MartinF Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Knut Nesbø er faen meg håpløs! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Deflection fra Skjønsberg, men mål er mål. Minnes at folk sa det samme når Prica scoret mot Start i Kristiansand i fjor ja.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Heldig med scoringen der Doffen. Deflection fra Skjønsberg, men mål er mål. Blir vel mer offensivt spill fra Stabæk nå. Var det ikke du som ikke var Enga-fan? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Der kom utligningen. Nå bør det bli ordentlig liv i kampen. Heldig med scoringen der Doffen. Deflection fra Skjønsberg, men mål er mål. Blir vel mer offensivt spill fra Stabæk nå. Var det ikke du som ikke var Enga-fan? Hvordan kommer du fram til at jeg er fan etter å ha lest det innlegget? Er fra Østkanten i Oslo, da er det vel naturlig at jeg heller håper på VIF-seier enn Stabæk. Hadde også vært gøy med Enga-gull, for da blir det herlig stemning i byen. Men gjør meg egentlig ingenting om RBK vinner, kommer ikke til å grine eller noe. Holder med ingen i TL, men følger ekstra nøye med Enga for de er herfra. Eneste jeg håper på, er underholdning. Eneste laget jeg ikke liker i TL, er LSK. Spiller møkkafotball, og laget består av flere ekle typer. Alle andre lag enn LSK kan vinne serien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Han som dømmer kampen nå, ser ut som Knut Storberget, spesielt når man ser han i profil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det jeg mener Latias, du ser til tider ut som en veldig medgangssupporer. Du blir glad når Enga scorer og vinner, men bryr deg ikke når de taper... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En trenger ikke å være medgangssupporter for å ikke rage her inne hver gang laget taper. Men nå sa han jo og at han ikke var supporter i det hele tatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Kom gjerne eksempler på der jeg har blitt glad. VIF vant serien for fem år siden, jublet ikke noe særlig da. VIF vant cupen for to år siden, jublet vel like mye som jeg gjorde etter at Aalesund vant i fjor (dvs. ganske lite). Du kan tro hva du vil, men jeg er ikke supporter av et spesielt lag i TL. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tipper: 1. RBK 2. Molde 3. Stabæk Tviler på at Brann har noen sjanse mot disse lagene egentlig. Og jeg synes ikke det er noe synd heller Heia Rosenborg!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har Tromsø glemt å møte opp på Åråsen? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skulle tro det som de har vært denne omgangen. Svakt spill og de sklir ved enhver mulighet. Fatter ikke hvorfor vi velger Mo over Braaten når han faller hver gang noen er nær han. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har Tromsø glemt å møte opp på Åråsen? Høhøhø! Komiprisen! Er vel heller det at Lillestrøm dominerer med stor fart og fint spill. Satser på at det fortsetter i andre omgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Har Tromsø glemt å møte opp på Åråsen? Høhøhø! Komiprisen! Er vel heller det at Lillestrøm dominerer med stor fart og fint spill. Satser på at det fortsetter i andre omgang. Pluss elendig forsvar av Tromsø? Endret 21. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er ikke lett å ta igjen Ujah. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vet ikke om du fikk med deg han som tryna og mista ballen på midten som gjorde at Ujah kom gjennom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Herregud, jeg trodde vi hadde blitt kvitt Ivar Hoff denne sesongen, men han er jammen meg på plass. Mager trøst kan være at han kommenterer rundens dårligste kamp... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva faen Molde?! Artig å se dem blir knust, men ikke når jeg hadde de på Odds-bongen min... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hva faen Molde?! Artig å se dem blir knust, men ikke når jeg hadde de på Odds-bongen min... x2. Av 5 kamper er det kun den som ikke er inne! Fittelag. Der ryker 1200 spenn. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Allment kjent at man ikke tipper på Tippeligaen. Tullserie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå