Manken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da gikk Haugesund opp i 1-0. Masse poeng på TL-manager? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har Aarøy på TL-manager så det er bra for meg! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 DETTE ER ÅRETS KAMP UTEN TVIL og ikke minst FULLT FORTJENT Christer Kleiven på landslaget ASAP Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Twitter-fyren er pinlig. Faktisk, hele TV2-studioet er pinlig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Herlig, herlig, herlig. Da VIF golla sitt tredje var jeg livredd for at det skulle gå som det pleier når vi leder, men jaggu klarer ikke Årst å putte enda ett. Owello klart banens beste synes jeg, sammen med Kleiven spilte de veldig bra sentralt. Btw, grunnen til at han blir kalt Judas er jo ikke bare at han gikk til Enga, men uttalelsene i media etterpå. Det er til å spy av. DJ, tenk deg at Tettey skulle gått til Molde og deretter uttalt at han aldri skulle tilbake til Trondheim uten å knuse RBK først, da hadde ikke du heller likt han Flere grunner også, skrev et langt innlegg om det for et år siden, let den som vil. Skuffende av Klanen i dag, de var jo en hel haug, nesten like mange som vi var, men så holdt de kjeft i 90 min? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Twitter-fyren er temmelig trist ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Blir spesielt når PL skal twittes neste sesong ja. Glad jeg har Three Lions liggende ved. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hahah, morsomt å se på disse "ekspertene" på Tv2 sine TL-manager lag :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Twitter-fyren er temmelig trist ja. Helt forferdelig. Mer fokus på show enn fotball på TV2 nå. Og slik skal PL vises neste år?! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Huff. Tror jeg skaffer Sky til neste år, ass. Orker seriøst ikke PL på Tv2. Blir vel reklamepause når det er corner o.l. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Selv Haugesund banker Hønefoss. Oddsen for at sistnevnte ender på 0 poeng etter 30 kamper? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 HAHAHA, FAIL @ LSK. Rant over for Ivar Hoff der. "DEN GUTTEN BURDE IKKE FÅ KVELDSMAT!!!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hahaha. Hoff slår til igjen! "Det er et ELENDIG STRAFFESPARK!!! Han bare triller ballen inn til Jarstein. DEN GUTTEN BURDE IKKE FÅ KVELDSMAT!!!" Endret 5. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ivar Hoff er jo bare fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bekler rollen sin ypperlig den mannen. Sprer jo catchphrases! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hahah, legendarisk. Gleder meg til å se den straffen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Hahaha. Hoff slår til igjen! "Det er et ELENDIG STRAFFESPARK!!! Han bare triller ballen inn til Jarstein. DEN GUTTEN BURDE IKKE FÅ KVELDSMAT!!!" Herlig type, Ivar Hoff. Mange som kritiserer han for å ofte være partisk, men jeg syns han tilfører en glede og engasjement for fotball som krydrer sendingene. Forøvrig merkelig hva Molde driver med i åpningen av kampen her. Der sov hele forsvaret når Brann trilla inn 1-0. Endret 5. april 2010 av Nevnarion Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Straffen er ikke noe å glede seg til å se for å si det sånn. En lompe langs bakken. Tragisk når vi har mulighet til å ta alle tre poengene helt på slutten. Uansett var ett poeng helt fortjent i en grei match(kjedelig 1. omgang though) Start-VIF kampen var utrolig bra. Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå