Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) snip Du snakker kun om spisser, jeg mener at angrepet er mer enn som så. Kantene og vår hengende spiss bør også tas med. DJ, og vi gidder selvsagt ikke nevne kampen hvor dere hadde flaks og vant over oss på to deflectionskudd på Sør Arena i fjor, da vi rævkjørte dere? Jeg synes absolutt vi har et bra angrep. Om dere er uenige, skal dere selvsagt få lov til det, men den overlegenheten noen av dere RBK-supportere har er bare kvalmt. Greit, dere er det beste laget og vinner serien med kynisk fotball. Gratulerer. EDIT: Hmm, trodde de postene skulle slå seg sammen, med bare 3 min mellomrom, men noe er tydeligvis forandret på tida jeg har vært borte... Endret 25. mars 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Aafk med Aarøy i spissen > start :!: Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tror ikke du kan bedømme mye etter 2 runder. Aalesund kommer ikke til å vinne. Molde rykker ikke ned. Etter 10 tenker jeg du har en bedre pekepinn. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Aafk med Aarøy i spissen > start :!: +1 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RBK vinner nok. Ville sagt at Sandefjord rykker ned, etter den begredelige kampen mot oss, men de imponerte stort mot Molde. Kongsvinger rykker i alle fall ned, som må stole på at Mame Niang scorer målene deres :!: Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 snip Du snakker kun om spisser, jeg mener at angrepet er mer enn som så. Kantene og vår hengende spiss bør også tas med. DJ, og vi gidder selvsagt ikke nevne kampen hvor dere hadde flaks og vant over oss på to deflectionskudd på Sør Arena i fjor, da vi rævkjørte dere? Jeg synes absolutt vi har et bra angrep. Om dere er uenige, skal dere selvsagt få lov til det, men den overlegenheten noen av dere RBK-supportere har er bare kvalmt. Greit, dere er det beste laget og vinner serien med kynisk fotball. Gratulerer. EDIT: Hmm, trodde de postene skulle slå seg sammen, med bare 3 min mellomrom, men noe er tydeligvis forandret på tida jeg har vært borte... At dere til dels lykkes mot oss skyldes bare at dere har en trener som vet at mot Rosenborg så er angrep det beste forsvar. Ingen av spillerne deres har æren for det dere får til mot Rosenborg, den er det Tørum som skal ha. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RBK vinner nok. Likevel stemmer du på Start? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bwahahahahaha, ingen av spillerene skal ha noe ære for det? :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RBK vinner nok. Likevel stemmer du på Start? Jepp Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hahahahahahaha!!! EPIC! Nei, seff skal ikke spillerne ha noe av æren for det!! Noe annet ville jo vært absurd.. Det er jo ikke de som spiller, så det så. Hei vent litt.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Er rimelig sikker på at Start får et realt kjør nå på lørdag mot Molde som har tidenes største revansjesug etter en dårlig start. Djiby Fall kommer til å vise seg frem, sammen med Thioune, diouf og Hoseth. Og jeg er rimelig sikker på at forsvaret til start får kjørt seg. Hvordan gikk det forresten mot Molde i fjor? Var det ikke 8-1? Start er og blir et ustabilt lag, og kommer aldri til å bli et topplag i Tippeligaen. Bare vent og se, dere rakner i år og havner under midten på tabellen, som vanlig. Og, har man sett RBK gå på en slik smell de siste årene? Og, Om start har et så fantastisk angrep, hvorfor i svarte spiller dere med en spiss, og appåtil starter med Ole Martin Årst? Endret 25. mars 2010 av Dalglish Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Altså det er forskjell på Start hjemme og borte, og vi tapte våre verste kamper borte Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Altså det er forskjell på Start hjemme og borte, og vi tapte våre verste kamper borte ...men vant våre sterkeste seiere også borte. RBK, Viking, Enga, Odd blant annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 RBK jakter Bananas Hva synes du om det, Bananas? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Altså det er forskjell på Start hjemme og borte, og vi tapte våre verste kamper borte ...men vant våre sterkeste seiere også borte. RBK, Viking, Enga, Odd blant annet. Spis en bolle da. Sterk seier mot RBK? Om dommerhjelp og flaks er en sterk seier, javel. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 RBK jakter Bananas Hva synes du om det, Bananas? Han har ingenting i Start å gjøre, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bwahahahahaha, ingen av spillerene skal ha noe ære for det? :!: Hahahahahahaha!!! EPIC! Nei, seff skal ikke spillerne ha noe av æren for det!! Noe annet ville jo vært absurd.. Det er jo ikke de som spiller, så det så. Hei vent litt.. Hadde de hatt en annen trener så hadde de falt helt igjennom tenker jeg. Er jo ingen som tør prøve å ta 3 poeng på Lerkendal bortsett fra Tørum. Ellers er det pinglespill ved å legge seg bakpå og håpe at man er heldige og får med seg 1 poeng. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Man vet jo at det å angripe kan gå begge veier. I fjor angrep vi alt vi kunne på Molde Stadion, det endte med 8-1-tap. Cred til Tørum som tør det mot RBK, men et hvert lag som angriper vil ikke klare å komme til så mye sjanser som vi gjorde, derfor er det selvsagt mye ære til spillerne også, som Smågal og Torstein sier. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fy faen som Start-folk turer. Hvordan i helvete kan du si at dere tok en sterk seier på Lerkendal i fjor? Var jo tidenes dommerhjelp så dere var jo ren skjær flaks. Bananas; Dere kom til mange sjanser fordi vi hadde tidenes dårligste kamp. Som sagt fantes det ikke press hverken på midtbanen eller i forsvar så dere fikk jo gjøre hva pokker dere ville. At dere ikke slo oss da vi hadde den dårligste kampen jeg har sett på mange år viser vel mer deres udugelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå