Liddell Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Haha, litt tomme for argumenter eller? :!: Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Er du trønder hater du moldensere og vise versa - det burde alle ha fått med seg til nå Lenke til kommentar
stwa Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Var ivertfall sykt kjipt å miste Hulsker spesiellt når det ryktes på menighedens forum at både Espen Hoff og Robert Koren var på vei inn, og ingen av de kom! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Det er 3 gule kort for å måtte stå over en kamp, sant? Endret 4. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Ja, det er det. Litt drøyt spør du meg, burde ha vært fem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ligaen har så vidt startet og du blir utestengt. Bra regel! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jepp, enig i at det burde vært fem. *enda et problem som må løses på TL-manager * Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Årets mål allerede i 4. serierunde? Drøyt skudd av Bola. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk ikke med meg den gitt. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 River meg i håret av Aalesund-forsvaret til tider. VÅKNE opp om det skal bli 3 poeng i Kongsvinger i dag. Det burde bli 3 poeng og slike kamper skal vi vinne Makan å sleppe inn ett mål på den måten der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Årets mål allerede i 4. serierunde? Drøyt skudd av Bola. Eh, for meg er ikke årets mål et skudd via muren... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Det blir aldri årets mål. Prica sin i fjor vant jo ikke en gang. Latterlig hele greia. Men skuddet til Bananas, det var drøyt. Og der er det Moa som putta. Og Start igjen. Endret 5. april 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha, VIF blir eid av sørlendingene. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ser jo nærmest ut som en eller annen cupcamp i Kristiansand i dag :!: først 3-1 så 4-3. Morsomt at vi fremdeles har slike kamper i ligaen vår. Er ikke ofte man får sånne kamper lenger. Heligvis leder Aalesund nå og satser på at de drar i land 3 poeng i dag og fremdeles leder serien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 SYYKT! Fy faen for en fet kamp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Så ble det jaggu meg 5-3. Da er det bare å vente på å få en gal Bananas tilbake på forumet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 (endret) For en kamp! Virkelig underholdende Endret 5. april 2010 av Daggis0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Da er det bare å vente på å få en gal Bananas tilbake på forumet. Haha, ja. Antar at "Judas" (Doffen) stod på bakerste stolpe og så rett inn i øynene til Bola. Start-fansen buet og skrek, mens Doffen ristet på hodet og hadde tårer i øynene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Typisk dem. Ser ikke galt med at han dro og at de kaller han Judas, men det får de vel mene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå