Maynard James Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 De er topptrente idrettsutøvere. Det skal ikke være noe problem eller. Ser ingen grunn til å kvine over dette. Alle lag kan få mange kamper på kort tid. Derfor lønner det seg å ha en bred stall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg hadde synes det hadde vært kjedelig, men det skjer internasjonalt hele tiden (var det jeg mente) så jeg skjønner ikke hvorfor du skal klage sånn. Hadde det vært RBK hadde det også vært det samme, sånt skjer når TV bestemmer hvem som skal ha hvilke kamper når. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Latterlig av NFF å favorisere Lillestrøm på den måten. Men regner igrunn med at kampen blir flyttet. En ulykke kommer skjelden alene. Ken Henry Johnsen dømmer Brann-Start NFF har aldri favorisert Lillestrøm i noe som helst, så nekter å tro at det er gjort med vilje for å at Lillestrøm skal få en lettere kamp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Litt kjapp på konspirasjonsknappen der ja. Det meste som skjer i NFF er som følger av udugelighet. Uansett så vil nok kampdatoen endres så snart NFF finner ut av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Litt kjapp på konspirasjonsknappen der ja. Det meste som skjer i NFF er som følger av udugelighet. Uansett så vil nok kampdatoen endres så snart NFF finner ut av det. Det greier de ikke etter kampen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har ikke inntrykk av av at NFF er partiske. De er heller bare totalt inkompetente. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Enig. Det er hvertfall ikke snakk om noen form for favoritisering her. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 TV2 løser konflikten. Start-Lillestrøm flyttet til torsdag 6. mai, som forventet Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bra det. Så har de ikke noe unnskyldning når dem blir knust ;P Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er jo bare et tidsspørsmål uansett. Start har jo null dekning på topp med hulsker i stabæk, hvis en av de to de bruker blir skadd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Trodde Jesper Mathisen kunne brukes som spiss? Er da et alternativ på topp. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Startfansen vil helst unngå å se han på topp, rett og slett fordi er det en ting han og faren hans ikke slekter på er det spisskompetanse Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 I mine øyne så er vell Matta den eneste grunnet til at Jesper er i klubben. Makan til dårlig spiller skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan vel ha noe med han å gjøre ja, han er god til tider. Ikke at det holder, men han er bedre enn Knut Henry Haraldsen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Aldri likt matta jr. Virker som en idiot av det jeg har sett i intervjuer o.l. Så start står kun igjen med Årst og stokkelien, og til nøds fevang da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Bolaños kan settes på topp han også, men det er i et krisetilfelle Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvor er det blitt av han Khalili som Kjetil skrøyt opp i skyene? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Han er i GAIS for å utvikle seg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 http://www.gais.se/Fotboll/gais.nsf/d9aba4ecb724dbcdc1256afa00689820/988493aa05d0170fc12576b0004f781d!OpenDocument Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Matta har gitt oss Annan, Owello og Bolanos, ikke så galt det. Jesper har et stort potensiale som stopper, skulle bare vært bittelitt raskere. Han var spiss før, og har en god teknikk og et godt skudd. En moderne, spillende stopper som jeg har troa på og anser som et klart 2. valg ved siden av Goodson. Som spiss derimot, var han enten skada eller ræva i 3 år, så jeg har ikke store troa på det. Men jeg tror nok at når Årst blir skada, og evt Stokkelien også, kan vi enten bruke Bolanos, eller Ole Christian Langeland kan gå inn. Ungt, lovende talent som har spilt litt i treningskampene i vinter. Årets Stokkelien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå