Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

har en dårlig tanke akurat nå hva skal jeg gjøre? om jeg skal

fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Du vil drepe deg selv fordi du sliter på skolen? ... Og du sliter på skolen fordi du ikke gjør lekser? Makes sense!

... Du får heller ta deg sammen og gjøre lekser, så skal du se det kommer til å gå bedre! Selvmord er den feigeste utveien... er du så feig?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar
Du vil drepe deg selv fordi du sliter på skolen? ... Og du sliter på skolen fordi du ikke gjør lekser? Makes sense!

... Du får heller ta deg sammen og gjøre lekser, så skal du se det kommer til å gå bedre! Selvmord er den feigeste utveien... er du så feig?

jeg er ikke feig

Lenke til kommentar

Hei!

Dette er nok ikke stedet å be om råd i slike saker. Jeg vil innstendig be deg om å kontakte fastlegen din og du kan finne hjelp på denne siden: http://www.med.uio.no/ipsy/ssff/krisehjelpmeny.html

(Grunnen til at vi stenger av for slik diskusjon på forumet er etter råd fra SSFF (seksjon for selvmordsforskning og forebygging) og i tråd med god presseskikk, ref pkt. 4.9 i vær varsom-plakaten. )

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...