Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 For en snuoperasjon! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Bugge-Pettersen er min MoM, selv om det er igjen drøye 20 minutter. For en syk keeper, og har hatt flere syke redninger i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Faen da. Typisk om Brann tar dette nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Superreserven Gustavinho. 11/2 mål har han scoret som innbytter nå. Visste at Brann skulle avgjøre nå. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Fult fortjent seier, deilig. Sandefjord må forøvrig være det tristeste laget i Norge, hørte ikke en dritt fra de gjennom hele kampen. Endret 29. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Kanskje litt mye å forlange akkurat det. De var vel en 40-50 stk på tribunen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Start hadde jo kun 5 supportere på Lerkendal. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hehe fy FAEN så deilig. Ble en MEGET fortjent seier til slutt, men den satt langt inne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Synd Brann vant. Synes det er rart de klager på Sandefjord-folk på tribunen og. De er ikke en direkte stor klubb og det er langt til Bergen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Deilig med storseier over hønefoss denne helga. Kommer til å bli en god uke framover! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fult fortjent seier, deilig. Sandefjord må forøvrig være det tristeste laget i Norge, hørte ikke en dritt fra de gjennom hele kampen. Kan ikke si jeg hørte noe fra Bataljonen heller. Så forøvrig bare de 35 siste minuttene. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bataljonen piper stort sett uansett, så skal vel noe til for de 20 som kom fra sandefjord å overdøve de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1216858 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hele Ultras Felt C er utestengt for alle LSK-kampene i år, fordi de stod oppe i hjørnet på en sittetribune. Kan det bli mer latterlig? Stakkars den gode supporterkulturen LSK har hatt nå, tror de gjør seg selv en kraftig bjørnetjeneste her. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Finnes det noe særlig igjen av Ultras Felt C? Husker det var sånn 100pers derifra som ble utestengt for noen år tilbake. Var jo en del casuals derifra. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Dror de som ble utestengt var fra SKF alså casualgrupperingen til LSK, hørt rykter om at mange har gått fra UFC til SKF - om det stemmer vet jeg ikke. Måten Kanarifansen reagerer på at UFC er utestengt er tragisk, capoen med to-stangs som "eLSKer NFF, FOR den moderne fotballen" osv har fått mange i LSKs alternative supportermiljø til å reagere Fult fortjent seier, deilig. Sandefjord må forøvrig være det tristeste laget i Norge, hørte ikke en dritt fra de gjennom hele kampen. Kan ikke si jeg hørte noe fra Bataljonen heller. Så forøvrig bare de 35 siste minuttene. Bataljonen har jeg ingenting til overs for, så det stemmer sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå