ErlendR91 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei:) Har nå søkt på luftfartskolen, og må nå sende med egenerklæring osv.. Jeg har pollen allergi, er det lurt at jeg skriver at jeg har det? Med tanke på at de kan diskvalifisere meg? Tester de allergi osv ved helsesjekker under opptakene? takk:) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 ja, det er lurt å skrive det på egenerklæringen, men det kan også diskvalifisere deg. om du dropper det kan du risikere få problemer når du blir sendt ut i skogen en uke eller to uten medisiner mot det. ta gjerne med hvor mye det plager deg uten medisiner, men ville absolutt tatt det med. om det er lite problemer kan det være Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Luftfartskolen hva er det? Ingenting i forsvaret som heter det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er VELDIG dumt å lyve. Det vil bli oppdaget uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå