Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skryter sånn av stemningen på Sør Arena, men jeg hørte ikke en dritt da jeg så kampen i går. Elendig stemning spør du meg.

Hvor har du dette ifra? Jeg skryter ikke av det, men det er helt grei stemning, selv om vi er for få i forhold til stadion.

Og, du som mediamann burde jo i alle fall vite at man ikke kan høre stemninga på TV. Et godt eksempel er bortekampen vår mot Enga i fjor. På TV hørte man oss - og KUN oss, du hørte ikke Klanen noen gang gjennom hele kampen. I virkeligheten hørte vi klanen mens vi sang selv hele tiden :p

Dømme kamp etter TV = FAIL.

Lenke til kommentar

Drittkamp i dag. Rett og slett. Få sjanser, men RBK hadde de fleste sjansene. Fra min vinkel så det ut som vi ble snytt for to straffer og. I alle fall den ene handsen.

EDIT: Ser folk sier vi ble snytt i 1. omgang og. Det så jeg ikke.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Drittkamp i dag. Rett og slett. Få sjanser, men RBK hadde de fleste sjansene. Fra min vinkel så det ut som vi ble snytt for to straffer og. I alle fall den ene handsen.

EDIT: Ser folk sier vi ble snytt i 1. omgang og. Det så jeg ikke.

Din vinkel? RBK brillene sitter godt på ser jeg. Den handsen var ikke mye straffe. Det var en ufrivillig hands hvor han hadde hendene tilnærmet iinntil kroppen.

Lenke til kommentar

VIF-RBK må være tilnærmet den kjedeligste kampen jeg har sett. Ikke akkurat mye offensive kvaliteter som ble vist der. Noe som forsåvidt er mer enn greit for meg som ikke holder med noen av lagene, men det ble grusomt dårlig underholdning av det.

Lenke til kommentar

Vanskelig situasjon det der, Edvartsen og Moen hadde lett gitt dere straffe :p

Men ballen er jo på vei langt ut av 16-meteren, når den treffer Singh i hånda, så han har vel ingen fordel av å stoppe den, tvert imot. Avstanden fra der ballen blir skutt til hånda sier ekspertene er vesentlig, den er veldig kort. Husker akkurat samme situasjon i fjor, i Start-Lyn, noen mente det var straffe, andre ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...