Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes virkelig Andresen fortjener tittelen "årets trener". Han har skapt et helt nytt lag i år, og sørget for en vinnerkultur jeg ikke har sett i Enga siden 05.

Ser man alt i sammenheng så har Haugesund klart en langt større bragd, ser man på hva de har til rådighet så sier det seg selv.

Andresen har gjort det veldig bra i år, men tatt i betrakning så er det ikke like "stort" som Haugesund sin bragd.

Lenke til kommentar

Haugesund har vært en større overraskelse enn Vålerenga, men jeg tror faktisk at Andresen har gjort en bedre jobb som trener. Haugesund har kommet tilbake til TL igjen, og har levd mye på entusiasmen alene, og kan veldig godt mulig ende opp som Bodø/Glimt og Sandjefjord har gjort før dem, med nedrykk neste sesong.

Skulle Kåre Ingebrigtsen hatt årets trener i 2008 i ettertid? Selv om han viste at han ikke kunne hindre nedrykk neste år? Selv synes jeg det er helt greit at Grindhaug får prisen i år, selv om jeg ikke tror han har vært den beste treneren.

Lenke til kommentar

Er det noko som seier at Vålerenga ikkje kan selge t.d. Singh og Fellah, være uheldige med skader neste år og kjempe for å unngå nedrykk neste år slik Molde måtte kjempe i år?

Men uansett, både Grindhaug og Andresen er verdig vinnarar. Sjølv om eg helst ser at Grindhaug får den. Det han har skapt av vinnarvilje, særskild på heimebane, er særs imponerande. Han har skapt mykje av lite.

edit2: Nokon som har bilete av Hønefoss sin tifo i dag?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Er absolutt ikke sikker på at Vålerenga ikke vil floppe til neste år, den muligheten er der, for vi har ikke sett veldig gode ut uten Moa og har levd på optimisme og flyt.

Singh og Fellah har fått ny kontrakt for litt siden, har vært lite ryktet ut, og har begge sagt at de skal etablere seg som toppspillere i TL først, de forsvinner neppe, spesielt siden Carlsen ble solgt til Aalesund.

Lenke til kommentar

Makan til elendige fans Stabæk har. Kritiserer Jönsson og viser han fingeren. De bør være takknemlige for det han har gjort. Tragisk hvordan de står med ryggen til når de viser fingeren, de burde i alle fall hatt baller nok til å vise seg.

Håper hele Stabæk-miljøet er flaue over dem.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Fint snudd. :!:

Ellers er jeg enig om Stabæk-fansen. De er latterlige. Det har dog kommet ut rykter om at Jönsson har vært inblandet i Rosenborg allerede 2 måneder før han signerte kontrakten. Var i snakk med Rosenborg om eventuelle spillekjøp osv til Rosenborg. Jeg skjønner at de kanskje er sure, men de burde faen meg takke den mannen der. Han har tross alt ledet dem til seriegull. Men nå er jo folk i Bærum glad i å klage.

EDIT: Linker denne her. Romerike politidistrikt slår til igjen. :roll:

Ultras felt C Lillestrøm

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Gikk vel litt fort i svingene her, er ikke helt sikker på hvordan det ble feil. Hva med: "Jeg utelukker ikke at Vålerenga kan floppe neste år."

Enig angående Stabæk-fansen. Uten Jönsson hadde de aldri fått den samme suksessen som de hadde tidligere. Jönsson er knallprofesjonell, seriøs og en likandes kar all around. Blir med andre ord en forferdelig stor forskjell på trenersiden på Lerkendal neste år altså.

Lenke til kommentar

EDIT: Linker denne her. Romerike politidistrikt slår til igjen. :roll:

Ultras felt C Lillestrøm

Kastet ut pga. en finlandshette. Det er faen ikke mulig. Hvem er politiet til å bestemme hva man har lov til å hva man ikke har lov til å ha på seg på kamp. Det blir litt som en Enga-kamp i fjor hvor et par hundre stykker ble stoppet og fikk full kroppsransakelse fordi de tilfeldigvis hadde samme type skjerf som en som hadde blusset kampen før.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...