Corlan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 klar straffe, når jeg ser det igjen nå og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ble ikke den eksplosive og lekne kampen som ble lovet på forhånd av tv2-ekspertene nei. Tror alle glemte at banen på Ullevaal ser ut som en sovjetisk åker akkurat nå. At det nå vurderes kunstgress på norges nasjonalarena er jo skandaløst. Start serien en måned senere så er problemet løst. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Blir artig å se pipekonsert i Bergen i kveld og når Sandefjord vinner. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aftenposten er i alle fall ikke tvil, soleklar straffe. Kom med et godt poeng der og. Det samme skjedde utenfor 16-meteren med samme person noen minutter før. Da blåste han med en gang. Utrolig nok er jeg faktisk ikke uenig. Ikke ofte jeg sier dette om eget lag, men når jeg ser episoden i reprise, vil jeg si det er straffe. Ballen treffer armen som er i en merkelig posisjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Tviler på det egentlig. Sandefjord har ingen Erik Mjelde som kan senke Brann denne sesongen, faktisk er det Brann som har han nå. Selv om Brann ikke har scoret mål denne sesongen, burde de egentlig slå Sandefjord. EDIT: @Corlan Endret 29. mars 2010 av Latias Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skulle tro Brann allerede har rykka ned. Intervju av bergenser på TV2: "Brann hadde kanskje hatt godt av et nedrykk." True fan. Tror Sandefjord har en grei sjans mot Brann. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Skulle tro Brann allerede har rykka ned. Intervju av bergenser på TV2: "Brann hadde kanskje hatt godt av et nedrykk." True fan. Hva så? Klubben er totalt ute og kjører, hadde vi rykket ned hadde styret/RBH forstått hvor jævlig de har drevet klubben og forhåpentligvis gått av. Vinner vi i kveld er alt glemt Endret 29. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror folk glemmer at bergenserne har spilt 2 -to- runder. Selv om ingenting hadde frydet meg mer enn at brann havner i nedrykksstriden, så er det vel litt i kjappeste laget for supporterne og rope på nedrykk og det som verre er allerede. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Brann burde uten tvil slå Sandefjord om de satser på øverste halvdel i serien. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Elendig bane i går, samme i dag. Sånne kamper kan fort avgjøres av tilfeldigheter. Nettopp i slike tilfeller jeg liker gymsalen til Stabæk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Blir en nesten-sesong for Brann dette her. For en fantastisk redning av Bugge-Pettersen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Bugge-Pettersen tror jeg er topp 3 av mine TL-favoritter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 For meg som Strømsgodset-tilhenger er ser jeg på det som en fordel at Brann slår Sandefjord i kveld, men jeg vet ikke helt... Får meg liksom ikke til å holde med Brann heller, så får holde en knapp på uavgjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Der kom årets første mål. Ikke overraskende at det var Mjelde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Yeah, liv igjen. Herlig bytte av Walker, fyren scorer i sin første involvering. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 HAHAHAHA. Herlig bane :!: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har de ikke varmekabler over hele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå