Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde synes det hadde vært kjedelig, men det skjer internasjonalt hele tiden (var det jeg mente) så jeg skjønner ikke hvorfor du skal klage sånn.

Hadde det vært RBK hadde det også vært det samme, sånt skjer når TV bestemmer hvem som skal ha hvilke kamper når.

Lenke til kommentar

Latterlig av NFF å favorisere Lillestrøm på den måten. Men regner igrunn med at kampen blir flyttet.

En ulykke kommer skjelden alene. Ken Henry Johnsen dømmer Brann-Start :(

NFF har aldri favorisert Lillestrøm i noe som helst, så nekter å tro at det er gjort med vilje for å at Lillestrøm skal få en lettere kamp.

Lenke til kommentar

Matta har gitt oss Annan, Owello og Bolanos, ikke så galt det.

Jesper har et stort potensiale som stopper, skulle bare vært bittelitt raskere. Han var spiss før, og har en god teknikk og et godt skudd. En moderne, spillende stopper som jeg har troa på og anser som et klart 2. valg ved siden av Goodson. Som spiss derimot, var han enten skada eller ræva i 3 år, så jeg har ikke store troa på det. Men jeg tror nok at når Årst blir skada, og evt Stokkelien også, kan vi enten bruke Bolanos, eller Ole Christian Langeland kan gå inn. Ungt, lovende talent som har spilt litt i treningskampene i vinter. Årets Stokkelien? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...