Maynard James Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ganske gøy lesning Dagens kamp viser bare det jeg og DJ nevnte noen sider lengre frem her. Enkelt å greit. Irriterte meg grønn over Scheie og Løken i dag, og alt pratet om det "FANTASTISKE" spillet på Lerkendal. Straks start får litt press på seg, så klarer de ingenting. RBK spilte jo uten press på ballfører i 85 min av hele kampen, og da kan hvilket som helst lag leke seg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Lesning og lesning.. er en video. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 ... :!: Må gratulere NRK med en elendig produksjon. Skulle tro dette var deres første livesending. Tror nesten jeg hadde tatt en kamp på Viasat 4 foran NRKs sendinger. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Viasat 4 er jo konge. "Vi ska tjene litt penger, så vi er tilbake om noen få strakser". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ... :!: Må gratulere NRK med en elendig produksjon. Skulle tro dette var deres første livesending. Tror nesten jeg hadde tatt en kamp på Viasat 4 foran NRKs sendinger. Så akkurat kampen i reprise, og det var jo skikkelig tragedie. Ting kom aldri i reprise, altfor mye unødvendige ting ble vist, mens spillet foregikk. Scheie og Løken er forferdelige, snakk om ræva kommentatorer. De er jo overbegeistret bare en spiller klarer å sende ei pasning, uansett hvilket lag. Merkelig gjeng. Btw, Herthugen: som mente vi bare var 15-åringer med parykk og ansiktsmaling. Nå har jeg sett gjennom fra scoringa vår og ut hele kampen, uten å se verken en parykk eller noe ansiktsmaling. Det var kanskje de første 8 minuttene de ble filmet eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Var selvfølgelig satt på spissen, men dagens produksjon var seriøst ille. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Arne Scheie er og blir en gud. Forbannelsen lyse over den som våger å spotte hans navn. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Selv du må innrømme at han har tapt seg på sine eldre dager. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Arne Scheie er og blir en gud. Forbannelsen lyse over den som våger å spotte hans navn. Til å kommentere hopp er han fortsatt det ja, men fotball er han forferdelig dårlig til nå. Så det under OL for to år siden, og man har sett det siste året med Tippeligaen. Til og med mange av idiotene på TV2 Sport slår han, for i går var han bare forferdelig :!: EDIT: - Straffe? Merkelig situasjon, men ganske sikker på at om det hadde vært en utespiller og utenfor 16, hadde vi fått frispark. I denne situasjonen fikk keeper frispark for at Rolf ble dytta ned. For all del, skal ikke skylde på dommeren for poengtap, vi hadde ikke fortjent 3 poeng, vil bare høre deres synspunkter på en rar situasjon Endret 28. mars 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du skryter sånn av stemningen på Sør Arena, men jeg hørte ikke en dritt da jeg så kampen i går. Elendig stemning spør du meg. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) liten klubb, dårlig stemning. Eneste positive er alle damene om sommeren! Endret 28. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Lite folk + stor stadion = Enda mindre stemning enn om det hadde vært en liten stadion. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Da var 18.00 kampene i gang. Lykke til med lagene dere holder med folkens! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tok ikke lange tiden før Aalesund gikk i ledelsen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Wow, Aarøy etter 1min, da skal STB slite litt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Æsj, vi blir nok kasteball med Kongsvinger i år Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hahah, Aalesund er i form. Får håpe godeste Johan Andersson scorer! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Finnes det noe sted jeg kan se tippeligaen på nettet? Bor i utlandet Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 tv2 sumo prøv det. Det er ikke gratis dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå