Gå til innhold

Apps og Programmer til HTC HD2

Xues

Anbefalte innlegg

Ok, på tide med en oppdatering av telefonen min nå føler. jeg.

Har ikke gjort noe som helst av oppdateringer siden rett før jul omtrent, så hadde vært veldig fint med litt hjelp her.

Et par ting;

Er det noen nye ROM der ute som kan anbefales? Er det noe nytt på Android-fronten for HD2?

Trenger jeg alle softwareoppdateringene som ligger på htc.com om jeg skulle installere en ny ROM?

Er det noen som gidder å anbefale et par gode og nyttige programmer (helst gratis), taskbarer og diverse utseendeapps?

Jeg skal gjøre telefonen helt ren før jeg starter. Hvordan gjør jeg det? Altså, gjør at alt er slik som den var når jeg fikk den. Og holder det å overføre kontaktene til simkortet, og så føre tilbake når jeg har resetta?

Håper noen gidder å ta seg tid til å hjelpe en litt rådløs sjel, blir litt mye å bla igjennom over 100 sider her for å finne svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har også annskaffet meg HTC HD2.

Må si jeg er MEGET fornøyd med denne.

Det jeg lurer på er om det finnes noen appz før VGs Tv Guide ???

den hadde jeg på iphone, denne var meget kjek å ha. Var bare å legge "programmet" i kalenderen, så ble man påminnet om dette!

Lenke til kommentar

@ RyanGiggs11

Ok, på tide med en oppdatering av telefonen min nå føler. jeg.

Har ikke gjort noe som helst av oppdateringer siden rett før jul omtrent, så hadde vært veldig fint med litt hjelp her.

Et par ting;

Er det noen nye ROM der ute som kan anbefales? Er det noe nytt på Android-fronten for HD2?

Trenger jeg alle softwareoppdateringene som ligger på htc.com om jeg skulle installere en ny ROM?

Svar: finnes en del nye rom ute på XDA(link)

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=534

Er det noen som gidder å anbefale et par gode og nyttige programmer (helst gratis), taskbarer og diverse utseendeapps?

Svar: Det finnes en rekke me apps som du kan installere for å "forbedre" som sagt på forums av HTC, XDA osv, det finnes masse.

Jeg personligt bruker tlf til normal bruk, men såklart alltid kjekkt med nye app.

Jeg kan anbefale ett par apps men har mer med funksjon å gjøre enn "looks":D

1. Omarket.

Fungere på samme måte som MS Marketplace, bare marketplace er totalt elendig på app. Omarket derimot opner en ny verden av apps for deg, alt du trenger og gjør er å lage en userkonto på deres hjemmeside via mobilen eventuelt via pcen (lettest på pc).

2. cleanRam (lastet ned via Omarket)

Enkelt å greit fjerner "useless" Ram space, frigjør minne for tlf, anbefalt stage 2 når du har installert programmet for normal bruk.

3. Leser at mangen laster ned egen TaskManager....

HVORFOR? det er jo innebygget i HTC HD2, hadde problemer med dette selv når jeg gikk fra min HTC Diamond 2 til HD2, trodde HD2 hadde sånn Iphone "system" sånn du bruker programmet, men med engang du går utav avsluttes det, dette er noe som jeg tok feil, medvirket til tlf får tregere noe ingen ønsker.

Derfor på forsiden av tlf add oppgavebehandler så du har denne lett tilgjengeligt for når du trenge den:D

Jeg skal gjøre telefonen helt ren før jeg starter. Hvordan gjør jeg det? Altså, gjør at alt er slik som den var når jeg fikk den. Og holder det å overføre kontaktene til simkortet, og så føre tilbake når jeg har resetta?

Svar: http://www.htc.com/no/howto.aspx?p_id=297&id=182

Håper noen gidder å ta seg tid til å hjelpe en litt rådløs sjel, blir litt mye å bla igjennom over 100 sider her for å finne svar.

Good Luck å håper der dette hjelpe deg litt på veien:D

Trez

Lenke til kommentar

Hei.

Har lasta ned framework 3.5 men skjønner ikke helt hvordan jeg skal inst den. Må den ligge på en spesiell plass? må jeg laste den ned via tlf? jeg har lasta den end på pcn og kopiert over siden fila var så stor (33.3 MB)

Finner jeg på noen måte ut hvilken framwork jeg har idag?

håper på svar.

er dette rett fil?? http://www.microsoft.com/downloads/en/confirmation.aspx?familyId=e3821449-3c6b-42f1-9fd9-0041345b3385&displayLang=en

Endret av duttis
Lenke til kommentar

@ Duttis

This package uses ActiveSync 4.0 to update the device. Before running NETCFSetupv35.msi, connect your device to your PC. If your device is not connected, ActiveSync will store the CAB file and will not install the package until you connect. If you are not using ActiveSync, run the CAB files on the device that correspond to the device–specific CAB files found in the install folder.

Trenger jeg å si noe?:p

Trez

Lenke til kommentar

Noen som har testet CoPilot som følger med maskinen versus TomTom NAvigator for mobil?

Fordeler/ulemper?

Vurderer å investere i TomTom, men siden Copilot allerede ligger på tlf (og HTC har valgt å legge den inn), kan den jo ikke være helt elendig?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Noen som har testet CoPilot som følger med maskinen versus TomTom NAvigator for mobil?

Fordeler/ulemper?

Vurderer å investere i TomTom, men siden Copilot allerede ligger på tlf (og HTC har valgt å legge den inn), kan den jo ikke være helt elendig?

Takk for svar!

Har ikke testet Copilot enda.... men

Google map my friend Google maps!:p

Trez:D

Lenke til kommentar

Fordeler/ulemper?

Takk for svar!

Jeg er veldig klar over mulighetene med Google Maps og har brukt den et par ganger, men har vel ikke helt funksjonaliteten til et navigasjonsprogram. Ingen vennlig dame-/herrestemme som ber meg ta til høyre om 300 meter...hvis jeg da ikke får kona til å gjøre det da :!:

Lenke til kommentar

Hei.

Har lasta ned framework 3.5 men skjønner ikke helt hvordan jeg skal inst den. Må den ligge på en spesiell plass? må jeg laste den ned via tlf? jeg har lasta den end på pcn og kopiert over siden fila var så stor (33.3 MB)

Finner jeg på noen måte ut hvilken framwork jeg har idag?

håper på svar.

er dette rett fil?? http://www.microsoft.com/downloads/en/confirmation.aspx?familyId=e3821449-3c6b-42f1-9fd9-0041345b3385&displayLang=en

last ned : denne ta det inn på mobilen via usb eller noe og kjør det fra telefonen, du trenger ikke activesync da

Lenke til kommentar

Fordeler/ulemper?

Takk for svar!

Jeg er veldig klar over mulighetene med Google Maps og har brukt den et par ganger, men har vel ikke helt funksjonaliteten til et navigasjonsprogram. Ingen vennlig dame-/herrestemme som ber meg ta til høyre om 300 meter...hvis jeg da ikke får kona til å gjøre det da :!:

Hahah u just made my day!:p

Stemmer jo dette:P men hvis du er opphengt i en stemme så skal snakke me deg når du kjører passer det jo perfekt med kona, så får dere ha en koselig samtale også`, får jo dama til å virke som hun er proff på kartlesing, se på den posetive siden, hun gjør en "manns" jobb:P

Lykketil med hva enn du bestemmer deg:D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjøp/salg tillates ikke på forumet. Bruk vårt bruktmarked i stedet.

Og folkens. Når dere kommer over brudd på retningslinjene, vær snill og bruk "rapporter-knappen". Ikke kommenter retningslinjebruddet i selve tråden. Det er forstyrrende, skaper merarbeid for oss, og er et brudd på retningslinjene i seg selv. Two wrongs don't make a right!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

du vil ikke får kartet i landskapsmodus med tomtom og det er også Veldig dyrt og etter du har kjøpt tom tom programmet så MÅ du KJØPE kart, ville foretrekt copilot, ettersom den er laget for hd2 så den gir best ytelse

Legg inn MortScript (gratis), så kan du snu alle programmer som du vil. Du vil også kunne få TomTom liggende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Diverse:

- Skyfire

- Opera mini

- Gmail app

- Mystopwatch (stoppe klokke..)

- Tomtom (gps)

- Total Commander (reg edit)

- Kontaktfiks (gjør at jeg kan sortere etter fornavn/etternavn)

- BsB Tweaks (masse kjekke innstillings valg)

- Finger Keyboard (om man ønsker æøå)

- Coreplayer

- Duttys Task Manager

- Microsoft .NET CF 3.5

- TorchButton (lommelykt funksjon..)

Spill:

Electopia

MoorHuhn (artig!)

Experiment13

Xtrakt

Java spill:

Asphalt 4: ELite Racing

Asassins Creed

Bubble Bash

Million Dollar Poker

Platinum Sudoku 2

SonicUnleashed

Moro ting:

DiamonBeer (øl glass..)

hdWobble (riste ting..)

Spin The Bottle

Her har de apps og games til HD2. Kommer flere og flere. :Dhtc-hd2-apps.blogspot.com/

htc-hd2-apps.blogspot.com

Her er det apps og spill til HTC HD2. Kommer flere og flere :D

Kom med flere spill og nyttige programmer ! gjerne med link :D

htc-hd2-apps.blogspot.com/

tak en meget

Endret av htc2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...