DanielL Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Moa scorte seks mål hele forrige sesong og står allerede med to nå. Ser ut som han kan bli langt mer målfarlig denne sesongen,godt tegn for VIF det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jepp herlig! For noen flotte mål det ble også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg håper virkelig Moa kan melde seg på i kampen om toppscorertittelen. Det vi så i går var bra, nå gjelder bare å holde den formen resten av sesongen Lenke til kommentar
dreameater Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Moa må vel fortsette slik om han skal komme seg ut i europa, som han tidligere har ytret ønske og ambisjoner om. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Moa har to farlige skuddben, men så lenge man er oppi han er han vel ikke en så stor trussel? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Flott artikkel om Moa i dagens AP. Blir vel med og kjemper om toppscorertittelen, men Rade virker farligere. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Moa har to farlige skuddben, men så lenge man er oppi han er han vel ikke en så stor trussel? Om man er helt oppi han, har man til dels ufarliggjort han. Om han derimot kommer rett mot deg med ball, har du ikke sjans. Han drar seg lett forbi og er en av Tippeligaens beste teknikere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Markering: Tett med andre ord. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du får nevne det for Hamrén før kampen om to uker da. Forøvrig en kamp jeg ser veldig fram til. Det kan bli veldig artig og spennende. Skal du dit, DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg tar turen ja. Det er jo påske så jeg flyr vel ned fra Bodø allerede på torsdagen. Can't wait! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Snakk om kunstgress til Ullevaal. Det er jeg svært lite keen på. Ullevaal kan få kunstgress i 2012 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hva faen skal vi med kunstgress så langt sør?! Heldigvis blir det ikke mange sesonger vi spiller på den stadion. Forhåpentligvis står nye Enga stadion ferdig i 2013. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det skjer bare ikke - iallefall om de vil beholde det som en landslagsarena. Tviler på at utenlandsproffene er så keene på å spille på kunstgress, har de iallefall ikke vært før. Når denne diskusjonen gikk i Bergen veide spillernes mening til slutt tyngst - heldigvis. Lenke til kommentar
Onkel Fotsopp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Som en stolt bergenser holder jeg sterkt med SK Brann i årets tippeliga. det har blitt spilt en kamp, og det ble bare uavgjordt, men jeg tror brann gjør i år som de gjorde i 2007 og ikke minst i 1963, de kommer til å eie ligaen. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper på Brann, men tror ikke det... De har liksom ikke spilt 100% siden 2007, men vi får nå se da. Skal jeg tippe, så tipper jeg Rosenborg. muligens viking Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja jeg tror Roenborg men Molde kan også gjøre det veldig bra og blir veldig farlige... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Stabæk - Vålerenga nå. Ingen Pall Gunnarson for hjemmelaget, men Nannskog og Moa er på plass. Spennende kamp, burde heller ha vært rundens hovedkamp. Gleder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Heldig med scoringen der Doffen. Deflection fra Skjønsberg, men mål er mål. Blir vel mer offensivt spill fra Stabæk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå