Herr Brun Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vel, jeg skjønner ikke at folk gidder å se på norsk fotball. Makan til kjedelig møkkafotball. Men altså. Folk er da blodfans av diverse artister/band, som ikke er norske? De ser på og blir svært involvert i utenlandske tv-serier og filmer. Hvorfor ikke fotball? Og nei, det er ikke gudegitt at "noe av greia" skal være at du holder med et lag fra der du kommer i fra. Det er det som er så vakkert med å være fan, du bestemmer ditt forhold til sporten og laget (lagene) "dine" helt 100% selv, det er ingen regler. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Fordi fotball og musikk er to helt forskjellige ting? Og om tilhørighet ikke hadde vært noe av greia hadde alle holdt med RBK og Brasil. Endret 13. mars 2010 av Thend Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er Latias den nye bortforklareren? Nei, det vil nok alltid være deg. Tippeligaen er langt fra flaut, og den er iallfall ikke tempoløs. Tempoet er riktignok langt lavere enn i Premier League, men eksempelvis vil jeg påstå at både den svenske og danske ligaen holder et lavere tempo. Tippeliga-tempoet er rett og slett for raskt i forhold til basisferdighetene til spillerene. Det som derimot er flaut er å skulle spille fotball på naturgress på denne tiden av året når man ser på gressmatten til Brann. Jeg elsker internasjonal fotball. Tysk, fransk, engelsk, spansk og italiensk; det er elskbart! Manchester United er det laget som står hjertet nærmest, og er det virkelig så rart? Her i landet vokste faren min opp med tippekampen og har selv sterk tilhørighet til et engelsk lag. Det samme har store mengder andre nordmenn. Selvsagt... Jeg liker Vålerenga, kan jeg kalle meg selv supporter? Mulig, men det blir ikke i nærheten av det samme som med United for min egen del. Jeg vet at om jeg hadde hatt anledning til å gå på hver eneste kamp på Old Trafford hadde jeg gjort det uten å nøle, men med Vålerenga går jeg kanskje 7 - 8 ganger i året. Det er uansett langt fra patetisk å føle tilhørighet med et lag et annet sted. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Fordi fotball og musikk er to helt forskjellige ting? Og om tilhørighet ikke hadde vært noe av greia hadde alle holdt med RBK og Brasil. Ja, selvfølgelig er fotball og musikk helt forskjellige ting, men grunnene til at man blir tilhenger av fotballag/musikkartister (og ikke bare fotball/musikk i seg selv) er mye de samme. Og selvfølgelig er tilhørighet mye av greia. Men ikke nødvendigvis geografisk sådan. Å kritisere folk for å være fans av lag A eller B er helt bak mål. Å kritisere lag/ligaer for å være dårlig er helt greit. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sånn som du misforstår. Du må være født på 90-tallet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jaha? Uansett, hva har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sånn som du misforstår. Du må være født på 90-tallet. Det er så mye bedre med sånne som deg som tror de innehar større kunnskaper om et tema eller forstår mer på bakgrunn av hvilket år de ble født. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Unødvendig å slenge ut sånne komentatorer mer enn én gang ihvertfall; ikke at én gang er så nødvendig heller. Da blir det lavt nivå på debatten videre. Endret 13. mars 2010 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sånn som du misforstår. Du må være født på 90-tallet. WOW ER DU FØDT PÅ 80-TALLET??!?! :ohmy: SHITT POMFRITT Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Sånn som du misforstår. Du må være født på 90-tallet. WOW ER DU FØDT PÅ 80-TALLET??!?! :ohmy: SHITT POMFRITT Han er rå. Ikke alle forunt å være så gammeL! Lenke til kommentar
stwa Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Eller om 29 min... Ikke for oss, men nå nærmer det seg! Nesten så en må stikke ned på puben snart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Man kan kutte ned sommerferien. Er ikke mer enn 4-5 stykker fra elendige TL som skal til VM uansett, så lite vits med en så lang ferie. Og du er med i VM i negativ? Vær nå glad for at TL har startet! Endret 14. mars 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Og der leder Odd. Dårlig forsvar og keeperspill av Stabæk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Herlig start på alle kamper. Fem mål på 15 minutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Godt å se at det blir mål ja! FY FAEN KOVACS KAN BRENNE!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Og Stabæk leder over Odd. For en spennende kamp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Bra det. Odd fortjener ikke en dritt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 TV2 er i gang med søppelstudioet sitt ja. Egen twitre-ekspert som står og klør på et touch-brett. "Vi følger trenden her i TV2!" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 TV2 er i gang med søppelstudioet sitt ja. Egen twitre-ekspert som står og klør på et touch-brett. "Vi følger trenden her i TV2!" Og Myggen kommenterer kampen mellom SIF-KIL. Når Ivar Hoff ikke er på plass, skal man da bruke folk som Myggen??? Nei, TV2 er ikke en dritt i forhold til Sky-studioet på lørdagskamper. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Bra det. Odd fortjener ikke en dritt. Odd snytt for en soleklar straffe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå