Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh, noen andre en meg som synes at den fotballsendinga etter runden er blitt helt elendig?

før var det litt diskusjon.

nå er det bare hun dama spør ekstremt teite og repetive spm, mens kun en fyr svarer, ser tveldig pre bestemt ut og at han nesten bare leser fra et manus...

Lenke til kommentar

Aalesunds FK på topp da folkens :D Vi får vel bare nyte det sålenge det varer.

Fantastisk fint å være på stadion i dag og se godgutta gruse til med litt buldoserfotball og slå LSK hele 3-0.

Men fyyy fader hvor god Lindegaard er. Jeg tror faktisk han må være tippeligaens beste keeper?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=594136

Kanskje litt heldig på akkurat den der, men dette er bare et eksempel på de fantastiske redningene Lindegaard har. Håper og ber om at han blir i klubben sålenge som det er mulig. En fantastisk person både på og utenfor banen.

Nå tar vi Hønefoss borte neste helg også griser vi til igjen på Color Line med 2-1 mot Stabæk. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ida Marie er håpløs.

Damer skal jo ikke lede sporstprogram, iverfall ikke om damen er blond. Nå vet vi hvorfor Ivar Hoff ikke er tilstede.

Lenke til kommentar

Synes TV2-studioet prøver litt for hardt. Under matcher går det for det meste greit i studioet når det er fotballfolk som diskuter. Men etter kamp-magasinet er så stappet med grafikk at annenhver reportasje går i svart pga "tekniske feil". Han idioten med touchscreen er så unødvendig som det går an. Jeg driter i hva Bente fra Sunnmøre mener om kveldens kamp.

Lenke til kommentar

samme med fjotten med touch screenen

Jeg slet med å skjønne poenget med den skjermen og jeg. Han klarte jo ikke styre den på skikkelig måte. Fjott.

Haha ja. Om de hadde roa litt ned fancy-opplegget så kanskje beskjeden hadde vist før han var ferdig med å lese den opp. Mongo når beskjeden skal snurre noen piruetter før det står "Myre er god. Hilsen Brannsupporter"

Lenke til kommentar

Gidd å spille med gul ball på hvit snø da. Hadde de ingen oransje baller på plass? :wallbash:

Det ville "få tilbake dårlige minner fra cupfinalen" så de spilte med gul ball. Makan til idioter skal man lete lenge etter.

Ida Marie er håpløs.

Ingen nyhet. Klarer ikke si navn ordentlig, beviser at dama selv ikke kan lese fra manus. GTFO nao!

Lenke til kommentar

Gidd å spille med gul ball på hvit snø da. Hadde de ingen oransje baller på plass? :wallbash:

Det ville "få tilbake dårlige minner fra cupfinalen" så de spilte med gul ball. Makan til idioter skal man lete lenge etter.

Molde FK og deres supportere er og blir idioter - og det har de forsåvidt alltid vært. Først oppføre seg som komplett idioter ukesvis etter cupfinalen, men så kan de ikke spille med orange ball fordi det minner om Aalesunds FK.. haha!

Faen meg like dumt som å droppe reklameskilt som inneholder blått på color line stadion, fordi det minner om MFK.

Mye viktigere å spille med lysegul ball enn å spille med en ball man ser må forstå.

Koser meg stort når krattklovnene driter seg enda mer ut.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Faen meg like dumt som å droppe reklameskilt som inneholder blått på color line stadion, fordi det minner om MFK.

Da måtte de vel egentlig byttet hele stadionen siden Color Line har blått i seg. Evt bygge farge på drakten sin siden den er oransje og blå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...