Mundus Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 @ Simon ; Jeg registrerer at vi står milevidt fra hverandre i prinsipper, virkelighetsforståelse, og det mere subjektive av hva som er vakkert. Det siste er ikke så merkverdig. I rest my case Amund. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Jepp, vi gjør det. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ett eksempel på hvordan man lager ett digitalt produkt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Det er et eksempel på noe som har null relevanse for det vi diskuterer her, og med mindre du bevisst er ute etter å få folk til å bli sinte syns jeg du skal ta det i en dedikert tråd om grov manipulativ retusjering. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Synes mitt innlegg er innertier ifht tråden ; Hvor ble det av uskylden ? Hvis noen blir sinte av det , er det egentlig ikke mitt bord , jeg kan ikke se at jeg fornærmer noen med å legge ut en peker til en slik film. Filmen viser hvordan en *fotograf* lager ett digitalt produkt, og så til de grader forfalsker ett fotografi. Dette skjer daglig , selvfølgelig med mer eller mindre dramatiske forandringer Det er slik uskylden forsvinner. Altså innenfor tråden med god margin. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Filmen viser noe som er lite relevant for noe annet enn eksemplets skyld, all den tid det er like lett å bare fotografere en modell. Jeg liker ikke retusjering (i visse sammenhenger aksepterer jeg det som et nødvendig onde), men det er som å vise et bilde av et atomkraftverk for å bevise at elektrisitet skaper radioaktivt avfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg