foxxy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Janne får én kamps karantene... http://www.fotball.no/nff/Regler_og_retningslinjer/Beslutninger-fra-utvalg/2010/Jonsson-far-karantene/ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kamptråd Odd-RBK oppe Hadde vært fint om en Odd-supporter kunne skrevet Odd-delen fra sitt synspunkt. Samt legge til en "Se opp for" fra Odd sin side og. Sendes til meg på PM, takk. Heihei! Fint om noen kunne. Det kan jeg godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Takk, send alt på PM som code til meg når du er ferdig. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg postet det som et reply. Bare kopier derfra så sletter jeg innlegget etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Legg med "se opp for" og. Samt et bilde. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skal en dagstur til Lillestrøm på Villmarksmessa til lørdag, og ser at LSK har hjemmekamp mot Stabæk. Må kanskje ta turen innom kampen da Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Skal en dagstur til Lillestrøm på Villmarksmessa til lørdag, og ser at LSK har hjemmekamp mot Stabæk. Må kanskje ta turen innom kampen da Tar turen selv! LSK er hard å knekke, tror jeg... Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Legger til at Janne har anket saken, legger også til dette bildet fra kampen: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Syns det er greit at Janne får karantere, for han det var helt unødvendig å ta av sånn. Dog syns jeg Høgmo burde få tilsnakk også, etter at han gang på gang er ute på banen, noe han ikke har lov til whatsoever. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Vel,bildet sier jo sitt. Om Høgmo gjorde det samme som Janne er jeg helt enig i at han skal få en karantene på lik linje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Om Høgmo er utpå banen der burde han få tilsnakk eller en liten karantene. Er en grunn til at de har sine soner. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Haha, NFF er så gjennomsyret korrupt. Jævla drittforbund. Hva slags desillusjonerte trener var det som løp ut på gresmatten i selveste Bergen uten å få karantene? Per Mathias Høgmo Endret 8. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Bergensere vil visst aldre klare å legge den kampen bak seg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 NFF har faktisk klart å sette opp to kamper med bare en dags mellomrom for oss. Dette må da vel endres på? 3.5 borte mot serieleder AaFK, 5.5 hjemme mot LSK. TV-kamper er vel ikke bekreftet ennå i den siste runda, så de må vel nesten flytte oss til torsdagen da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan fort være sånn. I England spiller de jo den 26/12 og den 28/12, så da burde de norske spillerne greie det og! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kan fort være sånn. I England spiller de jo den 26/12 og den 28/12, så da burde de norske spillerne greie det og! Det var unntak da. Hadde ikke gjort noe om det hadde vært for alle lagene, men det gir LSK en stor fordel, derfor blir det urettferdig. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 2 dager får de klare. Ikke ofte det skjer uansett. Husker Tromsø spilte mot Odd 2 dager etter Bilbao i europcupen i fjor. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Latterlig av NFF å favorisere Lillestrøm på den måten. Men regner igrunn med at kampen blir flyttet. En ulykke kommer skjelden alene. Ken Henry Johnsen dømmer Brann-Start Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Herregud. Begynn å grin a. Sånt skjer hele tiden. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ei gang i fjor = Hele tiden? Latterlig påstand. Hadde vært gøy å se hva som hadde skjedd om dette hadde vært RBK. Fullt hysteri om hvordan NFF alltid er imot dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå