Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Synes begge deler var herlige jeg Men som sagt, veldig ufortjent, selv om dere bare ble snytt for 1 straffe. Hvis det er ordentlig kontakt, så er det utenfor 16-meteren hvertfall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Og der scoret Marcus Pedersen sitt første i Eresdivisie for Vitesse! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Bra for han! Kamptråd: Rosenborg - Tromsø Endret 24. oktober 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nok et gull til Rbk da, trofe-skapet til Rosenborg får kjørt seg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Regner med vi har tre stjerner på drakten innen 2018, så flere skal det bli! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er. Ååååå, så bitter! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Suck my gold medal! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er. Ååååå, så bitter! Selvfølgelig er jeg bitter. Som ekte supporter hater jeg å tape. Jeg veit ikke hvordan det er med dere, men dere har nettopp vunnet gull og sitter inne på et forum. Hvorfor er dere ikke sørpe fulle og setter Trondheim på hodet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Skal dere skitne innavla bønder ut i gatene og feire i kveld? Regner med dere egentlig driter i det siden dere ikke vet hva ekte fotballglede er. Feiret gullet to kamper tilbake jeg. Hadde gullfest og greier. ^^ Endret 24. oktober 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Alle så jo på Rosenborg som seriemester allerede i sommer, og fansen her på forumet har vel sagt at Tippeligaen nesten ikke betyr en dritt. Da er det bare å sitte å gjøke på et forum da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dere kan kose dere nå. Neste år har dere ikke sjansen mot et ballbesittende og dødelig effektivt Vålerenga. Om dere klarer å ta gullet neste år, skal jeg sende en gratulasjon til alle og enhver som noengang har postet i RBK-kategorien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Dere kan kose dere nå. Neste år har dere ikke sjansen mot et ballbesittende og dødelig effektivt Vålerenga. :!: :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Selv om vi ikke stimler oss sammen på et torg så er det nok fotballglede å spore. Regner med det er ganske tettpakket på puben på stadion nå. Så går vel turen ut på byen med spillerne. Skulle gitt min venstre fot for å være i Trondheim nå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Vi har fortsatt et stykke å gå på defensiv samhandling i forhold til Rosenborg. Offensivt står vi ikke tilbake for noen i år, selv uten Tippeligaens toppscorer. Det er jo egentlig ikke å forvente at vi skal være såpass mye med som vi har vært i år, spesielt om man ser på hvor mye penger de to klubbene har brukt. Når Trond Olsen med en prislapp på 8,5 millioner kroner sitter på benken, så skjønner man litt av forskjellen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 RBKs gjennomsnittelige lønnsnivå er høyere enn Vålerengas best betalte spiller. Ville bare nevne det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 RBKs gjennomsnittelige lønnsnivå er høyere enn Vålerengas best betalte spiller. Ville bare nevne det. And...? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 MartinF: Å gjøre narr av andre supportere er virkelig ikke måten å feire gull på Jeg syntes btw at Rosenborg og den pengedopinga de bedriver med i norsk fotball har drept spenninga helt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 MartinF: Å gjøre narr av andre supportere er virkelig ikke måten å feire gull på Jeg syntes btw at Rosenborg og den pengedopinga de bedriver med i norsk fotball har drept spenninga helt! Are you for real? seriøst? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Flere her som kunne ha byttet nick til Aksel Sandemose. Tror jeg setter denne tråden på ignorer-lista til neste helg. Kos dere med feiringen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå