HeHauken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Seriemester 2010 Herlig at du har troen (noe annet ville være rart med stallen RBK har for tiden). Jeg tror også at Viking og VIF kommer til å kjempe i toppen - med Stabæk/Odd/ kanskje Brann (håpet er der, men det er for mange usikkerheter til at jeg velger å tro) som "jokere" bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Godset overrasker i år! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Godset overrasker i år! Det laget deres kan slå begge veier! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Seriemester 2010 DJ_Dark med fasiten der! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bare å quote meg i september når vi har vunnet serien. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bare å quote meg i september når vi har vunnet serien. Lol, dere ender vel opp med Nordlie nå som han forlater Fredrikstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det noe som ikke skjer så er det det... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det noe som ikke skjer så er det det... Alt kan skje i fotball Men du er vel høy på pæra og tror dere ender opp med en trener med stort navn Anser kanskje Hans Backe som mest aktuell for dere per dags dato. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Han er uansett uendelig mange ganger bedre enn Nordlie (mtp. hva Nordlie klarer å utrett i klubbene han er innom), men vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Stig Inge Bjoernebye er jo en gammel RBKmann som kan være aktuell? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Håper virkelig FK Haugesund klarer å holde seg i tippeligaen en stund. Hadde vært fint med en ny stadion. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det noe som ikke skjer så er det det... Alt kan skje i fotball Men du er vel høy på pæra og tror dere ender opp med en trener med stort navn Anser kanskje Hans Backe som mest aktuell for dere per dags dato. Der slapp vi å få Backe innome brakka Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 *Mine innlegg* Håper oppturern fortsetter for RBK denne sesongen også Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Styret i RBK er såpass lure at de ikke ansetter Nordli. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Må ha denne i mine innlegg Årets outsider: Hønefoss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, tipper også at Hønefoss gjør det ganske så bra i år. Har jo styrket stallen sin overraskende bra. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Selv tror jeg Hønefoss og Haugesund har en fair sjanse til å overleve i Tippeligaen, mens Kongsvinger tror jeg vil slite litt mer.. Lenke til kommentar
793 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg tror Tippeligaen 2010 kommer til å bli den første sesongen Aalesunds FotballKlubb slipper å måtte tenke på nedrykk. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå