DanielL Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som er litt følsomme? Jeg viser til en link hvor spillerne selv sier det påvirker dem, og forklarer selv hvordan det gikk utover en annen klubb tidligere og du svarer at man må ha en lav iq for å ikke tro at alt er perfekt? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg er da irriterte på spillerne og jeg. Men faen, må da gå an å være mann, og gi faen meg hvem som skal være sjefen din om 6 måneder. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Overbetalte sippefolk. Spill fotball ffs. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Espen Hoff på vei til Start! Litt spennende, kan gi Børufsen god konkurranse på venstrevingen, men også komme inn som spiss mot slutten av kamper og true bakrommet. På en annen side er angrepet vårt et av de bedre i Tippeligaen, mens forsvaret kun består av Goodson, så egentlig burde pengene blitt brukt der. EDIT: Hoff glipper for Start Fikk i alle fall se at klubben har litt å rutte med Endret 25. mars 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er du tilbake? o_O Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er du tilbake? o_O Nei, jeg poster her mens jeg er utestengt Begynner å bli skikkelig klar for topp mot bunn på lørdag, men er stygt redd for at Molde skjerper seg til kampen mot oss. Angrepet vårt er fantastisk, håper de kan leke med Molde også, slik de gjorde med RBK. Litt synd dette er lørdagskamp og dermed NRK-sendt, mister mange tilskuere på grunn av dette. Kampen mot Enga i runda etterpå er vel det samme. To tøffe hjemmekamper på rad, bare å glede seg til påske Tar du turen nedover, same? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ikke i påska desverre, men planlegger tur til sommern og høsten Skal på de fleste bortekampene i østlandet da, hvertfall godset, hønefoss og Oslo/Bærum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Angrepet vårt er fantastisk, håper de kan leke med Molde også, slik de gjorde med RBK. Jeg kan ikke fatte at du sier at angrepet deres er så fantastisk, for det er det ikke. Kampen mot RBK var ikke at dere hadde et godt angrep, det var at forsvaret og midtbanen vår som var elendig. Mildt sagt. Det fantes ikke press og Start kunne gjøre som de ville. Forsvaret vårt fungerte absolutt ikke som det skulle og det som trolig er noe av bedre i Tippeligaen fungerte virkelig ikke sammen av en rar grunn. Jeg tror Molde vil rundpule dere til helgen så dere får dempet godtroheten deres, for akkurat nå tror dere at dere er verdens beste. Endret 25. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 DJ: Du vil allerede få Bolaños til å si noe for å bli bannet igjen eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 DJ: Du vil allerede få Bolaños til å si noe for å bli bannet igjen eller? Innlegget er laget lengre nå, av en eller annen grunn bare postet forumet før jeg hadde skrevet ferdig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det ble ikke snillere av den grunn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sa vel aldri at det hadde blitt noe snillere heller... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nå tror jo dere at Rosenborg er best hele tida uansett da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det har noe med at vi har vunnet 16-17 ganger de siste 20 åra... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha, tror vi vi er verdens beste? Se på deg sjæl :!: Vi har et fantastisk angrep, bare vent og se utover i sesongen. Du provoserer meg nok til at jeg velger å ikke svare mer, fordi jeg akkurat har kommet inn igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Dere sa det samme i fjor og da døde dere ut sesongen. Dere lærer ikek av feil. Vi scorte jevnt og trutt i fjor og vant sesongen med 13p poeng. Ser du forskjellen? Det jeg mener er at folk som Mathisen og andre skryter hemningsløst at dere greide å slå oss i fjor og spille uavgjort i år. I fjor vant dere med ren og skjær flaks. I år vant dere fordi vi trolig hadde årets dårligste kamp allerede. Kan jo tenke deg at Olsen som var kanskje vår dårligste spiller putta to mål på dere. I år fikk dere poeng på ærlig vis gjennom at forsvaret vårt sugde. I fjor vant dere på dommertabbe. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Rosenborg er mye jevnere enn Start. Å si noe annet er galskap. Start spilte sambafotball i starten av 09-sesongen, men det utviklet seg til rævvafotball seinere. Snakk om å gå fra himmel til helvete. Rosenborg, derimot, spilte jevnt hele sesongen og vant soleklart. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Vi har et fantastisk angrep, bare vent og se utover i sesongen. Ja, jøss. Deres største "stjerne" er en sær nordlending som har scort et mål siden 2007 eller hva faen det var. Stokkelien og Khalili kan bli veldig gode, men at dere har et fantastisk angrep bare bullshit. Hvem er den siste? En kukk med fornavn Bernt. Nå må dere snart begynne å bli realistiske. At dere rundspilte et forsvar som var på ferie er ikke imponerende whatsoever. Kan nevne sikkert 10 lag som har bedre angrepere enn Start. Endret 25. mars 2010 av MartinF Lenke til kommentar
sureup Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 haha alltid gøy med haters Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Rosenborg er mye jevnere enn Start. Å si noe annet er galskap. Start spilte sambafotball i starten av 09-sesongen, men det utviklet seg til rævvafotball seinere. Snakk om å gå fra himmel til helvete. Rosenborg, derimot, spilte jevnt hele sesongen og vant soleklart. Aldri sagt noe annet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå