cmi Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvilket butikker i Norge fører Letraset Promarkers? Ikke nettbutikk... Lenke til kommentar
Leema Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Hvis du går på skole så er det vel ein moglegheit for at dei kan kjøpa inn, så får du dei litt billigare. Ellers så er da vel berre og titta rundt i ulike kunst/hobby butikkar, veit at dei er å få tak i på butikkar i Bergen. Pssst: Da heite "Hvilken butikk i Norge..." Ikkje "Hvem butikk....." Endret 22. november 2009 av Leema Lenke til kommentar
cmi Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Psst: jeg skriver dialekt Da heter det "hvem butikk" akkurat som det heter "billigere, butikker" her og " billigare, butikkar" hos deg hehe! Jeg fant en butikk som selger promarker, så problem løst, skulle bare kjøpe en 5 pakning for og prøve dem før jeg evt kjøper en drøss på nett Mye billigere og kjøpe på f.eks. amazon eller noe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 *sniker seg inn* Psssst: Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. *tar av seg tøfflene og sniker seg ut igjen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå