Howard Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Altec Lansing vekker oppsikt med dette 2.1-settet som byr på mye bass, men ellers har lite å fare med. Les mer Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 neinei, I'll stick to the Tandberg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Grusom innspilling av Carmen dere fant å spille av må jeg si *grøss* Lenke til kommentar
Howard Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Grusom innspilling av Carmen dere fant å spille av må jeg si *grøss* Hehe, det var ikke den som er lenket der vi brukte i testen - vi brukte en fil hentet herfra (dessverre ikke tilgjengelig der lenger). Men vi kan godt oppdatere eksempellenken i teksten der til en annen versjon av Carmen. Noen tips? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Var da enda bra, det der var nesten å ødelegge hele stykket Noen anbefalinger kan jeg ikke gi på strak hånd, da må jeg nok høre med hva det er slags innspilling det jeg har "lånt" av pappa,han vet det nok sikkert bedre en jeg. Endret 19. november 2009 av b-real Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg savner et 2.1 anlegg med godt trykk og digital inngang! Er det å finnes i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg