Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitat fra den aktuelle kamptråden Bolaños:

Uff og uff så forferdelig dårlig Start var i dag. Høie og Goodson var gode. Resten var karakter 5 og nedover. Når Start er dårlige er de faen meg pisselendig. Ingen bevegelse. Ingen presisjon. Ingen kjemping i dueller. At vi klarer å karre til oss poeng i en kamp som dette kan bare skrives på kontoen flaks. 1 mål på null sjanser som StevieY skrev tidligere. Her må full skjerpings til fremover.

Så dårlige som dette har vi definitivt ikke vært i år. Fullstendig planløst. Og et ferdighetsnivå som var skremmende.

Lenke til kommentar

Sitat fra den aktuelle kamptråden Bolaños:

Uff og uff så forferdelig dårlig Start var i dag. Høie og Goodson var gode. Resten var karakter 5 og nedover. Når Start er dårlige er de faen meg pisselendig. Ingen bevegelse. Ingen presisjon. Ingen kjemping i dueller. At vi klarer å karre til oss poeng i en kamp som dette kan bare skrives på kontoen flaks. 1 mål på null sjanser som StevieY skrev tidligere. Her må full skjerpings til fremover.

Så dårlige som dette har vi definitivt ikke vært i år. Fullstendig planløst. Og et ferdighetsnivå som var skremmende.

Jeg har ALDRI nevnt hjemmekampen, så gå og legg deg.

Dessuten skrev jeg fotballXtra, radio OG høydepunkter, jeg vet selvsagt at høydepunkter alene ikke gir noe bilde av kampen.

Lenke til kommentar

Hvis du hadde lest diskusjonen før du kastet deg inn, hadde du lest at det har vært snakk om BORTESEIERNE mot RBK, Enga, Viking og Odd ;)

Starts prestasjoner i denne kampen er godt forenlig med hvordan jeg vet Start spiller. Der viste vi det ræva bunnivået :)

Lenke til kommentar

Hvis du hadde lest diskusjonen før du kastet deg inn, hadde du lest at det har vært snakk om BORTESEIERNE mot RBK, Enga, Viking og Odd ;)

Men du glemte å nevne at dere FIKK seieren på Lerkendal, spilte mot Enga som sleit maks pga Andresens 216 roller, Viking som slet som et uvær og da Odd.

Lenke til kommentar

Uansett hvordan du vrir og vender på det. Så kommer start til å leve på andre plassen sin resten av livet. Er ikke lenge siden jeg hørte sauter om et VIF-offside mål for å si det sånn. Men men, noen får kose seg med gamle OVERprestasjoner.

En ting er sikkert, dere havner nok under midten på tabellen i år også.

Lenke til kommentar

Nja , Start har et nok så stabilt lag ( per dags dato ) med mange gode spillere. Ettersom at vi ikke kjøper nye spillere hele tiden , har vi fått et bra sammen spillende lag i Start hvor alle har blitt godt kjent og er flink til å spille hverandre gode. Haugesund kommer til å slite,samt tromsø,sandefjord og strømsgodset.

Lenke til kommentar

Nja , Start har et nok så stabilt lag ( per dags dato ) med mange gode spillere. Ettersom at vi ikke kjøper nye spillere hele tiden , har vi fått et bra sammen spillende lag i Start hvor alle har blitt godt kjent og er flink til å spille hverandre gode. Haugesund kommer til å slite,samt tromsø,sandefjord og strømsgodset.

Mulig det bedrer seg i år, for i fjor var vi jo så ustabile som man kan bli. 1-4 for Lyn og 1-8 for Molde på bortebane, men fire sterke seirer. Vi får håpe på et par plasser høyere enn i fjor, så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Start fikk sin andreplass i 2005 fordi de var nest minst dårlig. Er vanskelig å kalle noe en overprestasjon når det er et resultat av kamper spilt fra april til november. En kamp er noe annet, hvor mye rart kan spille inn.

Må si at jeg ikke forstår all kritikken av Starts bruk av Årst. Han ble toppscorer i TL i 2005, og viste med målet sitt at spillet fortsatt sitter. Er ikke mange år siden hele fotball-Norge var enige om at Årst var klart en av seriens beste spisser.

Lenke til kommentar

Er vel faktum at han er 36 år, la egentlig opp i fjor og ikke har spilt fotball på 2 år som er grunnen. Men han er en fantastisk ledertype, og de sier at han bidrar utrolig mye på trening og med å utvikle yngre spillere, akkurat som Myggen gjorde. Viste seg greit frem mot RBK, selv om han lå for mye i offside.

Lenke til kommentar

Uansett hvordan du vrir og vender på det. Så kommer start til å leve på andre plassen sin resten av livet. Er ikke lenge siden jeg hørte sauter om et VIF-offside mål for å si det sånn. Men men, noen får kose seg med gamle OVERprestasjoner.

En ting er sikkert, dere havner nok under midten på tabellen i år også.

Dette er noe av det mest tankeløse jeg har lest. Eller kanskje du bare ikke har peiling. Så du i det hele tatt noen av Starts kamper i sølvåret med Tom Nordlie? Lenge siden jeg har vært så imponert over et nyopprykket lag. De hadde en MEGET klar plan i spillet sitt og spesielt på dødballer. Samtidig hadde de spillertyper som passet perfekt i dette systemet. Valencia, Johnsen, Borgersen osv hadde jo roller skreddersydd for dem. Dette hadde ikke noe med flaks eller overprestasjoner å gjøre. Det hadde å gjøre med spisskompetanse og gode strategier.

Lenke til kommentar

Ah, Fredrik gir meg våte drømmer :love: Herlig fyr både på og utenfor banen, men slik det har vært de siste årene, spørs det om ikke han hadde blitt sittende mye på tribunen med skader. Uansett hadde en retur til Start vært det største jeg kan tenke meg, Fredrik har alltid vært min favorittspiller.

Doffen? En mann som ikke vil til sørlandet før han har vært med på å banke klubben som gjorde han kjent? Som attpåtil gikk til vårt største hatlag på den tiden. Nei, han får holde seg i Oslo. Jeg frydet meg da vi stod på Ullevål og han kikket på oss med tårer i øynene i fjor.

Lenke til kommentar

Start fortjente gullet i 05, det var det ikke tvil om. Bare synd de sugde balle de siste kampene. Jeg likte Start da, for supporterne var ydmyke, selv om det ble 2. plass. Enga-supporterne jeg møtter i Trondheim den dagen derimot.. De er noe av de kvalmeste jeg har møtt.

Dessverre kan ikke det samme sies om Start i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...