Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar at "Judas" (Doffen) stod på bakerste stolpe og så rett inn i øynene til Bola. Start-fansen buet og skrek, mens Doffen ristet på hodet og hadde tårer i øynene.

Jaha, når da? Var lite buing på doffen idag..

Har ikke sagt det ble buet på Doffen jeg vel. Dette var bare det Bola (brukeren) skulle skrive etter kampen. :p

Og det ble totalt fail :!:

Lenke til kommentar

Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur.

Det finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær!

Men det finnes dårlig luft og det har det vært alle de fire gangene jeg har vært å sett på innefotball på Fornebu.

Gresset er en ting, men se på gresset på Aker Stadion, om man vil og gjør en ordentlig innsats blir det bra.

Lenke til kommentar

Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur.

Var veldig behagelig vær i dag på Lerkendal, blir nok 5-8 ganger til med fint vær.

Gresset var ordentlig det også.

Skal sies, gressmatten på Aker Stadion har en god baneansvarlig.

Lenke til kommentar

Vi spiller iallefall på gress, ikke på plastikk :tease:

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Mitt argument mot innendørsbaner har alltid vært at fotball er en utendørs-sport. Litt av sjarmen er jo å stå på tribunen i regn, snø og steiksol. Kjedelig å stå innendørs hvor det alltid er 18 grader og lysrørsbelysning.

Vedder på at det er bæruminger som innerst inne savner gresslukta og uteklimaet de hadde på Nadderud.

Lenke til kommentar

Hvilken god grunn hadde Janne til å ta av? Situasjonen mellom Nannskog og Koppinen var langt fra så dramatisk som noen skal ha det til.

Morsomt at Nannskog sutrer i ettertid og sier at det ville vært bedre for norsk fotball om Stabæk hadde vunnet kampen. Det hjelper ingenting hvor pent spill man har om man ikke klarer å omgjøre sjangser til mål. TIL fikk med seg poengene ved godt defensivt arbeid og at de fikk inn det nødvendige målet. Om laget bare skjerper seg mer offensivt(Fire mål på fire kamper er langt fra nok) kan TIL i det minste komme seg på øverste halvdel.

Lenke til kommentar

Brannkampene er aldri spennende. Slår alltid bergenserne uansett :)

Tror det blir en grei 2-0 seier mot VIF til helga. Steen og Forren tilbake som stopperpar, og en skadefri midtbanetrio med Hestad,Hoseth å Thioune.

Skal bli spennende å se om Fall får hull på byllen. Spilte sin beste kamp for Molde i går. Har ikke helt innfridd forventningene enda, men jeg tror han kommer. Moström er i storform, tror han vil putte i neste kamp også :)

Lenke til kommentar

Molde var vært ræva i år uansett, så ingen fare. :)

Du kan ikke forvente å bli tatt seriøst når du kommer med slike prepubertale oppgulp, f.eks "ho(re)seth". Det blir for dumt på et seriøst forum som dette. Hvis det er et slikt nivå du vil holde deg på, kan du holde deg til DB-kommentarfeltet.

Lenke til kommentar

Det blir jo en annen sak. Men som sakt, jeg tar ikke DJ_dark serriøst, og det tror jeg ikke det er mange andre som gjør heller, så lenge han holder seg på det nivået han gjør.

Pr. nå har Molde hatt en dårlig sessong, men vi har hatt et vanskelig kampprogram, og mange skader. Roseborg har også hatt en dårlig start, på samme måte som Molde. Brann har heller ikke akkurat imponert.

Aafk har "overspilt" og hatt mange lette kamper. De vil sansynligvis begynne å tape igjen snart, og bli et middelmådig lag, slik de alltid har vært.

RBK er langt fra like suverene i år som i fjor. Det blir mye jevnere i toppen i år. Tror som mange av ekspertene at Molde vil være å se i toppen i år, til tross for en dårlig start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...