Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvorfor har vi blitt så verre liksom? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Start fortjente gullet i 05, det var det ikke tvil om. Bare synd de sugde balle de siste kampene. Jeg likte Start da, for supporterne var ydmyke, selv om det ble 2. plass. Enga-supporterne jeg møtter i Trondheim den dagen derimot.. De er noe av de kvalmeste jeg har møtt. Tror nesten jeg må ta printscreen før du sletter det Lå mer sjel i klubben den gang, den kan jeg gå med på. Smekkfull Kristiansand stadion, herlig stemning og nesten bare lokale spillere på banen. Tror også vi har noe på gang nå, ettersom flere og flere får sine absolutte gjennombrudd i Tippeligaen. Gleder meg til kamp mot Molde i morra, en sterk motstander som nok er utrolig revansjesugne etter en ræva sesongstart. Fremgang for Bruer Hanssen. Knallbra, vi trenger han på banen, midtbanen er i overkant offensiv nå. Kleiven-Bruer vil bli et bra par på midten sentralt, Bruer litt mer defensivt med Kleiven mer offensivt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Bananas: Kampen mister tilskuere fordi den går på NRK? Hva har det med saken å gjøre om NRK eller TV2 viser den? Den må du utdype! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Bananas: Kampen mister tilskuere fordi den går på NRK? Hva har det med saken å gjøre om NRK eller TV2 viser den? Den må du utdype! Alltid mindre tilskuere når det er TV-sendt kamp, altså på NRK1 eller TV2. Mange som ikke har TV2 Sport vet du, og derfor velger å se kampen hjemme disse gangene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Det er jo rundens nest største kamp, da er det vel ikke særlig rart at den blir satt opp som en av tre TV-sendte kamper. Lenke til kommentar
fuckoff Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nja , Start har et nok så stabilt lag ( per dags dato ) med mange gode spillere. Ettersom at vi ikke kjøper nye spillere hele tiden , har vi fått et bra sammen spillende lag i Start hvor alle har blitt godt kjent og er flink til å spille hverandre gode. Haugesund kommer til å slite,samt tromsø,sandefjord og strømsgodset. Mulig det bedrer seg i år, for i fjor var vi jo så ustabile som man kan bli. 1-4 for Lyn og 1-8 for Molde på bortebane, men fire sterke seirer. Vi får håpe på et par plasser høyere enn i fjor, så er jeg fornøyd Enig der Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Vi som følger mindre klubber har lært oss å sette pris på det at ikke mange av våre kamper vises på TV, fordi det da faktisk kommer flere på kampene i stedet for å se dem på TV. I Tromsø er det få nok som kommer i utgangspunktet. At ikke så mange kamper endrer dato osv er heller ikke så fælt. Han har jo ikke mye annet valg enn å ligge på offsidegrensen konstant, fyren eier jo ikke fart. Det har vært hans greie helt siden han kom tilbake til TIL i 2003, og han hadde helt fin fart på den tiden. Husker TIL fikk flest offsider i TL for noen sesonger siden og Årst sto for nesten alle sammen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Uansett hvordan du vrir og vender på det. Så kommer start til å leve på andre plassen sin resten av livet. Er ikke lenge siden jeg hørte sauter om et VIF-offside mål for å si det sånn. Men men, noen får kose seg med gamle OVERprestasjoner. En ting er sikkert, dere havner nok under midten på tabellen i år også. Dette er noe av det mest tankeløse jeg har lest. Eller kanskje du bare ikke har peiling. Så du i det hele tatt noen av Starts kamper i sølvåret med Tom Nordlie? Lenge siden jeg har vært så imponert over et nyopprykket lag. De hadde en MEGET klar plan i spillet sitt og spesielt på dødballer. Samtidig hadde de spillertyper som passet perfekt i dette systemet. Valencia, Johnsen, Borgersen osv hadde jo roller skreddersydd for dem. Dette hadde ikke noe med flaks eller overprestasjoner å gjøre. Det hadde å gjøre med spisskompetanse og gode strategier. Da syns jeg det er spesielt at de rykket ned året etter? Rett meg om jeg tar feil, men de gjorde vel det? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Da syns jeg det er spesielt at de rykket ned året etter? Rett meg om jeg tar feil, men de gjorde vel det? Nei, gikk et år imellom. Da Bjørnebye kom, bytta ut en haug gode, lokale spillere med stjernene Bruno og Ygor, og kjørte klubben rett i grøfta med syke teorier om at hvile var viktigere enn trening, spillerne snaut trente og vi tapte 10 kamper på rad. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke glem Martin Borre, som var for god for tippeligaen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke glem Martin Borre, som var for god for tippeligaen Haha, det klippet ligger fortsatt på youtube, den pressekonferansen. Han floppa til og med i Adecco. :!: Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dette er noe av det mest tankeløse jeg har lest. Eller kanskje du bare ikke har peiling. Så du i det hele tatt noen av Starts kamper i sølvåret med Tom Nordlie? Lenge siden jeg har vært så imponert over et nyopprykket lag. De hadde en MEGET klar plan i spillet sitt og spesielt på dødballer. Samtidig hadde de spillertyper som passet perfekt i dette systemet. Valencia, Johnsen, Borgersen osv hadde jo roller skreddersydd for dem. Dette hadde ikke noe med flaks eller overprestasjoner å gjøre. Det hadde å gjøre med spisskompetanse og gode strategier. Da syns jeg det er spesielt at de rykket ned året etter? Rett meg om jeg tar feil, men de gjorde vel det? Du tar feil, men de var dårlige året etter, ja. Akkurat som Brann i 2008 etter gullet 2007. Det betyr selvfølgelig ikke at Brann og Start spilte mye bedre enn det de egentlig er i et helt år... De interne rammene forandrer seg, og omgivelsene forandrer seg. Å si at hele sølvsesongen til Start kan avskrives som et heldig blaff er som jeg har sagt ufattelig dumt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Faen, ser på NRK nå. Jeg som trodde Løken var ferdig NRK. Hater stemmen hans, blir ikke noe lyd før kampen starter, ser jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 KOM IGJEN START! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hva skjer med kamerabytte på nrk egenlig? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 "TIL ANGREP GUL OG STOLT AV DET, SKYT Å TA POÆNG!" Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Menigheden er nesten like tamme som Blåhvalene :!: Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er vi vel ikke Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Utelukkende 15år gamle gutter og jenrter, parykker, ansiktsmaling and so on. Nevnt 1000x tidligere, men viktig å gjenta Endret 27. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå