MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 HVA FAEN BRANN?!?!?! Helvette når jeg for en gangs skyld håper dere vinner, så fucker dere opp alt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fy faen for et trist lag Brann er. Samme gjelder M****. Unner dem ikke en dritt. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 RBH sammen med et av sine "gode" kjøp...jævla kuksuger, alle må gå! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Antar at "Judas" (Doffen) stod på bakerste stolpe og så rett inn i øynene til Bola. Start-fansen buet og skrek, mens Doffen ristet på hodet og hadde tårer i øynene. Jaha, når da? Var lite buing på doffen idag.. Har ikke sagt det ble buet på Doffen jeg vel. Dette var bare det Bola (brukeren) skulle skrive etter kampen. Og det ble totalt fail :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur. Det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær! Men det finnes dårlig luft og det har det vært alle de fire gangene jeg har vært å sett på innefotball på Fornebu. Gresset er en ting, men se på gresset på Aker Stadion, om man vil og gjør en ordentlig innsats blir det bra. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur. Var veldig behagelig vær i dag på Lerkendal, blir nok 5-8 ganger til med fint vær. Gresset var ordentlig det også. Skal sies, gressmatten på Aker Stadion har en god baneansvarlig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur. Vi spiller iallefall på gress, ikke på plastikk Endret 6. april 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Mitt argument mot innendørsbaner har alltid vært at fotball er en utendørs-sport. Litt av sjarmen er jo å stå på tribunen i regn, snø og steiksol. Kjedelig å stå innendørs hvor det alltid er 18 grader og lysrørsbelysning. Vedder på at det er bæruminger som innerst inne savner gresslukta og uteklimaet de hadde på Nadderud. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det finnes delte meninger i alle leire. Sikkert flere VIF/RBK fans som gjerne skulle hatt kunstgress mtp gressets fatning nå, og sikkert flere stabækere som savner gress. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvilken god grunn hadde Janne til å ta av? Situasjonen mellom Nannskog og Koppinen var langt fra så dramatisk som noen skal ha det til. Morsomt at Nannskog sutrer i ettertid og sier at det ville vært bedre for norsk fotball om Stabæk hadde vunnet kampen. Det hjelper ingenting hvor pent spill man har om man ikke klarer å omgjøre sjangser til mål. TIL fikk med seg poengene ved godt defensivt arbeid og at de fikk inn det nødvendige målet. Om laget bare skjerper seg mer offensivt(Fire mål på fire kamper er langt fra nok) kan TIL i det minste komme seg på øverste halvdel. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Brannkampene er aldri spennende. Slår alltid bergenserne uansett Tror det blir en grei 2-0 seier mot VIF til helga. Steen og Forren tilbake som stopperpar, og en skadefri midtbanetrio med Hestad,Hoseth å Thioune. Skal bli spennende å se om Fall får hull på byllen. Spilte sin beste kamp for Molde i går. Har ikke helt innfridd forventningene enda, men jeg tror han kommer. Moström er i storform, tror han vil putte i neste kamp også Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Hvordan gikk det med Thioune? Er han klar igjen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ser på nyhetskanalen at han kan være ute en god stund. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Stygt sagt, men med Moldebsøk i skien snart er det en enorm fordel om han holder seg på benken en liten stund til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Molde var vært ræva i år uansett, så ingen fare. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Molde var vært ræva i år uansett, så ingen fare. Du kan ikke forvente å bli tatt seriøst når du kommer med slike prepubertale oppgulp, f.eks "ho(re)seth". Det blir for dumt på et seriøst forum som dette. Hvis det er et slikt nivå du vil holde deg på, kan du holde deg til DB-kommentarfeltet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Han bommer ikke spesielt når han sier at Molde har vært ræva i år,bare å se på tabellen det Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 De har vært klart svakere enn i fjor, men synes vi begynte å se litt av hva bl.a. Fall er god for i kampen i går. Flere flotte prestasjoner. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Så langt, ja. Men husk at det fortsatt er 26 runder igjen Molde kommer nok til å bli bedre skal dere se Lenke til kommentar
i93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Det blir jo en annen sak. Men som sakt, jeg tar ikke DJ_dark serriøst, og det tror jeg ikke det er mange andre som gjør heller, så lenge han holder seg på det nivået han gjør. Pr. nå har Molde hatt en dårlig sessong, men vi har hatt et vanskelig kampprogram, og mange skader. Roseborg har også hatt en dårlig start, på samme måte som Molde. Brann har heller ikke akkurat imponert. Aafk har "overspilt" og hatt mange lette kamper. De vil sansynligvis begynne å tape igjen snart, og bli et middelmådig lag, slik de alltid har vært. RBK er langt fra like suverene i år som i fjor. Det blir mye jevnere i toppen i år. Tror som mange av ekspertene at Molde vil være å se i toppen i år, til tross for en dårlig start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå