Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem var det som tippet Molde på sølvplass denne sesongen? Savner Mame, helt klart.

Sikkert en moldenser. Alle med litt peil på Tippeliga-historie skjønner at Molde ikke tar medalje i år.

Lenke til kommentar

Hvem var det som tippet Molde på sølvplass denne sesongen? Savner Mame, helt klart.

Sikkert en moldenser. Alle med litt peil på Tippeliga-historie skjønner at Molde ikke tar medalje i år.

:!:

1. Rosenborg

2. Molde

1. Rosenborg

2. Molde

1.Brann

2.Molde

1. Rosenborg

2. Molde

Lenke til kommentar

Det er vel på dette nivået Start egentlig ligger, er det ikke?

Altså det er forskjell på å snakke fakta og å prøve å være eplekjekk, Start kan spille minst like underholdende og god fotball som alle andre topplag

Dette var egentlig et kinderegg (kind of), sånn to-i-en uttalelse.

Både fakta og eplekjekkhet.

Lenke til kommentar

Ræva kamp, i dag beviser vi i alle fall hvor ustabile man kan bli. Godt å se vi presser på slutten i alle fall, for i dag var det dårlig. :( Gleder meg til å se Hulskers sjanse igjen, den må ha vært ekstremt hårfin den offsiden Staberg dømte. Men vi fortjente ikke mer uansett.

Fall kan brenne forresten, er jo akkurat som Drogba, legger seg og griner hele kampen.

Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta

HAHAHA. Jeg stod midt i, så ikke en eneste fyr med parykk eller ansiktsmaling. Dummeste jeg har hørt dette, vi er få, men det du skriver er totalt feil. Hvilket lag er du fan av? Du er hjertelig velkommen til Sør Arena for å se hvordan det virkelig er ;)

Lenke til kommentar

Bolanos åpner for RBK. Tørum svarer: Bolanos skal spille for Start! :new_woot:

Må forresten nevne at en eller annen inkompetent jury på Sør Arena presterte å kåre Årst til vår bestemann i dag. Helt utrolig, han var vel kanskje den dårligste. Goodson burde fått den prisen, uten han hadde vi tapt hver kamp, han er jo hele forsvaret. Den ene ganga han ikke er i feltet, men må gå på venstrekanten til Molde fordi Hunter er langt oppi banen, blir det selvsagt mål. :(

Lenke til kommentar

Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta

HAHAHA. Jeg stod midt i, så ikke en eneste fyr med parykk eller ansiktsmaling. Dummeste jeg har hørt dette, vi er få, men det du skriver er totalt feil. Hvilket lag er du fan av? Du er hjertelig velkommen til Sør Arena for å se hvordan det virkelig er ;)

Fint forsøk på hersketeknikk der, lille Start-gutt. At du stiller deg uforstående til parykk og ansiktsmaling er...merkverdig, selv du som Start-supporter må ha lagt merke til hvor latterlig "dere" (Menigheden) er

Endret av Herthugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...