fsx Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 hei har vært ikke så bra på skolen jeg veit. jeg siter og tenke om jeg skal ta selvmord eller forsete på skolen!! hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fortsette på skolen! Da har du alltid valget senere, tar du selvmord er valget tatt. Mye fint som kan skje, det er alltid verd å vente på! Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Fortsette på skolen! Da har du alltid valget senere, tar du selvmord er valget tatt. Mye fint som kan skje, det er alltid verd å vente på! jeg sliter mye på skolen også men lekse Lenke til kommentar
storken Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fortsette på skolen er jo det åpenbare valget, hvis du ikke har det så lett - snakk med noen, det hjelper Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Alle sliter med skole og lekser, trikset er å konsentrere seg og komme seg igjennom Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 det som er er hat jeg har aldi gjort mye lekse bare 1 lekse om dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Du vil drepe deg selv fordi du sliter på skolen? ... Og du sliter på skolen fordi du ikke gjør lekser? Makes sense! ... Du får heller ta deg sammen og gjøre lekser, så skal du se det kommer til å gå bedre! Selvmord er den feigeste utveien... er du så feig? Endret 19. november 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
fsx Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Du vil drepe deg selv fordi du sliter på skolen? ... Og du sliter på skolen fordi du ikke gjør lekser? Makes sense! ... Du får heller ta deg sammen og gjøre lekser, så skal du se det kommer til å gå bedre! Selvmord er den feigeste utveien... er du så feig? jeg er ikke feig Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Dette er nok ikke stedet å be om råd i slike saker. Jeg vil innstendig be deg om å kontakte fastlegen din og du kan finne hjelp på denne siden: http://www.med.uio.no/ipsy/ssff/krisehjelpmeny.html (Grunnen til at vi stenger av for slik diskusjon på forumet er etter råd fra SSFF (seksjon for selvmordsforskning og forebygging) og i tråd med god presseskikk, ref pkt. 4.9 i vær varsom-plakaten. ) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg