellers ikke noe å rope hurra for. Siggi til Hønefoss, Moldskred til RBK og Mjelde til Brann er tre bedre signeringer. I sum er Myklebust + Samuelsen bedre kjøp jo. Kostet omtrent ingenting. Mjelde til Brann? Forsterker ihvertfall ikke det sportslige... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 I sum er Myklebust + Samuelsen bedre kjøp jo. Kostet omtrent ingenting. Mjelde til Brann? Forsterker ihvertfall ikke det sportslige... Mjelde til Brann forsterker ikke det sportslige? Det blir for idiotisk å si. Nevn én offensiv midtbanespiller i Brann som er bedre når Guastavino spiller med Huseklepp på topp. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 I sum er Myklebust + Samuelsen bedre kjøp jo. Kostet omtrent ingenting. Mjelde til Brann? Forsterker ihvertfall ikke det sportslige... Mjelde til Brann forsterker ikke det sportslige? Det blir for idiotisk å si. Nevn én offensiv midtbanespiller i Brann som er bedre når Guastavino spiller med Huseklepp på topp. lett. Petter Vaagan Moen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Petter Vaagan Moen. Er milevis fra sitt beste. Dessuten har jeg kjeks i skapet som tåler mer enn beina hans. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg gleder meg som en unge! Fikk sesongkort til Ullevaal Stadion til jul i år også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg gleder meg som en unge!Fikk sesongkort til Ullevaal Stadion til jul i år også. Heldig. Jeg har ikke fått noe til jul i år. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Får det nok til jul i år også, men var julen denne vinteren jeg mente, men det regner jeg med de fleste forstår. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Skjønte det, måtte bare plage deg litt. Synd at de fleste store profilene skifter klubb med en gang de begynner å dominere i Norge. Nivået til ligaen blir ikke særlig høyere når de beste hele tiden drar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå