Kaare Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei! Nå er jeg fryktelig lei av 100spam om dagen!! Derfor lurte jeg på om noen av dere veit om en gratis, ikke så kjent, helst norsk host. takk for svar Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Prøv NetCom! registrer deg på www.netcom.no og registrer deg på Webmail. Deretter kan du sjekke mail på webmail.netcom.no og pop3.netcom.no. Sende med smtp.netcom.no kan du også! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg bruker www.portalen.no Fin-fin web-mail, og du kan velge mellom mange artige .com-adresser f.eks: @fjomp.com@rockestjerne.com @finansfyrste.com @kardemommeby.com @okkupant.com osv.. [email protected] er jo også fin? edit: Glemte å nevne at Portalen.no støtter pop3 og videresending til annen adresse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 home.no I tillegg til hjemmesideplassen, får du to gratis emailadresser Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Yes! takk for svar folkens. portalen.no hørtes bra ut. fint å ha noen valg, så jeg går vel for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå