Gå til innhold

Mobil til en teknofreak?

Binders'

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sitter å skriver ønskeliste å mobil er det som står øverst, men vet ikke helt hvilken jeg skal skrive opp. Jeg er, som man ser i tittelen, en teknofreak, jeg må ha det nyeste og helst må dingsene mine de beste man kan få :p Så hvliker telefoner anbefaler dere ? Jeg tenkte først iPhone, men 2 stk. i familien har den så den begynner å bli litt kejdelig :p Men Jeg liker Appstore veldig godt. Er det noen telefon produsenter som har noen lignende som appstore ?

Har sett litt på Omnia HD, å den viker jo spennende den, men jeg er litt usikker, har den noe lignende appstore ?

Ellers viker Android ganske bra synes jeg, finnes det en Android telefon stappet med funksjoner, litt som Omnia HD ?

Noen som kan anbefale noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde gått for htc hd2 da, selv om den ikke har android så er det en av de beste mobilene :D (syns jeg da, men den er kanskje på topp 10 listen, søk litt på youtube :new_woot: ),

det har vert et par forsinkelser med den da men den forventes i butikkene på mandag :thumbup:

Endret av jonas747
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje du hadde likt HTC HD2, selv om det kjører windows.

Jeg har omnia hd selv, men er ikke sikker på om det er en telefon for deg. Det kjører symbian om det sier deg noe. Hardwaremessig er omnia HD en av, om ikke den, beste telefonen idag. Den har alt. Men symbian er et rotete og utdatert operativsystem, så skal du ha det beste ut av den telefonen må du flashe rom'en til en hjemmesnekret en.

For teknofriker er kanskje en android eller maemo telefon det kjekkeste. Nokia n900 har samme prosessor som iPhone 3GS og Samsung Omnia HD, og virker som en spennende linuxbasert telefon. Jeg synest hero er litt for "midt på treet", dog ingen dårlig telefon.

Har du noen krav eller ønsker om hva som skal være bra på telefonen? For det er litt viktig alt etter hva du vil ha. Omnia HD har f.eks. best kamera og skjermkvalitet, mens 3GS er smidig og har best nettleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...