LarsP Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kastet ut pga. en finlandshette. Det er faen ikke mulig. Hvem er politiet til å bestemme hva man har lov til å hva man ikke har lov til å ha på seg på kamp. § 11. Arrangementer på offentlig sted: Det er forbudt for deltakere i et arrangement som nevnt i første ledd å opptre maskert, unntatt for deltakere i skuespill, maskerade eller lignende. Så kan vi diskutere om Kanarifuglene bedriver med skuespill, maskerader eller lignende. Å spille fotball har de i alle fall aldri vært noe gode til. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Haha. Visste jeg ikke om en gang. Men for eksempel da: Om det er kaldt og man pakker seg inn med skjerf foran fjeset for å hindre kulda å komme i fjeset; Kan man da bli kastet ut? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det er korrekt det du sier, LarsP, jeg trekker tilbake det jeg sa om finlandshette. Det er naturlig at å dekke til ansiktet sitt ikke er ønskelig på at arrangement. Likevel forandrer det ikke det siste jeg skrev om Enga-folka som ble kroppsvisitert pga. et skjerf. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva med gensere som har hette som skjuler alt? Det er jo fortsatt en genser. Mye finulige ting man kan få til for å skjule seg om man bare vil. Men det du ser Olum er jo bare trist og latterlig. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ja, hva med folk med hette og skjerf foran munnen? Det forekommer stadig. Eller hva med de som hadde på seg heldekkende haloween kostymer i går? Hvorfor ble ikke de kastet ut? Er det fordi en 15-åring med ninja/finlandshette er mye mer truende? Er det ulovlig å ha på seg heldekkende burka på fotballarrangement? Politiet i går var helt håpløst. Pepperspray og hele pakka. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg kan forstå at de ønsker at han tar av seg finlandshetta. Det er tross alt et sikkerhetsapparat rundt slike arrangementer og om det skjer noe, ønsker de å ha muligheten til å kunne se ansiktene til den involverte på video etterpå. At duden med hetta tar den av seg etter politiets ønske er rett og rimelig, men at politiet fortsetter i pausen og deretter kaster han ut er bare tull. Hva for noe sak er dette? Det virker som politiet, i samarbeid med sikkerthetsansvarlige, er overivrige på å ta fotballpøblene nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Det er korrekt det du sier, LarsP, jeg trekker tilbake det jeg sa om finlandshette. Det er naturlig at å dekke til ansiktet sitt ikke er ønskelig på at arrangement. Likevel forandrer det ikke det siste jeg skrev om Enga-folka som ble kroppsvisitert pga. et skjerf. Har du vært på bortekamp mot Odd, var der med søster og pappa. For å si det sånn, de sjekker oppe snusboksen etter wait for it, bluss?! Jeg syns det var latterlig at han skulle se oppi snusboksen min, så jeg måtte jo spørre. Så han idiotvakten mente man kunne gjemme alt mulig der, blant annet bluss... Var ikke sånn at jeg var småfull og bråkete, jeg var der med pappa og lillesøster! Og det var ikke kø når vi kom, så han så jo at vi var sammen. Endret 2. november 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hvordan i helvete skal du få plass til bluss oppi en snusboks? Haha Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Hehe. Syke greier. På Lerkendal er vaktene greie nok, til tross for at Kjernen ikke alltid er noen englebarn. Men har hørt mange bra historier fra resten av tribunene. Vakter som er frekke og som blokkerer utsikten og nekter å flytte seg. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Bare greie vakter på Lerkendal ja. Har vært vakt der selv 1 Lenke til kommentar
stwa Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Har du vært på bortekamp mot Odd, var der med søster og pappa. For å si det sånn, de sjekker oppe snusboksen etter wait for it, bluss?! Jeg syns det var latterlig at han skulle se oppi snusboksen min, så jeg måtte jo spørre. Så han idiotvakten mente man kunne gjemme alt mulig der, blant annet bluss... Var ikke sånn at jeg var småfull og bråkete, jeg var der med pappa og lillesøster! Og det var ikke kø når vi kom, så han så jo at vi var sammen. Vaktene i skien er som regel alltid sånn, har vært der en del ganger nå.. Er helt utrolig hvordan de holder på, er mere beføling enn visitering.. Nå på søndag hadde han ene av de nesten fingrene nedi buksa mi for å lete etter bluss! De driver også å drar opp ting fra jentenes vesker! Er så absolutt ett av de verste stedene å være bortesuporter!! Men er jo klart at det er skummelt når vi farlig christianssandere kommer!! (haha!) Endret 2. november 2010 av stwa Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fantastisk å se at Annan og Henriksen får den annerkjennelsen de fortjener og blir årets spiller og unge spiller. I dag skal vi bli historiske. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fall har scoret, da blir vel han toppscorer med stusselige 16 goals. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 For en målorgie Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 kjipt at Ålesund får et trøste mål i offside men Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor så vi ikke så mange mål tidligere i sesongen? Hele 36 mål på åtte kamper, 4,5 mål pr. kamp. Sandefjord av alle lag scorer seks mål. Noe er galt her. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Utrolig kjipt at haugesund gir ifra seg en 3-1 ledelse :/ Har jo alltid neste år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvorfor så vi ikke så mange mål tidligere i sesongen? Hele 36 mål på åtte kamper, 4,5 mål pr. kamp. Sandefjord av alle lag scorer seks mål. Noe er galt her. Er vel ikke verre enn at halvparten av lagene ikke har noe å spille for og dermed spiller for halv maskin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Uslålig da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå