Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig, herlig, herlig. Da VIF golla sitt tredje var jeg livredd for at det skulle gå som det pleier når vi leder, men jaggu klarer ikke Årst å putte enda ett. Owello klart banens beste synes jeg, sammen med Kleiven spilte de veldig bra sentralt.

Btw, grunnen til at han blir kalt Judas er jo ikke bare at han gikk til Enga, men uttalelsene i media etterpå. Det er til å spy av. DJ, tenk deg at Tettey skulle gått til Molde og deretter uttalt at han aldri skulle tilbake til Trondheim uten å knuse RBK først, da hadde ikke du heller likt han :p Flere grunner også, skrev et langt innlegg om det for et år siden, let den som vil.

Skuffende av Klanen i dag, de var jo en hel haug, nesten like mange som vi var, men så holdt de kjeft i 90 min? :ermm:

Lenke til kommentar

Hahaha. Hoff slår til igjen!

"Det er et ELENDIG STRAFFESPARK!!! Han bare triller ballen inn til Jarstein. DEN GUTTEN BURDE IKKE FÅ KVELDSMAT!!!"

Herlig type, Ivar Hoff. Mange som kritiserer han for å ofte være partisk, men jeg syns han tilfører en glede og engasjement for fotball som krydrer sendingene.

Forøvrig merkelig hva Molde driver med i åpningen av kampen her. Der sov hele forsvaret når Brann trilla inn 1-0. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Straffen er ikke noe å glede seg til å se for å si det sånn. En lompe langs bakken. Tragisk når vi har mulighet til å ta alle tre poengene helt på slutten. Uansett var ett poeng helt fortjent i en grei match(kjedelig 1. omgang though)

Start-VIF kampen var utrolig bra. Morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...