Gå til innhold

Tippeligaen 2010! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er.

Ååååå, så bitter!

Selvfølgelig er jeg bitter. Som ekte supporter hater jeg å tape. Jeg veit ikke hvordan det er med dere, men dere har nettopp vunnet gull og sitter inne på et forum. Hvorfor er dere ikke sørpe fulle og setter Trondheim på hodet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er.

dawson%20crying.jpg

Feiret gullet to kamper tilbake jeg. Hadde gullfest og greier. ^^

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vi har fortsatt et stykke å gå på defensiv samhandling i forhold til Rosenborg. Offensivt står vi ikke tilbake for noen i år, selv uten Tippeligaens toppscorer.

Det er jo egentlig ikke å forvente at vi skal være såpass mye med som vi har vært i år, spesielt om man ser på hvor mye penger de to klubbene har brukt. Når Trond Olsen med en prislapp på 8,5 millioner kroner sitter på benken, så skjønner man litt av forskjellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

MartinF: Å gjøre narr av andre supportere er virkelig ikke måten å feire gull på :nei:

Jeg syntes btw at Rosenborg og den pengedopinga de bedriver med i norsk fotball har drept spenninga helt!

Are you for real? seriøst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...