DJ_Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Greit enig. Ikke spesielt liv på tribunen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta Altså når ble ansiktmaling å være en dårlig supporter? Og klart ungdommen kommer på kamp, men det er vel så mange middelaldrende menn der også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Hvem var det som tippet Molde på sølvplass denne sesongen? Savner Mame, helt klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hvem var det som tippet Molde på sølvplass denne sesongen? Savner Mame, helt klart. Sikkert en moldenser. Alle med litt peil på Tippeliga-historie skjønner at Molde ikke tar medalje i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Hvem var det som tippet Molde på sølvplass denne sesongen? Savner Mame, helt klart. Sikkert en moldenser. Alle med litt peil på Tippeliga-historie skjønner at Molde ikke tar medalje i år. :!: 1. Rosenborg 2. Molde 1. Rosenborg 2. Molde 1.Brann 2.Molde 1. Rosenborg 2. Molde Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Snakk om å jinxe, folkens. Der var det 1-1. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vi spiller som en dass nå! men jeg mener vi burde være fornøyd med 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Han mener dere alltid burde vinne da. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel på dette nivået Start egentlig ligger, er det ikke? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel på dette nivået Start egentlig ligger, er det ikke? Altså det er forskjell på å snakke fakta og å prøve å være eplekjekk, Start kan spille minst like underholdende og god fotball som alle andre topplag Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Akkurat nå er det Aalesund som er norges topplag, så gi det noen uker til før vi begynner å dele ut medaljer. Basert på kampen mot Molde så virket ikke Start som noe offensivt og underholdende lag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nei, men alle kamper har både gode og dårlige kamper. Uheldigvis var Start kjedelig idag, og jeg ser meg storfornøyd med 1 poeng mot et hardt pressende Moldelag Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vel på dette nivået Start egentlig ligger, er det ikke? Altså det er forskjell på å snakke fakta og å prøve å være eplekjekk, Start kan spille minst like underholdende og god fotball som alle andre topplag Dette var egentlig et kinderegg (kind of), sånn to-i-en uttalelse. Både fakta og eplekjekkhet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ræva kamp, i dag beviser vi i alle fall hvor ustabile man kan bli. Godt å se vi presser på slutten i alle fall, for i dag var det dårlig. Gleder meg til å se Hulskers sjanse igjen, den må ha vært ekstremt hårfin den offsiden Staberg dømte. Men vi fortjente ikke mer uansett. Fall kan brenne forresten, er jo akkurat som Drogba, legger seg og griner hele kampen. Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta HAHAHA. Jeg stod midt i, så ikke en eneste fyr med parykk eller ansiktsmaling. Dummeste jeg har hørt dette, vi er få, men det du skriver er totalt feil. Hvilket lag er du fan av? Du er hjertelig velkommen til Sør Arena for å se hvordan det virkelig er Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Gleder meg til å se Hulskers sjanse igjen, den må ha vært ekstremt hårfin den offsiden Staberg dømte. Den var så hårfin som du får det. Hadde pasningen gått 1/10 sekund tidligere hadde det vært onside. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Bolanos åpner for RBK. Tørum svarer: Bolanos skal spille for Start! Må forresten nevne at en eller annen inkompetent jury på Sør Arena presterte å kåre Årst til vår bestemann i dag. Helt utrolig, han var vel kanskje den dårligste. Goodson burde fått den prisen, uten han hadde vi tapt hver kamp, han er jo hele forsvaret. Den ene ganga han ikke er i feltet, men må gå på venstrekanten til Molde fordi Hunter er langt oppi banen, blir det selvsagt mål. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta HAHAHA. Jeg stod midt i, så ikke en eneste fyr med parykk eller ansiktsmaling. Dummeste jeg har hørt dette, vi er få, men det du skriver er totalt feil. Hvilket lag er du fan av? Du er hjertelig velkommen til Sør Arena for å se hvordan det virkelig er Fint forsøk på hersketeknikk der, lille Start-gutt. At du stiller deg uforstående til parykk og ansiktsmaling er...merkverdig, selv du som Start-supporter må ha lagt merke til hvor latterlig "dere" (Menigheden) er Endret 27. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Haha, kaller meg liten, du skulle sett meg i virkeligheten :!: Men seriøst, jeg så ingenting av dette i dag. Det var ikke Miniheden du så? Der er det maaange slike. Egen supporterklubb og eget felt for dem Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Å kalle Bolaños (brukeren) liten er jo like latterlig som å kalle ehh.. hmm.. Bolaños (brukeren) liten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå