Olum Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes virkelig Andresen fortjener tittelen "årets trener". Han har skapt et helt nytt lag i år, og sørget for en vinnerkultur jeg ikke har sett i Enga siden 05. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes virkelig Andresen fortjener tittelen "årets trener". Han har skapt et helt nytt lag i år, og sørget for en vinnerkultur jeg ikke har sett i Enga siden 05. Også spilles det morsom og underholdende fotball (som funker!). Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes virkelig Andresen fortjener tittelen "årets trener". Han har skapt et helt nytt lag i år, og sørget for en vinnerkultur jeg ikke har sett i Enga siden 05. Ser man alt i sammenheng så har Haugesund klart en langt større bragd, ser man på hva de har til rådighet så sier det seg selv. Andresen har gjort det veldig bra i år, men tatt i betrakning så er det ikke like "stort" som Haugesund sin bragd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Haugesund har vært en større overraskelse enn Vålerenga, men jeg tror faktisk at Andresen har gjort en bedre jobb som trener. Haugesund har kommet tilbake til TL igjen, og har levd mye på entusiasmen alene, og kan veldig godt mulig ende opp som Bodø/Glimt og Sandjefjord har gjort før dem, med nedrykk neste sesong. Skulle Kåre Ingebrigtsen hatt årets trener i 2008 i ettertid? Selv om han viste at han ikke kunne hindre nedrykk neste år? Selv synes jeg det er helt greit at Grindhaug får prisen i år, selv om jeg ikke tror han har vært den beste treneren. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Er det noko som seier at Vålerenga ikkje kan selge t.d. Singh og Fellah, være uheldige med skader neste år og kjempe for å unngå nedrykk neste år slik Molde måtte kjempe i år? Men uansett, både Grindhaug og Andresen er verdig vinnarar. Sjølv om eg helst ser at Grindhaug får den. Det han har skapt av vinnarvilje, særskild på heimebane, er særs imponerande. Han har skapt mykje av lite. edit2: Nokon som har bilete av Hønefoss sin tifo i dag? Endret 31. oktober 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Da ble det Europaspill på Tromsø igjen. Satse på at vi ikke blir like bortdømt som sist gang vi var ute i Europa. Også deilig å kunne si fuck off, til alle som var sååå sikre på at TIL ikke sjanse på medalje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Surt at Molde(det måtte være fuckings Molde også vett) ødla Haugesund's hjemme-rekord. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er absolutt ikke sikker på at Vålerenga ikke vil floppe til neste år, den muligheten er der, for vi har ikke sett veldig gode ut uten Moa og har levd på optimisme og flyt. Singh og Fellah har fått ny kontrakt for litt siden, har vært lite ryktet ut, og har begge sagt at de skal etablere seg som toppspillere i TL først, de forsvinner neppe, spesielt siden Carlsen ble solgt til Aalesund. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Surt at Molde(det måtte være fuckings Molde også vett) ødla Haugesund's hjemme-rekord. Jepp, og det i siste hjemmekamp og. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Syntes det var helt greit, siden Aalesund da kaprer 4. plassen. Det som var surt var at Djiby Fall scoret igjen og kan ta fra Moa hans rettmessige toppscorertittel. Moa leder fortsatt poengligaen, 9 kamper etter at han dro, det er sykt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Makan til elendige fans Stabæk har. Kritiserer Jönsson og viser han fingeren. De bør være takknemlige for det han har gjort. Tragisk hvordan de står med ryggen til når de viser fingeren, de burde i alle fall hatt baller nok til å vise seg. Håper hele Stabæk-miljøet er flaue over dem. 4 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er absolutt ikke sikker på at Vålerenga ikke vil floppe til neste år, den muligheten er der, for vi har ikke sett veldig gode ut uten Moa og har levd på optimisme og flyt. To negative blir en positiv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Fint snudd. :!: Ellers er jeg enig om Stabæk-fansen. De er latterlige. Det har dog kommet ut rykter om at Jönsson har vært inblandet i Rosenborg allerede 2 måneder før han signerte kontrakten. Var i snakk med Rosenborg om eventuelle spillekjøp osv til Rosenborg. Jeg skjønner at de kanskje er sure, men de burde faen meg takke den mannen der. Han har tross alt ledet dem til seriegull. Men nå er jo folk i Bærum glad i å klage. EDIT: Linker denne her. Romerike politidistrikt slår til igjen. Ultras felt C Lillestrøm Endret 31. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gikk vel litt fort i svingene her, er ikke helt sikker på hvordan det ble feil. Hva med: "Jeg utelukker ikke at Vålerenga kan floppe neste år." Enig angående Stabæk-fansen. Uten Jönsson hadde de aldri fått den samme suksessen som de hadde tidligere. Jönsson er knallprofesjonell, seriøs og en likandes kar all around. Blir med andre ord en forferdelig stor forskjell på trenersiden på Lerkendal neste år altså. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Stabæk har etter min mening den værste fansen i landet. Forbanna fi***r hele gjengen. Uten Jönsson hadde Stabæk var et middelmådig Adeccoliga-lag, uten gymsal og alt. 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Fantastisk avslutning av karrieren for Rambekk. Scoring på overtid i sin siste hjemmekamp noensinne Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som veit om det var hans siste tuoch på ballen også? I såfall hadde jeg droppet å spille den siste kampen. For en punktum det vill vært. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) EDIT: Linker denne her. Romerike politidistrikt slår til igjen. Ultras felt C Lillestrøm Kastet ut pga. en finlandshette. Det er faen ikke mulig. Hvem er politiet til å bestemme hva man har lov til å hva man ikke har lov til å ha på seg på kamp. Det blir litt som en Enga-kamp i fjor hvor et par hundre stykker ble stoppet og fikk full kroppsransakelse fordi de tilfeldigvis hadde samme type skjerf som en som hadde blusset kampen før. Endret 1. november 2010 av Olum Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som veit om det var hans siste tuoch på ballen også? I såfall hadde jeg droppet å spille den siste kampen. For en punktum det vill vært. Han skal vel være med til Bergen i siste runde, men uvisst om han starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå