t0rg31r Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 heisann.. har sett litt rundt men finner ikke så veldig mye av sånne "fysiske" databutikker der du kan kjøpe skjermkort. trenger et skjermkort innen lørdagen, så jeg tar ikke sjangsen på internett kjøp. har sjekket på belltech men der er de utsolgt av den typen jeg ønsker. tenkte på GPU i 2000kr klassen... helst noe gtx 260/275 noen som har et råd? må helst vere rundt stavanger eller sandnes område. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du har StartIT som ligger rett vedsiden av Kilden i stavanger. Du har Datakjeden som ligger rett nedenfor Kvadrat. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du har også en datebutikk på Gausel som har det meste du trenger. Har ikke vært der selv, though. Lenke til kommentar
t0rg31r Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Du har også en datebutikk på Gausel som har det meste du trenger. Har ikke vært der selv, though. jeg kjøpte et kot på startit nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå