kenny28 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Noen som har erfaringer/meninger om denne : http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...campaign=191109 Skulle hatt en kjøkkenradio og denne hadde jo en fin pris Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Funker sikkert fint den der. Du har jo åpent kjøp også. Du kan jo tusle innom et par lokale hifi-pushere og se hva de har. Argon eller Tivoli er også gode kandidater. Lenke til kommentar
æLenn Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk denne i hus nå i kveld. Veldig fornøyd så langt. Tok noen sekunder å sette opp. Streamer nettradio og UpNP som bare det. Lyden er fra ok til bra, aner at det kanskje er noe tynn mellomtone og/eller mye diskant, men ingenting du reagerer på før du skrur opp volumet en del. Skal etter hvert se om jeg får streama Spotify fra laptopen til nettradioen også, det kunne vært moro :-) Lenke til kommentar
æLenn Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Skal etter hvert se om jeg får streama Spotify fra laptopen til nettradioen også, det kunne vært moro :-) Og med DSBridge gikk det hele som en lek! I det hele tatt fortsatt veldig fornøyd med radioen. Det eneste som -kanskje- trekker noe ned, er at det er småtungvindt å bla i musikkbiblioteket... men det er i stor grad en tradeoff som kommer av de ellers ryddige enkle menyvalgene. Og etter at streaming med Spotify er satt opp, er det også svært sjelden jeg trenger å bla i eget musikkbibliotek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå