Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

KFL/LSK ser ikke ut til å skjønne forskjellen på Ultras og casuals. Synd for deres del.

Tribunene på Åråsen er ikke akkurat stappet med folk, så det å begynne å bortvise store grupper med folk fordi de ikke heier på laget sitt på riktig måte virker ikke helt den rette måten å gå fram på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele Ultras Felt C er utestengt for alle LSK-kampene i år, fordi de stod oppe i hjørnet på en sittetribune. Kan det bli mer latterlig? Stakkars den gode supporterkulturen LSK har hatt nå, tror de gjør seg selv en kraftig bjørnetjeneste her.

Det var vel bare 13 personer som blei utestengt. Resten av dem er visst velkomne, hvis dem følger tribunereglene. Men ellers er jeg enig. Helt tullete å utestenge disse 13 for et helt år pga dette.

Lenke til kommentar

Regner med alle har fått med seg at Hulken er utlånt til Stabæk, noe jeg ikke liker. Khalili er alt på lån i Sverige.

Men, ryktene svirrer mye nå om hvem vi får inn som erstatter, om vi får inn noen. Hvis ikke er det jo krise, bare Mads igjen når Årst blir skada da. Espen Hoff skal ha blitt observert utenfør Sør Arena i går, noen rykter sier at Occean kan være på vei, mens andre tror at en nigeriansk prøvespiller vi har kan være erstatteren. Jeg for min del håper på Espen Hoff, glir rett inn i vår spillestil og kan spille både spiss og venstrekant :)

Lenke til kommentar

Hulsker er en klasse spiss,

Hva med to klasser spiss? :D

hæhæ, måtte bare.

Hulsker er en av Norges største klyser/drittsekker, kun slått av Hoseth og Berg Hestad. Men alle tre er jo fra M**** såe..

Hulsker kommer på en første plass hos meg.

Må ikke glemme Martin Andresen heller :)

Lenke til kommentar

albuen i trynet på nordtveit i fjor var ikke spesielt pen

Haha, alle stopperne og spissene i TL satte nok en albue på en motspiller i løpet av sesongen, latterlig argument :!:

DJ, han har da ikke vært innblandet i noe særlig mye tull hos oss? Noe er det jo alltid, men ikke noe mer enn andre spillere synes jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...