Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ikke den eksplosive og lekne kampen som ble lovet på forhånd av tv2-ekspertene nei. Tror alle glemte at banen på Ullevaal ser ut som en sovjetisk åker akkurat nå. At det nå vurderes kunstgress på norges nasjonalarena er jo skandaløst. Start serien en måned senere så er problemet løst.

Lenke til kommentar

Aftenposten er i alle fall ikke tvil, soleklar straffe. Kom med et godt poeng der og. Det samme skjedde utenfor 16-meteren med samme person noen minutter før. Da blåste han med en gang.

Utrolig nok er jeg faktisk ikke uenig. Ikke ofte jeg sier dette om eget lag, men når jeg ser episoden i reprise, vil jeg si det er straffe. Ballen treffer armen som er i en merkelig posisjon.

Lenke til kommentar

Tviler på det egentlig. Sandefjord har ingen Erik Mjelde som kan senke Brann denne sesongen, faktisk er det Brann som har han nå. Selv om Brann ikke har scoret mål denne sesongen, burde de egentlig slå Sandefjord.

EDIT: @Corlan

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Skulle tro Brann allerede har rykka ned. Intervju av bergenser på TV2: "Brann hadde kanskje hatt godt av et nedrykk."

True fan. :p

Hva så? Klubben er totalt ute og kjører, hadde vi rykket ned hadde styret/RBH forstått hvor jævlig de har drevet klubben og forhåpentligvis gått av. Vinner vi i kveld er alt glemt

:whistle:

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Tror folk glemmer at bergenserne har spilt 2 -to- runder. Selv om ingenting hadde frydet meg mer enn at brann havner i nedrykksstriden, så er det vel litt i kjappeste laget for supporterne og rope på nedrykk og det som verre er allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...