Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 TV2 Sumo virker vel ikke utenfor Norge? Mange mål i Lillestrøm. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Herregud så Lillestrøm scorer da. Nok nå! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du skryter sånn av stemningen på Sør Arena, men jeg hørte ikke en dritt da jeg så kampen i går. Elendig stemning spør du meg. Hvor har du dette ifra? Jeg skryter ikke av det, men det er helt grei stemning, selv om vi er for få i forhold til stadion. Og, du som mediamann burde jo i alle fall vite at man ikke kan høre stemninga på TV. Et godt eksempel er bortekampen vår mot Enga i fjor. På TV hørte man oss - og KUN oss, du hørte ikke Klanen noen gang gjennom hele kampen. I virkeligheten hørte vi klanen mens vi sang selv hele tiden Dømme kamp etter TV = FAIL. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Basj, synd med Aafk nå. Skulle hatt full pott. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Bra at STB utlignet. Like greit ettersom jeg mener at STB ble snytt for et feilannulert mål og en straffe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Flaut at landslagsarenaen ser så jævlig ut som den gjør i dag. Helt utrolig! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Vil et drømmelag fra Tippeligaen kunne klart seg i Premier League? - har laget en sak inne i Int fotball om dette. Diskuterte langt og bredt med en kamerat. Vi inngikk et veddemål. Håper dere kan komme med synspunkter. LINK: Vil et TL drømmelag klare seg i PL? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Luton Shelton, din forbanna usportslige *sett inn ord selv*. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Flaut at landslagsarenaen ser så jævlig ut som den gjør i dag. Helt utrolig! So true, ser helt latterlig ut. 2timer med dritt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Tidenes styggeste langslagsarena. Kjip kamp, og forholdene må få skylden for det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Glad vi har kunstgrass i skien, når jeg ser hvordan ståa er på ullevaal Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Drittkamp i dag. Rett og slett. Få sjanser, men RBK hadde de fleste sjansene. Fra min vinkel så det ut som vi ble snytt for to straffer og. I alle fall den ene handsen. EDIT: Ser folk sier vi ble snytt i 1. omgang og. Det så jeg ikke. Endret 28. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Drittkamp i dag. Rett og slett. Få sjanser, men RBK hadde de fleste sjansene. Fra min vinkel så det ut som vi ble snytt for to straffer og. I alle fall den ene handsen. EDIT: Ser folk sier vi ble snytt i 1. omgang og. Det så jeg ikke. Din vinkel? RBK brillene sitter godt på ser jeg. Den handsen var ikke mye straffe. Det var en ufrivillig hands hvor han hadde hendene tilnærmet iinntil kroppen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke mye inntil kroppen og han fikk en grei fordel der. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det må ikke være en vilje-hands for at det skal bli straffe. Han har hånda i en veldig unaturlig stilling, og den er ut i fra kroppen, ergo er dette straffe. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 VIF-RBK må være tilnærmet den kjedeligste kampen jeg har sett. Ikke akkurat mye offensive kvaliteter som ble vist der. Noe som forsåvidt er mer enn greit for meg som ikke holder med noen av lagene, men det ble grusomt dårlig underholdning av det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Som vi sa på Ullevaal i dag og: "Denne kampen gikk faen meg sakte" Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Vanskelig situasjon det der, Edvartsen og Moen hadde lett gitt dere straffe Men ballen er jo på vei langt ut av 16-meteren, når den treffer Singh i hånda, så han har vel ingen fordel av å stoppe den, tvert imot. Avstanden fra der ballen blir skutt til hånda sier ekspertene er vesentlig, den er veldig kort. Husker akkurat samme situasjon i fjor, i Start-Lyn, noen mente det var straffe, andre ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Aftenposten er i alle fall ikke tvil, soleklar straffe. Kom med et godt poeng der og. Det samme skjedde utenfor 16-meteren med samme person noen minutter før. Da blåste han med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå