Lucky Luciano Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Prisene på billettene har også blitt klaget ganske kraftig på. Husker selv å ha måttet betalt 190 for billett til seriekamp og 300 for europakamp. Absolutt ikke et holdbart argument. I Bergen f.eks koster bilettene rundt 350kr for en vanlig tippeligakamp, alikevel har Brann et snitt på 15.000. Try again Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Prisene på billettene har også blitt klaget ganske kraftig på. Husker selv å ha måttet betalt 190 for billett til seriekamp og 300 for europakamp. Absolutt ikke et holdbart argument. I Bergen f.eks koster bilettene rundt 350kr for en vanlig tippeligakamp, alikevel har Brann et snitt på 15.000. Try again Vi har ikke samme fotball kulturen som Bergen har, vi har ikke på nært nok like mye penger å bruke på fotball og vi er og nesten 200 000 færre mennesker? At TIL spiller kjedelig fotball kan jeg godt være enig i, men det er nok flere grunner enn det til at vi har såpass lavt publikumsnitt. Flaut at flere førstedivisjons klubber har like mange eller flere tilskuere. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hahahaha, godt Enga har selvironi. Noen som har sett toppbanneret på siden deres i dag? http://www.vpn.no/content/view/full/56587 Priceless! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Skjer med Rekdal egentlig? Laget hans er Norges beste atm, likevel skal han kritisere spillerne etter hver kamp. Lurer på hva som kommer til å skje med spillerne når de begynner å tape kamper igjen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Veit ikke om noen andre enn oss på som stod blant Kjernen så det. Men at Klanen greide å ha to av bannerene sine opp ned, før Vif-Rbk. Men det var hysterisk :!: Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Prisene på billettene har også blitt klaget ganske kraftig på. Husker selv å ha måttet betalt 190 for billett til seriekamp og 300 for europakamp. Absolutt ikke et holdbart argument. I Bergen f.eks koster bilettene rundt 350kr for en vanlig tippeligakamp, alikevel har Brann et snitt på 15.000. Try again vi har ikke på nært nok like mye penger å bruke på fotball ?? Veit ikke om noen andre enn oss på som stod blant Kjernen så det. Men at Klanen greide å ha to av bannerene sine opp ned, før Vif-Rbk. Men det var hysterisk :!: Var dette på tifoen? Ellers er det ikke uvanlig å ha forskjellige bannere osv opp ned, altså å gjøre det med vilje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 På Enga var det feil. 2/3 var feil vei. Kjernen stod og lo som faen av det. Så etterhvert da de skulle gjøre det igjen var fortsatt 1/3 opp ned. :!: Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Synd at de gjorde feil og at det er det som får oppmerksomheten. For det er et budskap som alle burde stille seg bak. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Synd at de gjorde feil og at det er det som får oppmerksomheten. For det er et budskap som alle burde stille seg bak. Hva var budskapet? Ikke sett tifoen... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 NFF har kjørt i gang et prøveprosjekt sammen med Klanen og Kjernen for å muliggjøre lovlig blussing. Vi fikk beskjed om hvordan vi skulle gjøre det med søknader til både klubb, brannvesen, politi og NFF. Alt er i orden så er det noen innad i NFF som har motarbeidet hele opplegget. Planen var jo blusse i Start-kampen og Klanen skulle ha bluss mot oss når vi var der. Men sånn gikk det ikke. At ting gikk i vasken skal visstnok skyldes noen gamle gretne gubber i NFF. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 I kampen mot RBK fikk vel Enga lov til å bruke HELE 4 bluss. Myyyeee. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Tinnsoldat-blussing er bare flaut, nesten like flaut som "storflagg" på banen som de er så flinke til i Aalesund. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Å skylde på parkeringsplasser rundt stadion, hvor stor er byen?Hvordan har supporterklubben fått et dårlig rykte? Ok, stadionfasilitene er ikke de beste og billettprisene er latterlig høye i Tippeligaen. Men at ikke mer enn 3500 kan komme på kamp, den ser jeg ikke... Nå sier jeg bare hva folk generelt i Tromsø har klagd på klubben for. Betyr ikke nødvendigvis at jeg er enig i alle argumenter som brukes. Supportergjengen har et dårlig rykte fordi det var veldig mange fulle idioter som folk flest i Tromsø ikke kunne identifisere seg med(Forventer en spøk om nordlendinger og alkohol nedover her nå.) og det er fortsatt vanskelig for supporterklubben å rekruttere flere medlemmer til tross for at mange sier de heier på TIL. Du må derimot være blind (lese og skrivevansker, eller bare dum?) Elendig forsøk på hersketeknikk. Kan se at jeg gikk mot det jeg selv egentlig sa. Jeg er ikke den typen som forsvarer min klubb uansett hva som skjer, og prøver ikke å late som TIL spiller den fineste fotballen i Norge. Jeg sier bare at TIL ikke spiller den mest destruktive eller kjedelige fotballen i serien. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Veit ikke om noen andre enn oss på som stod blant Kjernen så det. Men at Klanen greide å ha to av bannerene sine opp ned, før Vif-Rbk. Men det var hysterisk :!: Det er sant at vi klarte å drite oss ut på den. Jeg sto rett over det ene banneret. Idioter som folk var, prøvde de å fikse bannerne på egenhånd. De ansvarlige sto og holdt igjen alt de klarte, men likevel ble bannerne dratt ut, attpåtil feil vei Likevel, budskapet er utrolig viktig. Jeg skjønner ikke hva som får NFF til å tro at de har mer peiling på brannsikkerhet enn brannvesenet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Det er NFF, noe mer trenger man ikke si. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 NFF har ett ønske om at fotball skal spilles uten tilskuere. De vil helst at alle skal sitte hjemme å se kampene på tv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Thioune ute i 8 uker. Les her Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Molde kommer til å bli svekket nå.. ganske uheldig mtp skader. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Kamptråd Odd-RBK oppe Hadde vært fint om en Odd-supporter kunne skrevet Odd-delen fra sitt synspunkt. Samt legge til en "Se opp for" fra Odd sin side og. Sendes til meg på PM, takk. Heihei! Fint om noen kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå