Olum Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva er greia med at hver gang RBK taper poeng, er det RBK som har sugd og ikke det andre laget som har spilt bra? Ja, RBK er gode, men jeg tror kanskje Kjernen må innse at det også er andre gode lag i Norge nå. Det er ikke 90-tallet lengre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva er greia med at hver gang RBK taper poeng, er det RBK som har sugd og ikke det andre laget som har spilt bra? Ja, RBK er gode, men jeg tror kanskje Kjernen må innse at det også er andre gode lag i Norge nå. Det er ikke 90-tallet lengre. Amen! Uttrykket "å spille motstanderne dårlige" fungerer kun en vei, virker det som. Må forresten skryte litt av Espen Børufsen. Mannen har tatt store steg som kantspiller i år, herlig å se han nå. Fantastisk assist til Årsts mål. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva er greia med at hver gang RBK taper poeng, er det RBK som har sugd og ikke det andre laget som har spilt bra? Fordi det er som regel sånn. Lenke til kommentar
fuckoff Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg tror lag som Hønefoss og Kongsvinger får det vanskelig denne sesongen ettersom de ikke har en god innbytter benk eller gode nok spillere i start 11'en, de har kun enkelte gode individuelle spillere som Sigurdsson og Lafton, og Riseth og Niang. Jeg tror RBK vinner fordi de garantert har norges beste spillerstall , innbytter benk som start 11'er. Stabæk og Viking tror jeg er medalje kandidater ellers blir det en utrolig jevn sesong. Jeg håper jo og Start blir et overraskelse lag. Heia Start ! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er nok ikke sånn nå lenger MartinF. Du lever i fortida. RBK er et av Norges beste lag, sannsynligvis det beste. Det betyr likevel ikke at alle de andre lagene ligger milevis langt bak. Rosenborg trenger ikke nødvendigvis å ha en dårlig lag for å avgi poeng. Det holder gjerne at de andre lagene har en litt over gjennomsnittlig dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Oioioi, her var det hett. Blir spennende å se hvordan stemningen er etter søndagens hovedkamp. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva er greia med at hver gang RBK taper poeng, er det RBK som har sugd og ikke det andre laget som har spilt bra? Ja, RBK er gode, men jeg tror kanskje Kjernen må innse at det også er andre gode lag i Norge nå. Det er ikke 90-tallet lengre. Har innsett at det er andre gode lag i Norge. Det er bare det at Start ikke er ett av dem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva er greia med at hver gang RBK taper poeng, er det RBK som har sugd og ikke det andre laget som har spilt bra? Ja, RBK er gode, men jeg tror kanskje Kjernen må innse at det også er andre gode lag i Norge nå. Det er ikke 90-tallet lengre. Har innsett at det er andre gode lag i Norge. Det er bare det at Start ikke er ett av dem. Amen! Det var ikke vanskelig å se at det manglet press osv fra vår side på mandag. Satser på at Hamrén har fått litt vett inn i spillerne igjen så Enga blir most på søndag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det er nok ikke sånn nå lenger MartinF. Du lever i fortida. RBK er et av Norges beste lag, sannsynligvis det beste. Det betyr likevel ikke at alle de andre lagene ligger milevis langt bak. Rosenborg trenger ikke nødvendigvis å ha en dårlig lag for å avgi poeng. Det holder gjerne at de andre lagene har en litt over gjennomsnittlig dag. Det er dine ord. Nå er fakta sånn at RBK ER norges beste lag, og ja andre lag har nærmet seg, men ikke nok til at å kunne slå oss når vi spiller på det nivået som forventes. Har innsett at det er andre gode lag i Norge. Det er bare det at Start ikke er ett av dem. Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Oioioi, her var det hett. Blir spennende å se hvordan stemningen er etter søndagens hovedkamp. Da kommer Olum og påstår at Moa og Fellah var litt småkvalm, og derfor ikke fikk til noe. Eller at Lars fryktet sine gamle lagkamerater, og valgte å spille syk for å stå over kampen. Endret 25. mars 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 På en god dag kan vi slå hvem som helst. Vi har et veldig bra toppnivå, men et skremmende lavt bunnivå. Borteseirer mot Viking, Enga, RBK og Odd viste det i fjor, mens store nederlag for Stabæk, Lyn og Molde beviste det motsatte. På en god dag har Start absolutt noe å stille opp med mot RBK. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Kanskje om Start har en god dag, og Rosenborg har en latterlig dårlig dag. Skal mye til å spille verre enn vi gjorde på Mandag, og likevel slo dere oss ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 På en god dag kan vi slå hvem som helst. Bullshit. Om lagene du nevner også har en god dag, så har ikke Start en sjanse i havet. Start er og forblir et middelmådig lag i Tippeligaen med en alt for stor stadion. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Teten blir avgjort mellom RBK, Stabæk, Viking og Odd som muli utfordrer. Hønesfoss og Konsvinger rykker ned. Haugesund klarer seg greit, mens tromsø kommer til å slite. Start sammen med sandefjord kjemper mot nedrykk. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er jo tydelig at du unngår å se hvordan dere vant mot lagene da... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er jo tydelig at du unngår å se hvordan dere vant mot lagene da... Utdype? Både kampene mot Enga, Viking og Odd kjørte vi hele kampen. Samme i hjemmekampen mot RBK. Dette mener jeg beviser at vi har et godt toppnivå. Bunnivået viste vi på slutten av sesongen i fjor, og dette er alt for dårlig, vi er for ustabile til å bli et topplag ennå, men når alle spillerne er i form kan vi slå hvem som helst i Norge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Odd er generelt et drittlag, Viking sugde i fjor og dere møtte Enga i sin værste periode. I tillegg hadde dere en mann mer i 70 minutter mot Rosenborg. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke faen om dere kjørte hele kampen mot Odd. Jeg så begge kampene mot start forrige sesong. I Kristiansand slet odd med 10 man men styrte store deler av 2, og start var heldige som ikke gikk på tap der. Hjemmekampen var fifty fifty hvor Odd falt kraftig mot slutten, og start sannsynligvis fortjente seieren. Misforstå meg rett, start _kan_ spille god fotball, men de er ikke istand til å slå alle i tippeligaen, ei heller på gode dager. Til det er de avhengige av dårlige dager fra motstander og. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Btw, Odd hadde ikke tapt hjemme på 2,5 år da vi møtte dem EDIT: Var svar til DJ. Corlan: Jeg så ikke kampen faktisk, fulgte den på radio og på TV2 FotballXtra. Var det de sa da, og høydepunkter fra kampen viste også det. Endret 26. mars 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Oooh, så flinke dere er. Dere lever på seire mot gode lag i 18 år ffs. Du svarte meg ikke på noen av de andre der. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, det skal dere ha, men det var etter en sesong i addecoen. Skal ikke så mye til å ikke tape der, for et lag som var helt klart for gode for 1 divisjon. Odd sugde rompe i 07 sesongen, men etter fagermo kom, og diverse forsterkninger var odd altfor gode for adeccoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå