DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Se der ja. Puseklepp må jo putte nå som jeg tok han ut av mitt TippeligaManager-lag. EDIT: Bytte han ut med Sundgot og ja. Han fikk ett poeng. FETTA! Endret 5. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Aldri sett Janne så rasende, men med god grunn var det! Kjedelig med tap hjemme mot TIL... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva faen drev Stabæk på med i dag? Så ikke kampen, men resultatet sier at det ikke var en god kamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Sikkert dårlig luft i gymsalen eller noe. Men de mangler jo Veigar Pall, var jo han som var solid de første rundene. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 De spilte virkelig ikke godt. Selv om de kjørte over TIL (som de pleier å gjøre i TA) så greide de ikke å komme til mange store sjanser, og da sjansene kom var de ikke presise nok. Vil nok si at dommeren var noe merkelig. I situasjonen der Janne blir sendt på tribunen rygger Koppinen(tror jeg) inn i Nannskog som er så og si alene med Ramovic, han faller og får frispark. Rart etter min mening! Så syns jeg at Stabæk skulle hatt straffe da Diogo blir tatt i sluttminittene... Men sånn er norske dommere, ustabile! Sikkert dårlig luft i gymsalen eller noe. Men de mangler jo Veigar Pall, var jo han som var solid de første rundene. Haha? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hvorfor ler du? Alle vet det er en gymsal. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hønefoss er til å le av, seriøst. Bruker nesten mest av samtlige tippeligalag på å kjøpe seg spillere. Men har de kjøpt seg et LAG? Ikke faen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Se der ja. M****s mål skulle jo vært blåst av. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Godter meg når jeg ser Sigurdsson dumme seg ut gang, på gang på gang. Ubrukelige drittspiller Endret 5. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg ler når folk kaller det en gymsal. Dere på Ullevål, Lerkendal etc. kan kose dere de 2-3 kampene dere spiller i sommerhalvåret på ordentlig gress, og i en nogen lunde behagelig temperatur. Ja, jeg gleder meg skikkelig til vi skal spille mot dere i sommer i gymsalen. Kanskje opp mot 30 grader ute og vi sitter inne. Herlig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Lerkendal er jo praktfull. Nesten god nok til å synge fatale sanger på. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 fotball skal spilles ute på gress. ikke i en sal med plast Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 fotball skal spilles ute på gress. ikke i en sal med plast +1. Men hadde gjerne sett at Rosenborg hadde bygd igjen Lerkendal, med muligheten for å ta av taket. Da hadde jeg jizza i buksa, sånn seriøst Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 fotball skal spilles ute på gress. ikke i en sal med plast Enig, egentlig bare Tromsø som skulle hatt kunstgress i norge! Gressmattene i Norge holder ett høyt nivå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Og der putta Ho(re)seth og Brann har nå sluppet inn mål fra de to styggeste og minst sympatiske spillerne i TL. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Antar at "Judas" (Doffen) stod på bakerste stolpe og så rett inn i øynene til Bola. Start-fansen buet og skrek, mens Doffen ristet på hodet og hadde tårer i øynene. Jaha, når da? Var lite buing på doffen idag.. Typisk dem. Ser ikke galt med at han dro og at de kaller han Judas, men det får de vel mene. Var ikke bare det at han dro, men sto etterpå å kysset vif logoen foran klanen og sa at han aldri kunne komme tilbake til kristiansand før enga hadde knust start! Hjalp jo lite for han også når strømstad blei med ned i første, mens han sjøl bare stakk.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Antar at "Judas" (Doffen) stod på bakerste stolpe og så rett inn i øynene til Bola. Start-fansen buet og skrek, mens Doffen ristet på hodet og hadde tårer i øynene. Jaha, når da? Var lite buing på doffen idag.. Har ikke sagt det ble buet på Doffen jeg vel. Dette var bare det Bola (brukeren) skulle skrive etter kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå